šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
|
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Pokročilé techniky a možnosti využití umělé inteligence v práci pedagoga (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Zážitkové hry pro děti v přírodě (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Strach, obavy a overthinking (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Efektivní komunikace s rodiči asertivní kooperativní metodou win-win
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Asistenti pedagoga
|
Podpora přirozeného rozvoje řeči u dětí – primární logopedická prevence (kombinované)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Umělecká gramotnost - Kouzlo otisku (grafické techniky v MŠ a ZŠ)
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
-
Školní metodik prevence
|
Hry na akce - ven i do místnosti
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Relaxační a dechové techniky proti stresu (webinář)
|
|
šablony
|
|
Digitální technologie v předškolním vzdělávání (webinář)
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Jak vypnout negativní myšlení a přepnout mysl na lepší život (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Formativní hodnocení (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Využití artefiletiky při práci s dětmi
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Změň svůj dech, změníš si život (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Asistenti pedagoga
|
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Mindfulness - emoce, všímavost a stres
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Komunikace s rodiči v MŠ (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Podpora psychické odolnosti (webinář)
|
|
specializační vzdělávání
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
|
Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů - kombinované
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Hudební výprava za poznáním
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Grafomotorika s pohybem
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
|
Školní speciální pedaog: klíčová role v týmu školního poradenského pracoviště (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Asistenti pedagoga
|
Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
|
Snoezelen koutky a senzorické stany pro zklidnění a podporu učení ve školách, školkách (webinář)
|
|
šablony
|
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Poruchy chování pro asistenty pedagoga (webinář)
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
|
|