Škola budoucnosti není revolucí, ale evolucí. Děti potřebují víc než znalosti – vztahy, bezpečí a dovednosti pro svět v pohybu.
Strach říct „ne“ vzniká už v dětství. Článek ukazuje, jak porozumět vlastním hranicím, překonat mentální obrany a učit se říkat laskavé, respektující „ne“.
Mamince v terminálním stavu splnil hospic přání mít skutečnou svatbu. Láskyplná péče jí přinesla rok a půl života navíc a smíření celé rodině.
Chcete se podílet na směřování výuky na vaší škole? Studium pro koordinátory ŠVP vás připraví na klíčovou roli při tvorbě a vedení školního vzdělávacího programu. Zjistěte, co tato pozice obnáší a proč má smysl ji vykonávat s patřičnou kvalifikací.
Domácí vzdělávání má více forem, vždy ale vyžaduje zápis na kmenové škole, přezkušování a odpovědnost rodiče či jiného vzdělavatele.
Artefiletika je tvořivá metoda, která propojuje umění, prožitek a reflexi. Pomáhá dětem zpracovat emoce a rozvíjí je po osobnostní stránce.
Nové guidelines KPR 2025 přinášejí změny v základních postupech první pomoci. Článek přehledně shrnuje, co dělat, když rozhodují vteřiny.
Maminka až do konce podporovala svou rodinu, vše si s blízkými vyříkala a odešla smířená. Příběh o lásce, klidu a důstojném odcházení.
Maminky často chybují při měření teploty i podávání léků. Článek přináší jasné rady jak správně zvládnout horečku u dětí krok za krokem.
Co dělat, když má dítě klíště? Praktické rady, prevence, chyby při odstraňování a kdy vyhledat lékaře – vše přehledně v jednom článku.
Splněné poslední přání u vodopádů přineslo smíření umírající matce i zesnulému synovi – příběh o síle sdílení, odvaze a péči.
Bezdomovectví je stav, ke kterému vede nejedna příčina. Pojďme se podívat na možné příčiny a cesty vedoucí k bezdomovectví skrze jeden příběh z praxe.