logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Webinář si klade za cíl rozšířit kompetence učitelů z pohledu vývojové a pedagogické psychologii dítěte ve věku dvou let- bude podrobně probrána otázka přirozeného rozvoje dítěte, snaha o respektování zákonitosti psychického vývoje ve všech jeho aspektech. Odborně i z pohledu kazuistického budou zmíněny možné adaptační obtíže dvouletých dětí při nástupu do MŠ – strategie adaptace, komunikace s rodiči, otázka vhodného přístupu, jako možnost předcházení adaptačním obtížím z pohledu pedagoga.

Psychomotorický vývoj dvouletého dítěte a jeho zákonitosti
Krátká anotace

9 vyučovacích hodin

Seminář si klade za cíl rozšířit kompetence učitelů z pohledu vývojové a pedagogické psychologie dvouletých dětí. Bude podrobně probrána otázka přirozeného rozvoje dítěte a snaha o respektování zákonitostí jeho psychického vývoje ve všech jeho aspektech. Odborně i z pohledu kazuistického budou zmíněny možné adaptační obtíže dvouletých dětí při nástupu do MŠ – strategie adaptace, komunikace s rodiči, otázka vhodného přístupu, jako možnost předcházení adaptačním obtížím z pohledu pedagoga.

Re-malba – techniky tvorby s barvami Remakol
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Tématem prakticky zaměřeného semináře je technika práce s cenově dostupnými barvami Remakol. Účastníci se dozvědí jak barvy správně míchat a jak práci s nimi kombinovat i s jinými výtvarnými technikami. Představeny budou možnosti nanášení remakolových barev a výběr vhodného podkladu pro malbu. Zmíněny budou také vhodné náměty pro malbu a účastníci se prakticky seznámí s doplněním malířské techniky koláží a s experimentální malbou.

Realita inkluze aneb jaké to je žít s „dys“poruchou
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Inkluze upřednostňuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách a přinesla mnohé nové situace a změny jak pro pedagogy, ale i rodiče a žáky. V rámci workshopu se budete moci podívat na společné vzdělávání z opačné strany, ze strany dítěte se SVP a jaké vhodné způsoby podpůrných opatření lze využívat s ohledem na možnosti učitele a legislativy.

Realita inkluze aneb jaké to je žít s „dys“poruchou (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Inkluze upřednostňuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách a přinesla mnohé nové situace a změny jak pro pedagogy, ale i rodiče a žáky. V rámci workshopu se budete moci podívat na společné vzdělávání z opačné strany, ze strany dítěte se SVP a jaké vhodné způsoby podpůrných opatření lze využívat s ohledem na možnosti učitele a legislativy.

Řeč těla a jeho tajemství
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Program poskytne zdroj poznatků o řeči těla, které bychom měli všichni znát, pokud chceme vést kvalitní komunikaci a mít kvalitní vztahy. Nabízíme pochopení lidské interakci, do které dennodenně vstupujete.

Řeč těla a jeho tajemství (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Program poskytne zdroj poznatků o řeči těla, které bychom měli všichni znát, pokud chceme vést kvalitní komunikaci a mít kvalitní vztahy. Nabízíme pochopení lidské interakci, do které dennodenně vstupujete.

Reedukace dyskalkulie
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je účastníkům zprostředkovat problematiku dyskalkulie po stránce nápravných cvičení a opatření, která mohou pedagogové využít ve své praxi ve výuce. Téma semináře budou dokreslovat zkušenosti z praxe lektora.

Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe
Krátká anotace

18 vyučovacích hodin

Seminář je zacílen na otázky týkající se problematiky reedukace (kompenzace) specifických poruch učení. Školení je zaměřeno především na posílení pedagogických kompetencí při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s přihlédnutím k požadavkům 1. a 2. stupně ZŠ. Prezentovány budou konkrétní reedukační postupy, které vedou ke zmírňování, popř. kompenzaci specifických výukových obtíží. Seminář se dále klade za cíl zvýšit kompetenční vybavenosti učitelů při řešení problémů v procesu inkluze, což přímo vede i k osobnostně profesnímu rozvoji pedagogů. Probrány budou i extrakurikulární aktivity, které vedou ke zmírnění SPU – budou prezentovány konkrétní reedukační přístupy k dětem s SPU - metody práce v běžné hodině, dále reedukační péče v rámci předmětu speciálně pedagogické péče, kompetence škol v souvislosti s pedagogickou intervencí.

Reedukační skupiny pro děti s SPU na ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář uvede účastníky do problematiky reedukací SPU na základní škole vzhledem k výuce dítěte a tvorbě IVP. Zmíněna bude důležitost spolupráce kmenového vyučujícího a pedagoga reedukace, tvorba reedukačního plánu (včetně vedení dokumentace a tvorby reedukačních zpráv) a motivačních bodů. Prostor bude věnován jak frontální, tak individuální formě reedukace vycházející vždy z potřeb dítěte a reakcí na výuku ve třídě. Představena budou také specifika reedukace SPU na prvním stupni ZŠ. Školení nabídne ukázku pracovních materiálů uplatnitelných v pedagogické praxi účastníků.

Reedukační skupiny pro děti s SPU na ZŠ (6 hodin)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář uvede účastníky do problematiky reedukací SPU na základní škole vzhledem k výuce dítěte a tvorbě IVP. Zmíněna bude důležitost spolupráce kmenového vyučujícího a pedagoga reedukace, tvorba reedukačního plánu (včetně vedení dokumentace a tvorby reedukačních zpráv) a motivačních bodů. Prostor bude věnován jak frontální, tak individuální formě reedukace vycházející vždy z potřeb dítěte a reakcí na výuku ve třídě. Představena budou také specifika reedukace SPU na prvním stupni ZŠ. Školení nabídne ukázku pracovních materiálů uplatnitelných v pedagogické praxi účastníků.

Relaxační a dechové techniky proti stresu (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Naučíte se, jak pracovat se stresem pomocí dechových a relaxačních technik a budete je umět využít pro sebe a žáky. Na základě znalostí z kurzu budete schopni vytvořit jednoduchý antistresový program. Praktický kurz vás provede pohybovými relaxačními technikami (techniky pro uvolnění těla a rovnováhu), mentálními technikami (řízená relaxace, vizualizace) a dechovými technikami vycházejícími z moderních poznatků o dechu. Kurz je koncipován tak, aby byl využitelný jak pro osobní potřebu, tak v práci s okolím.

Řešení konfliktů ve školním prostředí
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je připravit účastníky na zvládání konfliktů ve skupině (žáků, mladých lidí, apod.). Konkrétně: • uvědomit si co je konflikt, jaké jsou časté příčiny jeho vzniku a jaký je jeho význam ve skupině • osvojit si techniky prevence a řešení konfliktů • sdílet příklady z vlastní praxe, vzájemně se inspirovat

Řešení problémů a rozhodovací dovednosti v rámci osobnostní a sociální výchovy
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměř na jedno z témat osobnostní a sociální výchovy a jeho využití ve školním prostředí. Na začátku školení si vymezíme pojem „problém“ a jeho dva základní druhy – problém, u kterého řešení neznáme a problém, u kterého známe řešení spoustu. Součástí semináře bude téma rozhodování a příklady strategií, jak se rozhodnout sám za sebe, či v rámci celé skupiny. Celým školením se budou prolínat aktivity, které trénují rozvoj kreativních řešení, jejich vyhodnocení a výběr toho nejvhodnějšího, a které budou pro účastníky dále využitelné ve školním prostředí. V závěru se seminář zaměří také na reflektování aktivit s ohledem na přenos získaných zkušeností do běžného života žáků.

Rituály v dětských skupinách
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Věděli jste, že v rituálech je ukryta velká síla díky které se nám podaří překonat i zdánlivě nepřekonatelné? Právě rituály pomáhají dětem zorientovat se v dnešním hektickém světě a najít pevnou půdu pod nohama. Vraťme dětem jejich dětství. Ponořme se s nimi do jejich světa, kde má vše svůj řád a smysl. Vše pak půjde snáze. Zkuste to se mnou!

Rituály v mateřské škole a speciálním školství
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Účastníci kurzu se seznámí s tématem rituálů a naučí se je prakticky využívat ve výchovně-vzdělávacím procesu mateřské školy. Kurz poskytne svým absolventům spoustu konkrétním tipů, aktivit, ukázek činností i pomůcek, které se osvědčili při zavádění rituálů u dětí předškolního věku.

Rituály v mateřské škole a speciálním školství (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Účastníci kurzu se seznámí s tématem rituálů a naučí se je prakticky využívat ve výchovně-vzdělávacím procesu mateřské školy. Kurz poskytne svým absolventům spoustu konkrétním tipů, aktivit, ukázek činností i pomůcek, které se osvědčili při zavádění rituálů u dětí předškolního věku.

Řízení času s ohledem na osobní vizi (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolvent kurzu bude schopen uvědomit si svoje životní priority a dle nich efektivně řídit svoje pracovní i osobní úkoly. K aktuální životní situaci bude přistupovat z nadhledem delšího časového horizontu a s ohledem na svoje pracovní a osobní cíle, kterých chce dosáhnout. Pozná základní principy týkající se práce s časem a naučí se používat některé nástroje k efektivnímu využívání času, které mu pomohou v plánování úkolů každého dne.

Rizikové chování pro asistenty pedagoga
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí se základy problematiky rizikového chování v praxi využitelnými asistenty pedagoga. Vždy bude kladen důraz na preventivní možnosti školy v oblasti rizikového chování a možností participace asistenta pedagoga na těchto aktivitách. Bude představena spolupráce asistenta pedagoga se školním metodikem prevence.

Rizikové chování pro asistenty pedagoga (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí se základy problematiky rizikového chování v praxi využitelnými asistenty pedagoga. Vždy bude kladen důraz na preventivní možnosti školy v oblasti rizikového chování a možností participace asistenta pedagoga na těchto aktivitách. Bude představena spolupráce asistenta pedagoga se školním metodikem prevence.

Rizikové chování u dětí a mládeže - prevence a řešení
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tento osmi hodinový seminář je zaměřen na problematiku rizikového chování u dětí a mladistvých. Účastníci získají komplexní pohled na příčiny, projevy a důsledky rizikového chování, včetně aktuálních trendů, a obdrží praktické nástroje pro prevenci a intervenci. Kurz je vhodný pro učitele, školní metodiky prevence, školní psychology, sociální pedagogy a další odborníky, kteří pracují s dětmi a mládeží.

Rizikové chování u dětí a mládeže - prevence a řešení (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tento osmi hodinový webinář je zaměřen na problematiku rizikového chování u dětí a mladistvých. Účastníci získají komplexní pohled na příčiny, projevy a důsledky rizikového chování, včetně aktuálních trendů, a obdrží praktické nástroje pro prevenci a intervenci. Kurz je vhodný pro učitele, školní metodiky prevence, školní psychology, sociální pedagogy a další odborníky, kteří pracují s dětmi a mládeží.

Roboti a mikroskopy pro MŠ a ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj pedagogických dovedností ve využívání programovatelných robotů a souvisejících ICT nástrojů během přípravy a realizace výuky. Po skončení programu účastníci dovedou používat vybrané roboty a ICT nástroje, zařazovat je do výuky. Získají přehled online zdrojů pro další sebevzdělávání v této oblasti. Účastníci budou schopni začleňovat roboty do výuky tak, aby se zvýšil zájem dětí nejen o ICT nástroje, ale zejména o navázané téma a kooperaci během jejich poznávání.

Roboti a mikroskopy pro MŠ a ZŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj pedagogických dovedností ve využívání programovatelných robotů a souvisejících ICT nástrojů během přípravy a realizace výuky. Po skončení programu účastníci dovedou používat vybrané roboty a ICT nástroje, zařazovat je do výuky. Získají přehled online zdrojů pro další sebevzdělávání v této oblasti. Účastníci budou schopni začleňovat roboty do výuky tak, aby se zvýšil zájem dětí nejen o ICT nástroje, ale zejména o navázané téma a kooperaci během jejich poznávání.

Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je přiblížení základních institutů antidiskriminačního práva a popis nejčastějších forem diskriminace v přístupu ke vzdělání. Představeny budou nejčastější příklady diskriminace v přístupu ke vzdělání a při poskytování vzdělávání a diskutována budou možná řešení.

Rovný přístup ke vzdělání: nejčastější problémy diskriminace ve školství (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je přiblížení základních institutů antidiskriminačního práva a popis nejčastějších forem diskriminace v přístupu ke vzdělání. Představeny budou nejčastější příklady diskriminace v přístupu ke vzdělání a při poskytování vzdělávání a diskutována budou možná řešení.

Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně pro učitele 1. stupně ZŠ
Krátká anotace

32 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně pro učitele 2. stupně ZŠ
Krátká anotace

32 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 2. stupně ZŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb