logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Tradiční i netradiční pohybové činnosti a hry v MŠ a ŠD
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na praktické ukázky pohybových her s aktivní účastí účastníků, pohybové hry v přírodě, v tělocvičně, v místnosti. Účastníci se seznámí s využitím tradičního náčiní (balóny, lano, švihadlo…) i netradičního náčiní (kolíčky na prádlo, nafukovací balónky, tácky, noviny apod…): Hry pro rozvoj rychlostních, vytrvalostních, obratnostních schopností. Hry do úvodních částí TV, na uklidnění a závěr hodiny. Hry pro osvojování různých způsobů lokomoce. Hry pro ovlivňování kondičních a koordinačních předpokladů. Hry soutěživé, honičky. Hry pro rozvoj pohybové představivosti a tvořivost. Hry pro rozvoj sebedůvěry a odvahy. Hry kontaktní.

Třídní pravidla na 1. stupni ZŠ
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je předat účastníkům informace a též zprostředkovat praktické zkušenosti, aby dokázali následně ve své praxi efektivně pracovat s třídními pravidly, připravit se na případná úskalí a možnosti jejich řešení. Představeny budou též konfliktní situace, které mohou při vyžadování třídních pravidel nastat.

Třídní pravidla na 2. stupni ZŠ
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je předat účastníkům informace a též zprostředkovat praktické zkušenosti, aby dokázali následně ve své praxi efektivně pracovat s třídními pravidly, připravit se na případná úskalí a možnosti jejich řešení. Představeny budou též konfliktní situace, které mohou při vyžadování třídních pravidel nastat.

Třídní učitel, nejlepší znalec třídy
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Třídní učitel, nejlepší znalec třídy (webinář)
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Třídnické hodiny
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny v kostce
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny v kostce (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Tvorba IVP žáka ZŠ v rámci přiznaného podpůrného opatření
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci: -seznámí se s principy podpůrných opatření 1. – 5. st.; -porozumí obsahu Doporučení ŠPZ; -seznámí se s formulářem IVP a práce s ním; -osvojí si zapracování obsahu doporučeného podpůrného opatření do IVP; -naučí se vypracovávat IVP a využívat jej v praxi.

Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je úvodem do tvorby multisenzorického prostředí – místnosti či koutku. Cílem je seznámit účastníky s jeho základním vybavením a pomůckami a možnostmi, jak toto multisenzorické prostředí vytvořit. Představeny budou jednotlivé typy multisenzorických místností – bílá, černá, interaktivní místnost či venkovní snoezelen. Účastníci získají vhled do způsobů, jak lze využít pomůcky v běžném prostředí a jak lze vytvořit multisenzorické prostředí, aniž by bylo nezbytně nutné zařizovat novou místnost. Absolventi semináře tak budou moci aplikovat aktivity pro rozvoj smyslů ve svých zařízeních a budou mít rámcovou představu, jak lze vytvořit multisenzorické prostředí v základní variantě dle potřeb jejich klientů.

Tvorba PLPP v rámci podpůrného opatření prvního stupně v ZŠ
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci: -seznámí se s principy podpůrného opatření prvního stupně; -porozumí využití metod pedagogické diagnostiky ke zjištění/rozhodnutí, že je nutné vypracovat plán pedagogické podpory (PLPP) žáka; -naučí se vytvářet PLPP a využívat jej v praxi.

Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je upozornit a naučit účastníky rozeznávat rozdíl mezi skupinou a týmem a vyhodnotit situaci, kdy která varianta využití lidského potenciálu je lepší, seznámit se se zásadami tvorby týmu ve školním prostředí. Účastníci se seznámí s efektivními způsoby řízení týmu, vyvarování se nejčastějším chybám při vedení lidí, volbě vhodných motivačních a hodnotících technik.

Učím (se) rád v 1. a 2. třídě
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Usnadnění vstupu dětí do 1. třídy, činnostní učení v průběhu 1. a 2. třídy, hravou a radostnou formou vést děti k získávání poznatků, informací. Seznámení s možností využití jedné motivace (např. pohádkou) na celý výukový den, popř. i více dnů a její vhodné zařazování do učení.

Učíme se učit
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen seznámení pedagogů s procesem učení (studia), funkcemi mozku, učebními strategiemi, technikami a pomůckami. Účastníci budou také seznámeni se způsoby, jak tyto nabité informace využít ve výuce a jak usnadnit svým žákům osvojování nových znalostí.

Učíme se učit (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen seznámení pedagogů s procesem učení (studia), funkcemi mozku, učebními strategiemi, technikami a pomůckami. Účastníci budou také seznámeni se způsoby, jak tyto nabité informace využít ve výuce a jak usnadnit svým žákům osvojování nových znalostí.

Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy (webinář)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Úloha školního speciálního pedagoga ve školním poradenském pracovišti
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávacím cílem je seznámit speciální pedagogy a ostatní pedagogické pracovníky, co vše mohou SP ve škole nabídnout, pestrost jejich působení ve škole. Co je hlavním cílem poradenského pracoviště a jejich pevné místo v něm. Jak by měla vypadat funkční spolupráce mezi jednotlivými členy ŠVP, pedagogy, rodiči děti s PPP, SPC. Také je nutné se zmínit o spolupráci speciálního pedagoga a asistenta pedagoga. Jak vést předmět speciálně pedagogické péče, přiblížit práci jak skupinovou, tak individuální.

Úloha školního speciálního pedagoga ve školním poradenském pracovišti (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávacím cílem je seznámit speciální pedagogy a ostatní pedagogické pracovníky, co vše mohou SP ve škole nabídnout, pestrost jejich působení ve škole. Co je hlavním cílem poradenského pracoviště a jejich pevné místo v něm. Jak by měla vypadat funkční spolupráce mezi jednotlivými členy ŠVP, pedagogy, rodiči děti s PPP, SPC. Také je nutné se zmínit o spolupráci speciálního pedagoga a asistenta pedagoga. Jak vést předmět speciálně pedagogické péče, přiblížit práci jak skupinovou, tak individuální.

Umělcem v předškolním a mladším školním věku
Číslo akreditace

8574/2021-4-402

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Vzdělávací program obeznámí zájemce z řad pedagogů s úspěšnou motivací, technikami přizpůsobenými věku dětí/žáků, správnými postupy kresby a malby a doporučí, jakým způsobem probudit u dětí uměleckého ducha. Výklad vzdělávacího programu bude doplňován fotografiemi a videonahrávkami.

Umění učit (pro pedagogy 1. stupně ZŠ)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je skrze prožitkové aktivity vést účastníky k zamyšlení nad úlohou učitele v dnešní době, vyvození závěrů, sdílení zkušeností, nabídka možných aktivit s dětmi v praxi. Vytvoření bezpečného prostoru pro možný vznik nových náhledů na učení, výchovu, průvodcovství. Předání osobních zkušeností a nápadů do výuky.

Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představuje současná vývojová specifika mládeže, aktuální kontext dospívání a jejich význam pro práci s nimi. Představuje základní rámec nejčastějších problémů, se kterými se mladí lidé potkávají a jejich provázanost s přirozenými i intencionálními prostředími výchovy a masmédii. Seminář představuje některé techniky práce s motivací. Využití těchto technik cílí zejména na specifické výchovné situace a problémy.

Úvod do osobnostní a sociální výchovy
Číslo akreditace

8574/2021-4-402

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí se základními principy osobnostní a sociální výchovy a z každé ze tří oblastí OSV si vyzkouší alespoň jednu aktivitu použitelnou dále v jejich školním prostředí. Seznámí se se způsobem stanovování cílů a jejich reflektování a vyzkouší si různé druhy reflektivních technik. Seznámí se s pravidly psychické bezpečnosti a jejich aplikací ve školní třídě.

Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci získají náhled na klady tohoto podnětného a relaxačního prostředí a seznámí se se základy a filosofií konceptu snoezelen. Představeny budou také pomůcky pro rozvoj smyslů, jako jsou hmatové panely, hmatový box, aromatické sáčky, čichové pexeso, světelná pera ad. (včetně metodiky práce s nimi) využitelné také v běžném prostředí ZŠ. Součástí semináře bude rovněž zážitkový vstup – ukázka snoezelen jako pedagogicko podpůrného přístupu v běžné škole –, během něhož si účastníci prakticky ověří vybrané techniky a principy multisenzorického přístupu.

Vedení třídnických hodin
Číslo akreditace

8574/2021-4-402

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem semináře je seznámení se základními způsoby vedení třídnické hodiny, tvorbou třídních pravidel a se základy přiměřené reflexe aktivit. Účastníci se dozvědí, jak by měla třídnická hodina vypadat a jaká témata by měla obsahovat a následně si sami prakticky vyzkouší několik aktivit vedoucích k sebepoznání či k rozvoji spolupráce a komunikace, které lze v rámci třídnických hodin využít.

Vědí děti, které učíme, jak se učit?
Číslo akreditace

8574/2021-4-402

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabídne pedagogům uvědomit si, že se výrazně mění úloha poznatků a motivace žáků při jejich získávání. Pouhé znalosti již nejsou kvůli své bezbřehosti, snadné dostupnosti a také pomíjivosti hlavním cílem vyučování, což ovšem neznamená, že by na ně při výuce měl učitel rezignovat. Vhodně zvolený učební styl umožní všem aktérům výchovně vzdělávacího procesu uspokojit své vzdělávací potřeby.

Vědí děti, které učíme, jak se učit? (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabídne pedagogům uvědomit si, že se výrazně mění úloha poznatků a motivace žáků při jejich získávání. Pouhé znalosti již nejsou kvůli své bezbřehosti, snadné dostupnosti a také pomíjivosti hlavním cílem vyučování, což ovšem neznamená, že by na ně při výuce měl učitel rezignovat. Vhodně zvolený učební styl umožní všem aktérům výchovně vzdělávacího procesu uspokojit své vzdělávací potřeby.

Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
Číslo akreditace

13874/2021-4-633

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi. Přispívá ke zlepšení senzitivity, soustředění, snížení stresu a posílení všímavosti v každodenní pedagogické realitě a rozvíjí dovednosti, které zvyšují osobní spokojenost a radost v pracovním i osobním životě. Pedagogové si vyzkouší jednoduché relaxační metody prostřednictvím pohádek, příběhů, symbolů, metafor a cvičení. Budou se učit rozvíjet dovednosti a aktivity, které budou moci uplatnit při práci se žáky.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb