DVPP na míru

DVPP na míru

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku.

V rámci školení pro celý pedagog. sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich tematických požadavků, můžete použít nezávazný poptávkový formulář.

 

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


  • Výuka mimo školní prostředí, aneb učíme se v přírodě (webinář)
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Cílem semináře je poskytnout pedagogickým pracovníkům jiný pohled na výuku, získání teoretických znalostí i praktických zkušeností, jak co nejvíce využít venkovní prostředí a přírodní zákony ve výuce jednotlivých předmětů.

  • Výuka podle učebních stylů žáka
    Číslo akreditace

    21055/2021-4-788

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřený na vnímání individuality žáků (každého z nás) z pohledu příjímání informací, jejich zpracování a jejich uchování. Věnuje se učebním stylům žáků, jejich vlivu na vzdělávání žáků versus vyučovací styl pedagoga, přehlednému pohledu na různé učební styly, které úzce souvisí s percepčními oblastmi, které jsou u nás dominantní, s tím jaké máme sociální potřeby, emoční potřeby a fyziologické potřeby, jaké preferujeme prostředí pro výuku Věnuje se stavbě hodiny, ve které by se zohledňovaly učební styly žáků. Součástí semináře jsou konkrétní aktivity pro efektivní výuku z pohledů učebních stylů žáků.

  • Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)
    Číslo akreditace

    21055/2021-4-788

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřený na vnímání individuality žáků (každého z nás) z pohledu příjímání informací, jejich zpracování a jejich uchování. Věnuje se učebním stylům žáků, jejich vlivu na vzdělávání žáků versus vyučovací styl pedagoga, přehlednému pohledu na různé učební styly, které úzce souvisí s percepčními oblastmi, které jsou u nás dominantní, s tím jaké máme sociální potřeby, emoční potřeby a fyziologické potřeby, jaké preferujeme prostředí pro výuku Věnuje se stavbě hodiny, ve které by se zohledňovaly učební styly žáků. Součástí semináře jsou konkrétní aktivity pro efektivní výuku z pohledů učebních stylů žáků.

  • Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář s mírou apeluje motivuje vyučující k tomu, aby v rámci své výuky realizovali výuku v exteriérech. Ideálně aby využívali možnosti svého okolí. Snaží se je vést k tomu, aby využili zajímavosti regionu a propojili informace se vzdělávacím obsahem ve svém předmětu. Snaží se představit výuku, která nemusí být finančně náročné, přesto však efektivní. V neposlední řadě pak ukazuje výuku v exteriérech jako prostředek k posilování afektivních hodnot jednotlivců a sociálních vazeb nejen mezi žáky navzájem, ale také mezi žáky a pedagogy. Seminář také připomíná aktraktivitu akce a možnosti její prezentace jako dobré akce školy.

  • Výuka v exteriérech – příprava a realizace akce (webinář)
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář s mírou apeluje motivuje vyučující k tomu, aby v rámci své výuky realizovali výuku v exteriérech. Ideálně aby využívali možnosti svého okolí. Snaží se je vést k tomu, aby využili zajímavosti regionu a propojili informace se vzdělávacím obsahem ve svém předmětu. Snaží se představit výuku, která nemusí být finančně náročné, přesto však efektivní. V neposlední řadě pak ukazuje výuku v exteriérech jako prostředek k posilování afektivních hodnot jednotlivců a sociálních vazeb nejen mezi žáky navzájem, ale také mezi žáky a pedagogy. Seminář také připomíná aktraktivitu akce a možnosti její prezentace jako dobré akce školy.

  • Výuka v exteriérech v kostce
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Seminář s mírou apeluje motivuje vyučující k tomu, aby v rámci své výuky realizovali výuku v exteriérech. Ideálně aby využívali možnosti svého okolí. Snaží se je vést k tomu, aby využili zajímavosti regionu a propojili informace se vzdělávacím obsahem ve svém předmětu. Snaží se představit výuku, která nemusí být finančně náročné, přesto však efektivní. V neposlední řadě pak ukazuje výuku v exteriérech jako prostředek k posilování afektivních hodnot jednotlivců a sociálních vazeb nejen mezi žáky navzájem, ale také mezi žáky a pedagogy. Seminář také připomíná aktraktivitu akce a možnosti její prezentace jako dobré akce školy.

  • Výuka v exteriérech v kostce (webinář)
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Seminář s mírou apeluje motivuje vyučující k tomu, aby v rámci své výuky realizovali výuku v exteriérech. Ideálně aby využívali možnosti svého okolí. Snaží se je vést k tomu, aby využili zajímavosti regionu a propojili informace se vzdělávacím obsahem ve svém předmětu. Snaží se představit výuku, která nemusí být finančně náročné, přesto však efektivní. V neposlední řadě pak ukazuje výuku v exteriérech jako prostředek k posilování afektivních hodnot jednotlivců a sociálních vazeb nejen mezi žáky navzájem, ale také mezi žáky a pedagogy. Seminář také připomíná aktraktivitu akce a možnosti její prezentace jako dobré akce školy.

  • Výuka žáků s ADHD, ADD
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Kurz je určen pedagogům na běžných školách, kteří mají ve třídách žáky se specifickými vývojovými poruchami a poruchami učení. Během semináře se zaměříme jak na teoretické vysvětlení základních pojmů týkajících se ADHD a ADD, tak i na praktické metody, které v praxi fungují.

  • Výuka žáků s ADHD, ADD (webinář)
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Kurz je určen pedagogům na běžných školách, kteří mají ve třídách žáky se specifickými vývojovými poruchami a poruchami učení. Během semináře se zaměříme jak na teoretické vysvětlení základních pojmů týkajících se ADHD a ADD, tak i na praktické metody, které v praxi fungují.

  • Využití nových informačních technologií ve výuce - pro učitele, jejichž aprobace není ICT
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Pedagogové se na semináři seznámí s několika vybranými programy, které mohou ve výuce využívat. Pozornost bude věnována programům na tvorbu prezentací, střih videa, tvorbu interaktivních testů, soutěží, map, křížovek, časových os, galerií apod. Dle zájmu účastníků se můžeme podívat i na výhody a nevýhody využívání sociálních sítí pro kontakt se žáky

  • Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

  • Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
    Číslo akreditace

    28092/2021-4-972

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

  • Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Cílem je prohloubit informace učitelů o této problematice z oblasti teoretických základů speciální pedagogiky, definovat problematiku implementace inkluzivního typu vzdělávání do českého vzdělávacího systému, vytvořit paralelní aktivity, které jsou typické pro diverzifikované prostředí školních tříd.

  • Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

  • Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    16 vyučovacích hodin

    Cílem je prohloubit informace učitelů o této problematice z oblasti teoretických základů speciální pedagogiky, definovat problematiku implementace inkluzivního typu vzdělávání do českého vzdělávacího systému, vytvořit paralelní aktivity, které jsou typické pro diverzifikované prostředí školních tříd.

  • Vzrůstající agresivita u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku
    Číslo akreditace

    31336/2020-4-874

    Krátká anotace

    5 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřen na otázky týkající se vzrůstající agresivity mezi dětmi mateřských škol a nižších ročníků ZŠ. Účastníci budou seznámeni s možnými příčinami vzniku, spouštěcími mechanismy agrese. Probrána bude otázka výchovných stylů v rodinách - vztah rodič x dítě, fenomén dnešní doby - volná výchova. Diskuze bude vedena na téma vymezování hranic chování dětí rodičem i učitelem. Další část bude zaměřena na agresivní chování přecházející v šikaně. Popsán bude profil agresora i oběti. Cílem semináře je zvýšit kompetence pedagogických pracovníků v otázce volby vhodné korekce nežádoucího chování.

  • Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele
    Číslo akreditace

    31336/2020-4-874

    Krátká anotace

    7 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřen na problematiku vyvážení pracovního a osobního života pedagogů, práci s časem ve školním prostředí, práci se stresem, prevenci syndromu vyhoření a osvojení si relaxačních technik.

  • Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
    Číslo akreditace

    13874/2021-4-633

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou vzdělávání dětí s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem. Pedagogové získají základní informace jak v rovině charakteristiky typů postižení, tak v rovině způsobů, jak přistupovat v pedagogickém procesu k daným dětem, resp. jaké možnosti pedagog má.

  • Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
    Číslo akreditace

    875/2022-4-185

    Krátká anotace

    4 vyučovací hodiny

    Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.

  • Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
    Číslo akreditace

    875/2022-4-185

    Krátká anotace

    4 vyučovací hodiny

    Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.

  • Začínáme v MŠ
    Číslo akreditace

    6873/2022-4-422

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Kurz přináší základní orientaci v rámci předškolního vzdělávaní z pohledu začínajícího pedagogického pracovníka tak, aby posluchači byli schopni orientovat se v základní legislativě a odborných termínech. Neodmyslitelnou součástí je poté i předávaní praktických námětů a zkušeností pro přímou práci tak, aby vytvořila základ pro získávání praxe v dané oblasti.

  • Začínáme v MŠ (webinář)
    Číslo akreditace

    6873/2022-4-422

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Kurz přináší základní orientaci v rámci předškolního vzdělávaní z pohledu začínajícího pedagogického pracovníka tak, aby posluchači byli schopni orientovat se v základní legislativě a odborných termínech. Neodmyslitelnou součástí je poté i předávaní praktických námětů a zkušeností pro přímou práci tak, aby vytvořila základ pro získávání praxe v dané oblasti.

  • Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil
    Číslo akreditace

    34598/2019-2-1180

    Krátká anotace

    5 vyučovacích hodin

    Účastníci semináře budou seznámeni s typickými adaptačními obtížemi dětí, jejich možnými příčinami. Dále si seminář klade za cíl rozšířit kompetence učitelů v oblasti předcházení adaptačním obtížím – zvolení vhodné strategie, postupů, korekce nežádoucího chování. Cílem semináře je otázka nejvhodnějšího přístupu při uspokojování emocionálních i sociálních potřeb dítěte, potřebných pro proces rozvoje sociálního učení a sociálních dovedností.

  • Začni otázkou
    Číslo akreditace

    21055/2021-4-788

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřený na rozšíření a obohacení výukových metod učitele. Téma se soustředí na přirozenou potřebu zvídavosti každého z nás. Rozvoj zvídavosti je důležitým krokem k potřebě získávat nové informace a učit se přirozeným způsobem. Součástí tématu je seznámení se s druhy otázek, jejich tvořením, jejich vhodným zapojením do výuky, objevení a připomenutí vyzkoušených metod založených na kladení otázek s praktickými ukázkami začlenění do výuky různých vyučovaných předmětů a na různých tématech a se zapojením účastníků do vzájemných interakcí.

  • Začni otázkou (webinář)
    Číslo akreditace

    21055/2021-4-788

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Seminář je zaměřený na rozšíření a obohacení výukových metod učitele. Téma se soustředí na přirozenou potřebu zvídavosti každého z nás. Rozvoj zvídavosti je důležitým krokem k potřebě získávat nové informace a učit se přirozeným způsobem. Součástí tématu je seznámení se s druhy otázek, jejich tvořením, jejich vhodným zapojením do výuky, objevení a připomenutí vyzkoušených metod založených na kladení otázek s praktickými ukázkami začlenění do výuky různých vyučovaných předmětů a na různých tématech a se zapojením účastníků do vzájemných interakcí.

  • Základní školní lyžování
    Číslo akreditace

    14516/2022-5-653

    Krátká anotace

    50 vyučovacích hodin

    Metodika výuky lyžování dětí a dětských skupin. Náměty pro zpestření výuky lyžování dětí na lyžařských výcvikových kurzech. Využití škály pomůcek při výuce lyžování dětí. Současné trendy ve sjezdovém lyžování. Prohlubování a zdokonalování lyžování účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k lyžování.

  • Základní školní snowboarding
    Číslo akreditace

    14516/2022-5-653

    Krátká anotace

    50 vyučovacích hodin

    Metodika výuky snowboardu dětí, metodické řady; Současné trendy snowboardu; Zásady organizace výcvikových kurzů a zapojování snowboardových družstev; Náměty pro zpestření výuky snowboardu dětí na výcvikových kurzech; Praktické metodické výstupy; Vlastní zdokonalování jízdy účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k lyžování.

  • Základy koučinku pro pedagogy
    Číslo akreditace

    14516/2022-5-653

    Krátká anotace

    9 vyučovacích hodin

    Koučink je velmi efektivní a moderní metoda k (sebe)rozvoji člověka. Podporuje cestu ke změně, pomáhá v orientaci v problémových situacích, v hledání vhodných řešení a v dosahování krátkodobých i dlouhodobých cílů, ať už v osobním či profesním životě. Účastníci se na semináři dozvědí, jak vypadá koučink a jaké nástroje a techniky využívá – seznámení se s koučovacím procesem včetně ukázky koučovacího sezení a reflexe. Školení nabídne účastníkům náhled na koučink jako na vhodnou metodu pro práci s heterogenní školní skupinou v rámci inkluzivního pojetí vzdělávání. Díky semináři účastníci porozumí základním principům koučinku a odliší ho od jiných forem poradenství, školení, vedení a řízení nebo psychoterapie. Důraz bude kladen na praktické využití koučinku a koučovacího přístupu ve školním prostředí.

  • Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
    Číslo akreditace

    21883/2020-4-662

    Krátká anotace

    8 vyučovacích hodin

    Hlavním cílem školení je seznámení účastníků s principy koučování/sebekoučování a možnostmi, jak jej využít v pedagogické profesi. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou následně dále pracovat.

  • Základy kreativních záznamů pro pedagogy
    Číslo akreditace

    31336/2020-4-874

    Krátká anotace

    6 vyučovacích hodin

    Hlavním cílem školení je seznámení pedagogů s originálními způsoby záznamů myšlenek formou tvorby myšlenkových map, které mohou být zajímavým a praktickým nástrojem v rámci prezentací, výuky i řešení problémů.

Chci dostávat nabídky školení

KONTAKTUJTE NÁS

Telefonicky +420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
Rekvalifikace: rekval@zretel.cz
Kontaktní formulář

ŠABLONY OP JAK

Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
KOMBINOVANÉ
ONLINE + praxe
Nově lze hradit ze Šablon OP JAK

CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ

DVPP ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení DVPP také online - formou webinářů. Šablony OP JAK je možné realizovat také ONLINE.

PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení pro sociální služby online - formou webinářů. Online vzdělávání pro sociální služby je MPSV umožněno po celou dobu platnosti akreditace.

PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Kurz k získání kvalifikace pro praci na pozici pracovník v sociálních službách

DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV

Připravili jsme nabídku rozšiřujícího vzdělávání chův.

GERONTOOBLEK - SIMULACE STÁŘÍ

Zážitkový workshop s akreditací MPSV Podrobnosti zde.

LEKTORSKÁ SPOLUPRÁCE

Máte-li zájem o spolupráci na pozici lektor, rádi Vás přivítáme v našem týmu. Požadavky naleznete zde.

Kalendář