Šablony OP JAK
Šablony DVPP - Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Nabídka seminářů akreditovaných v systému DVPP, které je možné financovat z Operačního programu Jan Ámos Komenský (OP JAK), tzv. Šablony - Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování. Semináře odpovídají obsahem a rozsahem pro Šablony OP JAK (2021 - 2027).
Školení lze realizovat také na míru ve Vaší škole pro celý pedagogický sbor nebo se můžete přihlásit na konkrétní termín otevřeného školení.
Forma vzdělávácího programu může být prezenční i distanční (on-line v reálném čase) a minimální rozsah 8 vyuč. hodin lze splnit také skládáním z kratších seminářů.
Seznam šablon
MŠ
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Termíny
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Termíny
- Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
- Environmentální výchova v MŠ
- Příprava předškoláka v MŠ na vstup do základní školy
- Adaptační obtíže a začlenění dítěte v MŠ, aneb aby se start podařil
- Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma
- Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
- Rozvoj percepčně motorických schopností a dovedností v MŠ
-
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Termíny
-
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Termíny
- Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
- Čtenářská pregramotnost v MŠ
- Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání
- Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ
- Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ
- Umělcem v předškolním a mladším školním věku
- Spolupráce rodiny a mateřské školy
- Čtenářská a matematická gramotnost v předškolním vzdělávání
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole
- Čtenářská pregramotnost
- Matematická pregramotnost
- Mentorské dovednosti učitele
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Osobnostní a sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole
- Výtvarná výchova v nestandardním pojetí pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Pokusy a objevy v MŠ
- Základy práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Genetická metoda čtení a psaní
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
- Pedagogická diagnostika v MŠ, tvorba diagnostických materiálů a zpracování pedagogické diagnostiky u konkrétního dítěte pedagogem MŠ
- Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti
- Čtenářská pregramotnost - úloha knihy v mateřské škole
- Čtenářská pregramotnost - úloha knihy v MŠ
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým (rozvoj emoční inteligence)
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
- Poezie pro nejmenší děti – vstup do dětské mysli
-
Hudebka nás baví
Termíny
- Komunikace škola-rodič-dítě
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Jak se v náročném inkluzivním prostředí chránit před vyhořením aneb péče o své vnitřní zdroje
- Čtenářská pregramotnost (webinář)
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
- Matematická pregramotnost (webinář)
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Pedagogická diagnostika v MŠ, tvorba diagnostických materiálů a zpracování pedagogické diagnostiky u konkrétního dítěte pedagogem MŠ (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti (webinář)
Termíny
- Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole (webinář)
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu
- Kritéria školní zralosti – připravený předškolák (webinář)
-
Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ (webinář)
Termíny
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Umělcem v předškolním a mladším školním věku (webinář)
Termíny
-
Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu (webinář)
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga (webinář)
-
Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole (webinář)
Termíny
- Rozvoj schopností a dovedností potřebných pro vstup do 1. třídy – „Předškolička“ (webinář)
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
- Laskavost a empatie ve výchově nejmenších dětí (webinář)
- Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření (webinář)
- Jak podporovat vývoj zdravého sebevědomí u nejmenších dětí (webinář)
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
-
Badatelsky organizovaná výuka (webinář)
Termíny
-
Výuka mimo školní prostředí, aneb učíme se v přírodě (webinář)
Termíny
-
Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření
- Začni otázkou
-
Začni otázkou (webinář)
Termíny
- Výuka podle učebních stylů žáka
-
Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
Termíny
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Nadané dítě v mateřské škole (webinář)
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ (webinář)
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem
-
O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Termíny
- Předadaptační proces v mateřské škole (webinář)
-
Tandemová (párová) výuka (webinář)
Termíny
- Tandemová (párová) výuka
- Závadové chování dětí a mladistvých
-
Emoce v příběhu, knize
Termíny
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
-
Environmentální výchova v MŠ (webinář)
Termíny
-
Sexuální výchova v mateřské škole (webinář)
Termíny
-
Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy (webinář)
Termíny
-
Čtenářské strategie (webinář)
Termíny
-
Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců (webinář)
Termíny
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti (webinář)
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti
-
Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
Termíny
- Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
- Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy
- Čtenářské strategie
- Jak na polytechnické vzdělávání
- Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců
- Adaptační kurz – příprava a realizace (webinář)
- Adaptační kurz – příprava a realizace
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Termíny
-
Poezie v edukaci
Termíny
-
Multikulturní výchova a vzdělávání dětí v mateřské škole (webinář)
Termíny
-
Jak na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Termíny
-
Jak na rozvoj dovedností dětí předškolního věku v oblasti sebeobsluhy a pracovních činností? (webinář)
Termíny
-
Jak na rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Termíny
-
Jak na rozvoj pohybových dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Termíny
- Jak na rozvoj dovedností dětí předškolního věku v oblasti sebeobsluhy a pracovních činností?
- Jak na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku?
- Jak na rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku?
- Jak na rozvoj pohybových dovedností dětí předškolního věku?
- Dítě s odlišným mateřským jazykem v MŠ (webinář)
- Dítě s odlišným mateřským jazykem v MŠ
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
- Začínáme v MŠ (webinář)
- Začínáme v MŠ
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání (webinář)
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží (webinář)
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda (webinář)
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda
ZŠ
-
Pohybové hry pro děti školního věku
Termíny
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Termíny
- Hry na školy v přírodě a pobytové akce
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Termíny
- Základy koučinku pro pedagogy
- Specifické poruchy učení – jak nejlépe porozumět dítěti s SPU
- Příprava předškoláka v MŠ na vstup do základní školy
- Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma
- Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
- Rozvoj percepčně motorických schopností a dovedností v MŠ
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků na 2. stupni ZŠ
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků
- Motivace a aktivizace žáků v rámci společného vzdělávání
-
Učíme se učit
Termíny
- Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele
- Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
-
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Termíny
-
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Termíny
- Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Sebepoškozování u dětí
- Specifické poruchy učení v hodinách matematiky
- Specifické poruchy učení v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ
- Reedukační skupiny pro děti s SPU na ZŠ (6 hodin)
- Dyslexie a dysortografie prakticky pro 1. stupeň ZŠ
- Dyslexie, dysortografie a dyspraxie na 1. stupni ZŠ
- Čtenářská pregramotnost v MŠ
- Asistent pedagoga a dítě předškolního a mladšího školního věku s ADHD, ADD
- Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe
- Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka
- Praktická rétorika a prezentace pro pedagogy
- Úřední korespondence pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
-
Extremistické a xenofobní chování žáků a mládeže
Termíny
- Podpůrná opatření u žáků na ZŠ
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání
-
Šikana jako důsledek narušení vztahů v dětské skupině
Termíny
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
-
Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků
Termíny
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Úvod do osobnostní a sociální výchovy
- Kooperativní učení
-
Zážitkové techniky protidrogové prevence
Termíny
- Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ
- Umělcem v předškolním a mladším školním věku
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Komunikace s rodičem v konfliktní situaci
- Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti
- Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na ZŠ
- Reedukační skupiny pro děti s SPU na ZŠ
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Čtenářská pregramotnost
- Matematická pregramotnost
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků (1. st. ZŠ)
- Jazyková gramotnost pro I. stupeň ZŠ
- Matematická gramotnost pro I. stupeň ZŠ
- Mentorské dovednosti učitele
- Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Projektové vyučování a integrovaná tematická výuka
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga
- Tvorba IVP žáka ZŠ v rámci přiznaného podpůrného opatření
- Tvorba PLPP v rámci podpůrného opatření prvního stupně v ZŠ
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ (16 hodin)
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ (16 hodin)
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ (32 hodin)
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Sociálně emoční učení
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Výtvarná výchova v nestandardním pojetí pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ
- Finanční gramotnost pro 1. stupeň základní školy
- Využití nových informačních technologií ve výuce - pro učitele, jejichž aprobace není ICT
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Výuka žáků s ADHD, ADD
- Jak vypracovat PLPP a IVP na 1. stupni ZŠ
- Jak pracovat s Doporučením pro vzdělávání žáka se speciálními potřebami
- Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Projektová výuka
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
-
Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
Termíny
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Škola? V pohodě!
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání na 2. stupni ZŠ
- „Čtení, to nás baví!“ - čtenářské dílny a rozvoj čtenářství
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Genetická metoda čtení a psaní
- Metody aktivizace a motivace žáků v hodinách matematiky
- Metody motivace a aktivizace žáků v hodinách ČJ na 1. a 2. stupni ZŠ
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Projektové vyučování na ZŠ
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
- Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti
-
Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
Termíny
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým (rozvoj emoční inteligence)
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
- Nadané dítě ve škole a v zájmovém vzdělávání
- Podpůrná opatření v praxi (Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě – zřízení pozice asistent pedagoga, náplň práce)
- Poezie pro mladší žáky – vstup do dětské mysli
- Poezie pro nejmenší děti – vstup do dětské mysli
- Praktikum literární výchovy - základ
- Praktikum literární výchovy
- Třídní učitel, nejlepší znalec třídy
-
Hudebka nás baví
Termíny
-
Hravě v hlavě aneb metody a formy efektivní práce na ZŠ
Termíny
- Komunikace škola-rodič-dítě
- Úloha školního speciálního pedagoga ve školním poradenském pracovišti
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga
- Dyskalkulie - reedukace
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
- Specifika SPU na 2. stupni ZŠ
- Drogy ve škole
- Formativní hodnocení
- Motivace a motivátory ve školním prostředí
- Jak se v náročném inkluzivním prostředí chránit před vyhořením aneb péče o své vnitřní zdroje
- Čtenářská pregramotnost (webinář)
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
-
Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T (webinář)
Termíny
- Matematická pregramotnost (webinář)
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti (webinář)
Termíny
-
Projektová výuka (webinář)
Termíny
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
-
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
Termíny
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 2. stupně ZŠ (webinář)
Termíny
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 1. stupně ZŠ (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu
- Asertivní a efektivní komunikace s rodiči
- Kritéria školní zralosti – připravený předškolák (webinář)
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
„Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
Termíny
- Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
-
Činnosti pro nadané děti
Termíny
-
Obtížné pedagogické situace
Termíny
-
Kreativně ve školním prostředí
Termíny
- Projektová výuka II.
-
Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Termíny
- Vědí děti, které učíme, jak se učit?
-
Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Správní řád v rozhodování ředitele školy (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Umělcem v předškolním a mladším školním věku (webinář)
Termíny
-
Rozvoj matematické gramotnosti v kostce (webinář)
Termíny
-
Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu (webinář)
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga (webinář)
-
Formativní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Motivace a motivátory ve školním prostředí (webinář)
Termíny
-
Drogy ve škole (webinář)
Termíny
-
Asertivní a efektivní komunikace s rodiči (webinář)
Termíny
- Rozvoj matematické gramotnosti v kostce
- Rozvoj schopností a dovedností potřebných pro vstup do 1. třídy – „Předškolička“ (webinář)
- Finanční gramotnost pro 1. stupeň základní školy (webinář)
-
Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
Termíny
-
Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi (webinář)
Termíny
-
Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Termíny
-
Sociálně emoční učení (webinář)
Termíny
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Jak rozchodit nové učitelské boty (webinář)
Termíny
-
Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit (webinář)
Termíny
-
Když já chci, a oni nechtějí (webinář)
Termíny
- Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 1. stupně ZŠ
- Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 2. stupně ZŠ
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
-
Badatelsky organizovaná výuka (webinář)
Termíny
-
Výuka mimo školní prostředí, aneb učíme se v přírodě (webinář)
Termíny
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti v komunikační a slohové výchově (webinář)
Termíny
-
Mediální vzdělávání na 1. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
-
Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů - kombinované
Termíny
-
Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Termíny
- Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně pro učitele 1. stupně ZŠ
- Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně pro učitele 2. stupně ZŠ
- Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ
- Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 2. stupně ZŠ
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. stupně ZŠ (32 hodin)
- Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
-
Projektová výuka II. (webinář)
Termíny
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
- Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga (webinář)
-
Třídní učitel, nejlepší znalec třídy (webinář)
Termíny
-
Výuka žáků s ADHD, ADD (webinář)
Termíny
- Jak rozchodit nové učitelské boty
- Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit
- Když já chci, a oni nechtějí
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Začni otázkou
-
Začni otázkou (webinář)
Termíny
- Výuka podle učebních stylů žáka
-
Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
Termíny
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ (webinář)
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem
-
O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Termíny
-
Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem (webinář)
Termíny
- Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem
-
Tandemová (párová) výuka (webinář)
Termíny
- Tandemová (párová) výuka
- Závadové chování dětí a mladistvých
- Jednotná přijímací zkouška z Českého jazyka – příprava žáků (webinář)
- Jednotná přijímací zkouška z Českého jazyka – příprava žáků
-
Emoce v příběhu, knize
Termíny
-
Matematická gramotnost + (webinář)
Termíny
- Matematická gramotnost v kostce (webinář)
- Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce (webinář)
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
-
Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy (webinář)
Termíny
-
Aktivity do hodin matematiky (webinář)
Termíny
-
Aktivity do hodin matematiky v kostce (webinář)
Termíny
-
Čtenářské strategie (webinář)
Termíny
-
Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců (webinář)
Termíny
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti (webinář)
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti
-
Párové a kooperativní učení (webinář)
Termíny
-
Párové a kooperativní učení v kostce (webinář)
Termíny
- Párové a kooperativní učení v matematice (webinář)
-
Párové a kooperativní učení v matematice v kostce (webinář)
Termíny
- Párové a kooperativní učení v matematice
- Párové a kooperativní učení
-
Slovní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Vyučovací hodiny s využitím techniky – jednoduše a zábavně (webinář)
Termíny
-
Vyučovací hodiny s využitím techniky v kostce (webinář)
Termíny
-
Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
Termíny
- Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
- Slovní hodnocení
- Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy
- Aktivity do hodin matematiky
- Čtenářské strategie
- Jak na polytechnické vzdělávání
- Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců
- Vyučovací hodiny s využitím techniky – jednoduše a zábavně
- Adaptační kurz – příprava a realizace (webinář)
- Adaptační kurz – příprava a realizace
-
Český jazyk, literatura a estetická výchova (webinář)
Termíny
- Čtenářská gramotnost + (webinář)
- Čtenářská gramotnost v kostce (webinář)
- Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
- Formativní hodnocení v kostce (webinář)
-
Finanční matematika pro život (webinář)
Termíny
- Hrajeme si v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
- Inspirace pro rozvíjení čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka a literatury (webinář)
- Jak vyzrát na čtenářskou gramotnost ve 4. a 5. ročníku ZŠ (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce
- Výuka v exteriérech v kostce (webinář)
-
Záškoláctví a absence (webinář)
Termíny
- Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Termíny
-
Poezie v edukaci
Termíny
- Práce s chybou ve vyučování matematiky (webinář)
- Příklady dobré praxe ve vyučování matematiky (webinář)
- Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ
-
Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
-
Objevujeme v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce (webinář)
-
Mediální výchova v hodinách českého jazyka (webinář)
Termíny
-
Matematika kolem nás (webinář)
Termíny
-
Metodika vedení třídnických hodin (webinář)
Termíny
- Metodika vedení třídnických hodin
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání (webinář)
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží (webinář)
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda (webinář)
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda
ŠD A ŠK
-
Pohybové hry pro děti školního věku
Termíny
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Termíny
- Hry na školy v přírodě a pobytové akce
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Termíny
- Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele
-
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Termíny
-
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Termíny
- Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
-
Šikana jako důsledek narušení vztahů v dětské skupině
Termíny
-
Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků
Termíny
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
-
Zážitkové techniky protidrogové prevence
Termíny
- Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Mentorské dovednosti učitele
- Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Sociálně emoční učení
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Výtvarná výchova v nestandardním pojetí pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Projektová výuka
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
-
Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
Termíny
- Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách
- Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
- Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým (rozvoj emoční inteligence)
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
- Nadané dítě ve škole a v zájmovém vzdělávání
- Poezie pro mladší žáky – vstup do dětské mysli
- Poezie pro nejmenší děti – vstup do dětské mysli
- Praktikum literární výchovy - základ
- Praktikum literární výchovy
- Prezentační dovednosti pedagoga
-
Hudebka nás baví
Termíny
-
Hravě v hlavě aneb metody a formy efektivní práce na ZŠ
Termíny
- Komunikace škola-rodič-dítě
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
- Drogy ve škole
- Formativní hodnocení
- Motivace a motivátory ve školním prostředí
-
Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách (webinář)
Termíny
- Jak se v náročném inkluzivním prostředí chránit před vyhořením aneb péče o své vnitřní zdroje
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
-
Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T (webinář)
Termíny
-
Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách (webinář)
Termíny
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti (webinář)
Termíny
-
Projektová výuka (webinář)
Termíny
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
-
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu
- Poruchy chování pro asistenty pedagoga
- Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga
- Asertivní a efektivní komunikace s rodiči
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
„Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
Termíny
- Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
-
Činnosti pro nadané děti
Termíny
-
Obtížné pedagogické situace
Termíny
-
Kreativně ve školním prostředí
Termíny
- Projektová výuka II.
-
Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Termíny
- Vědí děti, které učíme, jak se učit?
-
Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Umělcem v předškolním a mladším školním věku (webinář)
Termíny
-
Poruchy chování pro asistenty pedagoga (webinář)
Termíny
-
Rozvoj matematické gramotnosti v kostce (webinář)
Termíny
-
Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu (webinář)
Termíny
- Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga (webinář)
-
Formativní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Motivace a motivátory ve školním prostředí (webinář)
Termíny
-
Drogy ve škole (webinář)
Termíny
-
Asertivní a efektivní komunikace s rodiči (webinář)
Termíny
- Rozvoj matematické gramotnosti v kostce
-
Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
Termíny
-
Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi (webinář)
Termíny
-
Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Termíny
-
Sociálně emoční učení (webinář)
Termíny
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Když já chci, a oni nechtějí (webinář)
Termíny
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
-
Badatelsky organizovaná výuka (webinář)
Termíny
-
Výuka mimo školní prostředí, aneb učíme se v přírodě (webinář)
Termíny
-
Mediální vzdělávání na 1. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
-
Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
-
Projektová výuka II. (webinář)
Termíny
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
- Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga (webinář)
- Když já chci, a oni nechtějí
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Začni otázkou
-
Začni otázkou (webinář)
Termíny
- Výuka podle učebních stylů žáka
-
Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
Termíny
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ (webinář)
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- Závadové chování dětí a mladistvých
- Jednotná přijímací zkouška z Českého jazyka – příprava žáků (webinář)
- Jednotná přijímací zkouška z Českého jazyka – příprava žáků
-
Emoce v příběhu, knize
Termíny
-
Matematická gramotnost + (webinář)
Termíny
- Matematická gramotnost v kostce (webinář)
- Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce (webinář)
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
-
Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy (webinář)
Termíny
-
Čtenářské strategie (webinář)
Termíny
-
Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců (webinář)
Termíny
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti (webinář)
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti
-
Slovní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
Termíny
- Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
- Slovní hodnocení
- Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy
- Čtenářské strategie
- Jak na polytechnické vzdělávání
- Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců
- Adaptační kurz – příprava a realizace (webinář)
- Adaptační kurz – příprava a realizace
- Čtenářská gramotnost + (webinář)
- Čtenářská gramotnost v kostce (webinář)
- Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
- Formativní hodnocení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce
- Výuka v exteriérech v kostce (webinář)
-
Záškoláctví a absence (webinář)
Termíny
- Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Termíny
-
Poezie v edukaci
Termíny
- Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ
-
Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce (webinář)
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
- Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání (webinář)
- Logohrátky u předškoláků jako příprava na pohodové čtení, psaní i počítání
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží (webinář)
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda (webinář)
- Prevence poruch učení i chování z pohledu speciálního pedagoga-logopeda
SVČ
-
Pohybové hry pro děti školního věku
Termíny
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Termíny
- Hry na školy v přírodě a pobytové akce
-
Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Termíny
- Základy koučinku pro pedagogy
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Sebepoškozování u dětí
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
-
Zážitkové techniky protidrogové prevence
Termíny
- Umělcem v předškolním a mladším školním věku
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Mentorské dovednosti učitele
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Sociálně emoční učení
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Projektová výuka
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
- Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách
- Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
- Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým (rozvoj emoční inteligence)
- Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
- Nadané dítě ve škole a v zájmovém vzdělávání
- Prezentační dovednosti pedagoga
- Komunikace škola-rodič-dítě
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
- Drogy ve škole
- Formativní hodnocení
- Motivace a motivátory ve školním prostředí
-
Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách (webinář)
Termíny
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
-
Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T (webinář)
Termíny
-
Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách (webinář)
Termíny
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti (webinář)
Termíny
-
Projektová výuka (webinář)
Termíny
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
-
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu
- Poruchy chování pro asistenty pedagoga
- Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga
- Asertivní a efektivní komunikace s rodiči
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
„Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
Termíny
- Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
-
Činnosti pro nadané děti
Termíny
-
Obtížné pedagogické situace
Termíny
-
Kreativně ve školním prostředí
Termíny
- Projektová výuka II.
-
Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Termíny
- Vědí děti, které učíme, jak se učit?
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Umělcem v předškolním a mladším školním věku (webinář)
Termíny
-
Poruchy chování pro asistenty pedagoga (webinář)
Termíny
-
Rozvoj matematické gramotnosti v kostce (webinář)
Termíny
-
Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a jeho role v pedagogickém procesu (webinář)
Termíny
-
Formativní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Motivace a motivátory ve školním prostředí (webinář)
Termíny
-
Drogy ve škole (webinář)
Termíny
-
Asertivní a efektivní komunikace s rodiči (webinář)
Termíny
- Rozvoj matematické gramotnosti v kostce
-
Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
Termíny
-
Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi (webinář)
Termíny
-
Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Termíny
-
Sociálně emoční učení (webinář)
Termíny
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
-
Badatelsky organizovaná výuka (webinář)
Termíny
-
Výuka mimo školní prostředí, aneb učíme se v přírodě (webinář)
Termíny
-
Mediální vzdělávání na 1. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
-
Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
-
Projektová výuka II. (webinář)
Termíny
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
- Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga (webinář)
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Začni otázkou
-
Začni otázkou (webinář)
Termíny
- Výuka podle učebních stylů žáka
-
Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
Termíny
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ (webinář)
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- Závadové chování dětí a mladistvých
-
Emoce v příběhu, knize
Termíny
-
Matematická gramotnost + (webinář)
Termíny
- Matematická gramotnost v kostce (webinář)
- Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce (webinář)
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
-
Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy (webinář)
Termíny
-
Čtenářské strategie (webinář)
Termíny
-
Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců (webinář)
Termíny
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti (webinář)
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti
-
Slovní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
Termíny
- Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
- Slovní hodnocení
- Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy
- Čtenářské strategie
- Jak na polytechnické vzdělávání
- Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců
- Adaptační kurz – příprava a realizace (webinář)
- Adaptační kurz – příprava a realizace
- Čtenářská gramotnost + (webinář)
- Čtenářská gramotnost v kostce (webinář)
- Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
- Formativní hodnocení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce
- Výuka v exteriérech v kostce (webinář)
- Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Termíny
-
Poezie v edukaci
Termíny
- Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ
-
Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ (webinář)
Termíny
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce (webinář)
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží (webinář)
- Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
ZUŠ
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
-
Zážitkové techniky protidrogové prevence
Termíny
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Mentorské dovednosti učitele
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Sociálně emoční učení
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
- Komunikace škola-rodič-dítě
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
- Drogy ve škole
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
-
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
Termíny
- Asertivní a efektivní komunikace s rodiči
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
„Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
Termíny
- Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
-
Obtížné pedagogické situace
Termíny
- Vědí děti, které učíme, jak se učit?
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Drogy ve škole (webinář)
Termíny
-
Asertivní a efektivní komunikace s rodiči (webinář)
Termíny
-
Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi (webinář)
Termíny
-
Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Termíny
-
Sociálně emoční učení (webinář)
Termíny
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit (webinář)
Termíny
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
- Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem
-
O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Termíny
-
Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem (webinář)
Termíny
- Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem
-
Tandemová (párová) výuka (webinář)
Termíny
- Tandemová (párová) výuka
- Závadové chování dětí a mladistvých
- Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
- Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
- Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Termíny
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
SŠ
-
Pohybové hry pro děti školního věku
Termíny
- Hry na školy v přírodě a pobytové akce
- Základy koučinku pro pedagogy
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků
- Motivace a aktivizace žáků v rámci společného vzdělávání
-
Učíme se učit
Termíny
- Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele
- Profesní start – vstup do světa práce
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Sebepoškozování u dětí
- Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na SŠ
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka
- Praktická rétorika a prezentace pro pedagogy
- Úřední korespondence pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
-
Extremistické a xenofobní chování žáků a mládeže
Termíny
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Úvod do osobnostní a sociální výchovy
- Kooperativní učení
-
Zážitkové techniky protidrogové prevence
Termíny
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Komunikace s rodičem v konfliktní situaci
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Mentorské dovednosti učitele
- Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
- Využití nových informačních technologií ve výuce - pro učitele, jejichž aprobace není ICT
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Výuka žáků s ADHD, ADD
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Projektová výuka
-
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Termíny
-
Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
Termíny
- Asertivita v životě pedagoga
-
Emoční management pro pedagogy
Termíny
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Podnikavost ve výuce
-
Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
Termíny
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
-
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
Termíny
-
Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
Termíny
- Třídní učitel, nejlepší znalec třídy
- Komunikace škola-rodič-dítě
-
Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
Termíny
- Efektivní postupy v řešení šikany
- Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
- Drogy ve škole
- Formativní hodnocení
- Motivace a motivátory ve školním prostředí
-
Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků (webinář)
Termíny
-
Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T (webinář)
Termíny
-
Myšlenkové mapy (webinář)
Termíny
-
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Termíny
-
Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Termíny
-
Projektová výuka (webinář)
Termíny
-
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Termíny
-
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
Termíny
- Asertivní a efektivní komunikace s rodiči
-
„Já vás slyším“, ale nevnímám
Termíny
-
„Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
Termíny
- Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
-
Činnosti pro nadané děti
Termíny
-
Obtížné pedagogické situace
Termíny
-
Kreativně ve školním prostředí
Termíny
- Projektová výuka II.
-
Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Termíny
- Vědí děti, které učíme, jak se učit?
-
Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce (webinář)
Termíny
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy
- Právní odpovědnost ve školství (webinář)
- Správní řád v rozhodování ředitele školy (webinář)
-
Maturity – základní právní souvislosti (webinář)
Termíny
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
-
Formativní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Motivace a motivátory ve školním prostředí (webinář)
Termíny
-
Drogy ve škole (webinář)
Termíny
-
Asertivní a efektivní komunikace s rodiči (webinář)
Termíny
-
Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi (webinář)
Termíny
-
Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Termíny
-
Sociálně emoční učení (webinář)
Termíny
-
Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Termíny
-
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Termíny
-
Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Termíny
-
Jak rozchodit nové učitelské boty (webinář)
Termíny
-
Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit (webinář)
Termíny
-
Když já chci, a oni nechtějí (webinář)
Termíny
-
Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Termíny
-
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Termíny
-
Všímavost– o přístupu mindfulness v životě pedagoga
Termíny
-
Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game (webinář)
Termíny
-
Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů - kombinované
Termíny
-
Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Termíny
- Asistent pedagoga – pracovní náplň, účel funkce
- Právní rámec inkluze – aktuální předpisy (webinář)
-
Projektová výuka II. (webinář)
Termíny
- Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
-
Třídní učitel, nejlepší znalec třídy (webinář)
Termíny
-
Výuka žáků s ADHD, ADD (webinář)
Termíny
- Jak rozchodit nové učitelské boty
- Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit
- Když já chci, a oni nechtějí
- Prevence stresu a syndromu vyhoření koučovací metodou Inner Game
- Začni otázkou
-
Začni otázkou (webinář)
Termíny
- Výuka podle učebních stylů žáka
-
Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
Termíny
- Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
-
Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Termíny
- Hledání kompromisů bez kompromisů - vedení schůzky s rodičem koučovacím způsobem
- O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem
-
O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Termíny
-
Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem (webinář)
Termíny
- Posílám to dál aneb co by mohl potřebovat učitel, aby byl učitelem
-
Tandemová (párová) výuka (webinář)
Termíny
- Tandemová (párová) výuka
- Závadové chování dětí a mladistvých
- Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
-
Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Termíny
- Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce (webinář)
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
-
Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy (webinář)
Termíny
-
Čtenářské strategie (webinář)
Termíny
-
Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců (webinář)
Termíny
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti (webinář)
- Škola a distanční výuka – práva, povinnosti a možnosti
-
Párové a kooperativní učení (webinář)
Termíny
-
Párové a kooperativní učení v kostce (webinář)
Termíny
- Párové a kooperativní učení
-
Slovní hodnocení (webinář)
Termíny
-
Vyučovací hodiny s využitím techniky – jednoduše a zábavně (webinář)
Termíny
-
Vyučovací hodiny s využitím techniky v kostce (webinář)
Termíny
- Slovní hodnocení
- Adaptace začínajícího učitele – co by měli vědět začínající učitel, uvádějící učitel i vedení školy
- Čtenářské strategie
- Legislativní novinky ve vzdělávání dětí a žáků – cizinců
- Vyučovací hodiny s využitím techniky – jednoduše a zábavně
- Adaptační kurz – příprava a realizace (webinář)
- Adaptační kurz – příprava a realizace
-
Český jazyk, literatura a estetická výchova (webinář)
Termíny
- Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
- Formativní hodnocení v kostce (webinář)
- Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce
- Výuka v exteriérech v kostce (webinář)
-
Záškoláctví a absence (webinář)
Termíny
- Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
- Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka – příprava žáků, hodnocení (webinář)
- Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka – příprava žáků, hodnocení
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce
- Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce (webinář)
-
Mediální výchova v hodinách českého jazyka (webinář)
Termíny
- Maturitní zkoušky z českého jazyka – příprava studentů na didaktický test a ústní zkoušku (webinář)
- Maturitní zkoušky z českého jazyka – příprava studentů na didaktický test a ústní zkoušku
-
Metodika vedení třídnických hodin (webinář)
Termíny
- Metodika vedení třídnických hodin
-
Emoční inteligence při práci pedagoga (webinář)
Termíny
- Emoční inteligence při práci pedagoga
Kompletní přehled všech našich školení DVPP (nejen do Šablon) naleznete také ZDE.
Ke stažení:
Pokud chcete realizaci Šablon OP JAK konzultovat přímo s řídícím orgánem, můžete využít kontaktů: https://opjak.cz/kontakt/