logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
Číslo akreditace

14516/2022-5-65318

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poskytnout pedagogům informace o činnosti ŠPZ a možnostech jak ŠPZ využít při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ.

Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poskytnout pedagogům informace o činnosti ŠPZ a možnostech jak ŠPZ využít při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ.

Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka – příprava žáků, hodnocení
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogové českého jazyka budou podporováni v systematické výuce tvorby autorských textů jednotlivých studentů. Seminář jim nabídne analýzu slohové práce, díky kterým si vytyčí požadavky na maturitní slohové práce. Dále jim nabídne možnost, jak v hodnocení sladit kvalitu podoby i kvalitu obsahu textu. Vyučující českého jazyka budou schopni žákům nabídnout přípravu na slohovou práci průměrnou (vhodné pro cizince), ale také vést studenty k tomu, aby cíleně a systematicky vytvořili text nadprůměrný. Seminář neopomene vycházet z teoretických informací týkajících se slohových útvar, slohových postupů a funkčních stylů.

Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka – příprava žáků, hodnocení (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogové českého jazyka budou podporováni v systematické výuce tvorby autorských textů jednotlivých studentů. Seminář jim nabídne analýzu slohové práce, díky kterým si vytyčí požadavky na maturitní slohové práce. Dále jim nabídne možnost, jak v hodnocení sladit kvalitu podoby i kvalitu obsahu textu. Vyučující českého jazyka budou schopni žákům nabídnout přípravu na slohovou práci průměrnou (vhodné pro cizince), ale také vést studenty k tomu, aby cíleně a systematicky vytvořili text nadprůměrný. Seminář neopomene vycházet z teoretických informací týkajících se slohových útvar, slohových postupů a funkčních stylů.

Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka v kostce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Pedagogové českého jazyka budou podporováni v systematické výuce tvorby autorských textů jednotlivých studentů. Seminář jim nabídne analýzu slohové práce, díky kterým si vytyčí požadavky na maturitní slohové práce. Dále jim nabídne možnost, jak v hodnocení sladit kvalitu podoby i kvalitu obsahu textu. Vyučující českého jazyka budou schopni žákům nabídnout přípravu na slohovou práci průměrnou (vhodné pro cizince), ale také vést studenty k tomu, aby cíleně a systematicky vytvořili text nadprůměrný. Seminář neopomene vycházet z teoretických informací týkajících se slohových útvar, slohových postupů a funkčních stylů.

Slohová část maturitní zkoušky z Českého jazyka v kostce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Pedagogové českého jazyka budou podporováni v systematické výuce tvorby autorských textů jednotlivých studentů. Seminář jim nabídne analýzu slohové práce, díky kterým si vytyčí požadavky na maturitní slohové práce. Dále jim nabídne možnost, jak v hodnocení sladit kvalitu podoby i kvalitu obsahu textu. Vyučující českého jazyka budou schopni žákům nabídnout přípravu na slohovou práci průměrnou (vhodné pro cizince), ale také vést studenty k tomu, aby cíleně a systematicky vytvořili text nadprůměrný. Seminář neopomene vycházet z teoretických informací týkajících se slohových útvar, slohových postupů a funkčních stylů.

Slovní hodnocení
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Zajímá vás, jak žáky hodnotit slovně, a to nejen sumativně na konci určitého časového úseku? Pracovali byste rádi se slovní zpětnou vazbou průběžně, aby žákům pomáhala při dalším učení a s vaší pomocí se posouval každý dle svých maximálních možností? Praktický webinář se zaměří na různé formy a metody hodnocení žáků a jejich pozitivní dopad na práci žáků, především na jejich motivaci.

Slovní hodnocení (webinář)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Zajímá vás, jak žáky hodnotit slovně, a to nejen sumativně na konci určitého časového úseku? Pracovali byste rádi se slovní zpětnou vazbou průběžně, aby žákům pomáhala při dalším učení a s vaší pomocí se posouval každý dle svých maximálních možností? Praktický webinář se zaměří na různé formy a metody hodnocení žáků a jejich pozitivní dopad na práci žáků, především na jejich motivaci.

Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi. Přispívá ke zlepšení senzitivity, soustředění, snížení stresu a posílení všímavosti v každodenní pedagogické realitě a rozvíjí dovednosti, které zvyšují osobní spokojenost a radost v pracovním i osobním životě.

Smysluplnost, spokojenost a radost v pedagogické profesi (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi. Přispívá ke zlepšení senzitivity, soustředění, snížení stresu a posílení všímavosti v každodenní pedagogické realitě a rozvíjí dovednosti, které zvyšují osobní spokojenost a radost v pracovním i osobním životě.

Sociálně emoční učení
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou. Sociálně emoční (nekognitivní) schopnosti zahrnují např. sebedůvěru, vnitřní motivaci, sebekontrolu a vytrvalost. K jejich rozvoji výrazně připívají moderní výukové metody, kterým se budeme v rámci kurzu věnovat.

Sociálně emoční učení (webinář)
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou. Sociálně emoční (nekognitivní) schopnosti zahrnují např. sebedůvěru, vnitřní motivaci, sebekontrolu a vytrvalost. K jejich rozvoji výrazně připívají moderní výukové metody, kterým se budeme v rámci kurzu věnovat.

Sociálně emoční učení v kostce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou.

Sociálně emoční učení v kostce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou.

Specifické poruchy učení – jak nejlépe porozumět dítěti s SPU
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

18 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je účastníky seznámit dopodrobna s problematikou SPU – dysgrafie, dyslexie a dysortografie. Seminář si klade za cíl rozšířit kompetence pedagogů v základní diagnostice SPU – jak rozpoznat projevy, jak je správně vyhodnotit…Dále si klade za cíl rozšířit kompetence učitelů o nejvhodnější přístupy k dětem s SPU v běžných hodinách a třídách. Probrány budou formy práce a možnosti hodnocení těchto dětí.

Specifické poruchy učení – jak nejlépe porozumět dítěti s SPU (Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář) )
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem webináře je pomoci pedagogickým pracovníkům lépe se orientovat v problematice specifických poruch učení. Účastníci webináře budou seznámeni s jednotlivými dys – poruchami - jejich charakteristikou, jednotlivými formami, příčinami vzniku, projevy. Součástí kurzu budou také kasuistiky dětí s SPU. Probrána bude otázka nejvhodnějšího přístupu k dětem s SPU, zásady práce s těmito dětmi z pozice pedagogického pracovníka.

Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí se základními teoretickými východisky problematiky specifických poruch učení, jejich příčinami. Zjistí, jak a v jakých oblastech mohou dle svých kompetencí s těmito dětmi pracovat. Seznámí se s plánem pedagogické podpory a individuálním vzdělávacím plánem a participací asistenta pedagoga v jejich naplňování. Důraz bude kladem na roli asistenta pedagoga v péči o žáky se specifickými poruchami učení. V rámci řízené diskuze bude docházet k předávání příkladů dobré praxe a odpovědím na konkrétní dotazy.

Specifické poruchy učení pro asistenty pedagoga (webinář)
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí se základními teoretickými východisky problematiky specifických poruch učení, jejich příčinami. Zjistí, jak a v jakých oblastech mohou dle svých kompetencí s těmito dětmi pracovat. Seznámí se s plánem pedagogické podpory a individuálním vzdělávacím plánem a participací asistenta pedagoga v jejich naplňování. Důraz bude kladem na roli asistenta pedagoga v péči o žáky se specifickými poruchami učení. V rámci řízené diskuze bude docházet k předávání příkladů dobré praxe a odpovědím na konkrétní dotazy.

Specifické poruchy učení v hodinách cizího jazyka
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je určený pro pedagogické pracovníky, kteří se podílí na výuce cizího jazyka a zajímají se o možnosti práce se žáky se specifickými poruchami učení, které by mohli aplikovat ve své praxi. Děti s SPU vyžadují odlišný přístup nejen v hodinách českého jazyka, ale i v cizím jazyce. Významná část semináře bude věnována námětům pro zvládnutí jednotlivých dovedností (slovní zásoba, gramatika, čtení). Téma semináře budou dokreslovat kazuistiky z praxe lektora. Školení nabídne mimo jiné tato témata: Otázka vhodného výběru cizího jazyka a správného „načasování“; Obecné principy pro výuku cizího jazyka s ohledem na děti s SPU; Doporučení pro výuku a procvičování; Reedukace SPU při výuce cizího jazyka; Role žáka a rodiny při překonávání handicapu SPU ve výuce cizího jazyka

Specifické poruchy učení v hodinách matematiky
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je účastníkům zprostředkovat problematiku SPU v návaznosti na výuku v hodinách matematiky na ZŠ. Důraz bude kladen na poruchu specifickou poruchu schopnosti počítat – dyskalkulii. Seminář seznámí pedagogy se způsoby zohlednění dyskalkulie a možnostmi její reedukace.

Specifické poruchy učení v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je účastníkům zprostředkovat problematiku SPU v návaznosti na výuku v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ. Důraz bude kladen na specifickou poruchu schopnosti počítat – dyskalkulii. Seminář seznámí pedagogy se způsoby zohlednění dyskalkulie a možnostmi její reedukace. Prezentována budou nápravná cvičení a opatření dyskalkulie, která mohou pedagogové využít ve své praxi ve výuce.

Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

24 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na problematiku zařazování dvouletých dětí do MŠ a všech oblastí, které s tím souvisí. Téma školení navazuje na dlouhodobý záměr rozvoje vzdělávací soustavy a nutnost posílit nabídku a kompetence pedagogů MŠ v oblasti vzdělávání a péče o děti do tří let. Účastníci společně s lektorkou zhodnotí přínosy a rizika spojená se zařazováním dvouletých dětí do MŠ a budou obeznámeni s kritérii pro přijetí a nástup dvouletého dítěte do MŠ z pohledu legislativy platné v ČR. Dále se zaměří na specifické požadavky vzhledem k vývojovým a věkových zvláštnostem, které je nutné akceptovat a na oblasti spojené s organizací chodu MŠ – přizpůsobení prostoru, personální zajištění, spolupráce s rodinou, nabídka vhodných aktivit apod. Seminář zahrne také ukázky aktivit pro dvouleté děti.

Specifika práce se žáky se sociálním znevýhodněním
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem kurzu je popsat projevy a vysvětlit příčiny specifických rysů chování žáků se sociálním znevýhodněním a problémovým chováním. Seminář má za cíl poskytnout účastníkům inspiraci pro práci se třídou, komunikaci se skupinou žáků, s rodiči a okolím.

Specifika SPU na 2. stupni ZŠ
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je rozšířit účastníkům pedagogické kompetence v oblasti péče o žáky s SPU na 2. stupni ZŠ. Důraz bude kladen nejen na základní seznámení s problematikou SPU, ale také na možnosti reedukace a zohlednění projevů. V neposlední řadě školení také nabídne přesah ke specifikům výuky na 2. stupni ZŠ – vztah k výuce předmětů, kariérové poradenství a budoucí uplatnění na trhu práce.

Specifika SPU na 2. stupni ZŠ - 6 hodin
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je určen pedagogům, kteří se při své práci na 2. stupni základních škol setkávají s dětmi se specifickými poruchami učení. Školení se zaměří na seznámení se specifiky SPU vzhledem k vývojové fázi jedince (střední a starší školní věk) a vzhledem k osnovám předmětů na 2. stupni ZŠ (výuka jazyků, matematika, fyzika, chemie, zeměpis, občanská nauka, dějepis, tělesná a pracovní výchova). Významná část semináře bude věnována možnostem reedukace a zohlednění jednotlivých projevů SPU (dysgrafie, dyslexie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie). Součástí obsahu bude také sekundární problematika SPU a modelové způsoby řešení s ohledem na možnosti učitele. V závěru budou představeny možnosti kariérového poradenství u dětí s SPU, studijní předpoklady a jejich uplatnění na trhu práce.

Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představí základní charakteristiku a význam pojmů „tým“ (skupina x tým) a „týmová spolupráce“ (její znaky a přínos) a její synergický efekt. Školení bude probíhat formou kombinace teoretických vstupů s praktickými příklady, řešení modelových situací se zpětnou vazbou. Zmíněny budou role v pracovních skupinách zaměřené na úkol, budování a udržování skupiny. Důraz bude kladen na specifika týmové spolupráce ve školním prostředí, postup zavedení tohoto systému spolupráce ve třídě, nastavení hierarchie odpovědnosti a další. Součástí semináře jsou příklady aktivit podporujících týmovou spolupráci, které mohou účastníci zařadit do své praxe.

Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představí základní charakteristiku a význam pojmů „tým“ (skupina x tým) a „týmová spolupráce“ (její znaky a přínos) a její synergický efekt. Školení bude probíhat formou kombinace teoretických vstupů s praktickými příklady, řešení modelových situací se zpětnou vazbou. Zmíněny budou role v pracovních skupinách zaměřené na úkol, budování a udržování skupiny. Důraz bude kladen na specifika týmové spolupráce ve školním prostředí, postup zavedení tohoto systému spolupráce ve třídě, nastavení hierarchie odpovědnosti a další. Součástí semináře jsou příklady aktivit podporujících týmovou spolupráci, které mohou účastníci zařadit do své praxe.

Specifika zrakového vnímání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Účastník tohoto školení se bude orientovat v dílčích poznávacích funkcích, které spadají do oblasti zrakového vnímání. U každé dílčí poznávací funkce frekventant pozná specifika toho, když nejsou dostatečně rozvinuté a dostane nabídku nástrojů, jak tyto funkce může dále rozvíjet. Zorientuje se v problematice podpůrných opatření na škole, kdo je to žák se speciálními vzdělávacími potřebami, co je to plán pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán.

Specifika zrakového vnímání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Účastník tohoto školení se bude orientovat v dílčích poznávacích funkcích, které spadají do oblasti zrakového vnímání. U každé dílčí poznávací funkce frekventant pozná specifika toho, když nejsou dostatečně rozvinuté a dostane nabídku nástrojů, jak tyto funkce může dále rozvíjet. Zorientuje se v problematice podpůrných opatření na škole, kdo je to žák se speciálními vzdělávacími potřebami, co je to plán pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán.

Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Dvoudenní školení nabídne vhled do problematiky inkluze v prostředí mateřské školy. Ve všech blocích bude účastníkům podáno aktuální vysvětlení dané problematiky. Budou předloženy příklady plánů a programů z praxe, které učitelé budou zkoušet vyhodnotit a také si sami vyzkouší sestavit vlastní materiály. Součástí semináře je diskuze k jednotlivým otázkám s předáváním zkušeností mezi pedagogy. Seminář zahrne následující tematické okruhy: Trendy a tendence současné pedagogiky; Aktuální legislativa; Dopad legislativních změn na úpravu školních dokumentů; Nadané děti v MŠ.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb