|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
|
Snoezelen koutky a senzorické stany pro zklidnění a podporu učení ve školách, školkách (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Efektivní komunikace s rodiči asertivní kooperativní metodou win-win (webinář)
|
|
|
šablony
|
|
Předmatematické dovednosti u dětí předškolního věku (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Trauma u dětí (kategorie, projevy, následky) (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Efektivní komunikace s rodiči asertivní kooperativní metodou win-win
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Asertivní řešení problémů (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Asistenti pedagoga
|
Zajímavé techniky a nápady ve výtvarné práci s dětmi (webinář)
|
|
|
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
-
Veřejnost
|
Kurz první pomoci se zaměřením na dětský věk
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Emoce pod kontrolou (webinář)
|
|
|
šablony
|
|
Pedagogická diagnostika v MŠ, tvorba diagnostických materiálů a zpracování pedagogické diagnostiky u konkrétního dítěte pedagogem MŠ (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Podpora psychické odolnosti (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
|
|
|
šablony
|
|
Využití piktogramů v mateřské škole (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Asistenti pedagoga
|
Loutka – motivující prvek v tvořivé a prožitkové práci s dětmi (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
|
Pohybové hry pro děti školního věku II.
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
|
Umělecká gramotnost - Papírové chumelení / Voskují se nejen lyže
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Praktická psychohygiena a stress management pro pedagogy (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Řeč těla a jeho tajemství (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Metodika vedení třídnických hodin (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Chůvy
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Grafomotorika s pohybem
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Psychické problémy dětí v současné škole (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Učitelé VOŠ
|
Jak vést "žákovský parlament" (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Deskové hry a jak využít či přenést herní princip do pedagogické praxe
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Učitelé VOŠ
|
Jak s umělou inteligencí rozvíjet lidské schopnosti ve škole (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
-
Školní metodik prevence
-
Učitelé VOŠ
|
Trénink komunikačních dovedností a asertivity (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Učitelé ZUŠ a SUŠ
-
Učitelé speciálních škol
-
Asistenti pedagoga
-
Ředitelé školy a školských zařízení
|
Vědí děti, které učíme, jak se učit? (webinář)
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Učitelé 2. stupně ZŠ
-
Učitelé SŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Pohyb v praxi: Od her až po kondiční trénink - Inspirace pro MŠ, ZŠ i SŠ
|
|
|
šablony
|
-
Učitelé MŠ
-
Učitelé 1. stupně ZŠ
-
Pedagogové volného času
-
Vychovatelé školských zařízení
-
Asistenti pedagoga
|
Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
|
|