logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Hra jako běžná součást výuky (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Připomeneme si znaky hry a její funkce, její další členění. Okrajově se pozastavíme u vývojové psychologie a vlivu hry na dítě v jednotlivých fázích života. Větší část semináře zaměříme na jednotlivé hry, jejich cíle a uplatnění. Ukážeme si několik druhů zásobníků a jejich členění. Přivítáme osvědčené hry a jazykové chvilky.

Hrajeme si v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je ukázat na konkrétních příkladech možnosti, které aktivity herního a soutěžního typu přinášejí oživení do vyučování matematiky, a na příkladech ukázat jejich možnosti použití pro různé věkové kategorie žáků.

Hravě v hlavě aneb metody a formy efektivní práce na ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Náplní semináře je soubor her a činností, které oživí vyučování, zvednou žáky ze židle a vypnou unavenou hlavu. Formou prožitkové pedagogiky seznámí učitele s efektivními postupy a náměty, které otevírají ve vyučování radost, spontánnost, hravost, kreativitu a soustředění. Skrze vlastní pohyb zapalují myšlení, cítění a tělesnost jako jeden celek. Seminář je inspirací, jak pracovat s nadšením a nevyhořet. Všechny náměty jsou prakticky vyzkoušené, vycházejí bezprostředně z praxe a podporují i inkluzi ve třídě.

Hry na školy v přírodě a pobytové akce
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci kurzu si prostřednictvím zážitkové pedagogiky a metodických pokynů vyzkouší nejrůznější aktivity a hry, realizovatelné dále v jejich vlastní praxi. Tento soubor námětů pro aktivity a herní principy mohou dále libovolně rozvíjet a inovovat na základě vlastních zkušeností. Icebreakery a kontaktní hry; Hry založené na principu známých deskových her; Hry zaměřené na týmovou spolupráci; Pohybové hry.

Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
Číslo akreditace

8574/2021-4-402

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit pedagogické pracovníky s typy komunikace, s potížemi v komunikaci i s možností jejich prevence nebo odstranění. Seminář je svým obsahem zaměřen na podporu inkluzivního vzdělávání a podporu aktivit směřujících ke zlepšení vzájemné komunikace a spolupráce v heterogenní skupině žáků. Dále je cílem seznámit pedagogické pracovníky s významem týmové spolupráce a s dělbou rolí. Pedagogové si osvojí aktivity, které slouží k rozvoji komunikace a spolupráce.

Hudebka nás baví
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Smyslem školení je poskytnout možnost prakticky si vyzkoušet různé způsoby práce s hudebním materiálem. Seminář nabízí moderní pojetí hudební výchovy. Přibližuje metody, ve kterých zprostředkovává dětem prožitek. Nabízí rozmanitou práci s třídním kolektivem – pohybové ztvárnění, rytmický doprovod, hru na Orffovy nástroje, hru na boomwhackery, aktivní poslech. Umožňuje seznámit se s účinkem všech aktivit „na vlastní kůži“. Seminář, který rozproudí hudební energií v každém z nás a přinese radost z tvořivé práce.

Hudební výchova na ZŠ – herní náměty a činnosti
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na různé způsoby práce s hudebním materiálem vhodným k okamžitému, ale i dlouhodobému využití ve škole. Tvůrčí dílna nabízí moderní pojetí hudební výchovy, propojuje hudební výchovu s moderní technologií (využívá internetového serveru YouTube). Je zaměřena na klidné i dynamické hudební aktivity, které se dají využít v hudební výchově, ale poslouží i v jiných hodinách k uvolnění napětí z vyučování. Seminář nabízí rozmanité náměty pro práci s třídním kolektivem – práci ve vícehlasu, hru na Orffovy nástroje, pohybové ztvárnění, rytmický doprovod hrou na tělo, aktivní poslech, hru na boomwhackery a další.

Hudební výchova v současné MŠ a ŠD a jejím vzdělávacím programu
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na aktualizování a prohloubení znalostí a praktických dovedností při rozvíjení hudební stránky dětské osobnosti.Rozvíjení hudebně sluchových schopností pohybovou průpravou / výška, síla, barva, délka tónu/,praktické ukázky; Instrumentální činnost – dětské hudební nástroje, metodika práce s dětskými hudebními nástroji,formy práce; Metodika hry na Orffovy hudební nástroje; Péče o dětský hlas; Hudebně pohybové hry - spojení písní s pohybem; Poslech hudby; Vlastní praktické procvičení všech aktivit, náměty pro zařazení do činností s dětmi, praktické ukázky; Využití v rámci RVP a implementace do vlastního ŠVP.

Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na SŠ
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí pedagogický pracovníků v oblasti inkluze.

Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na ZŠ
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí pedagogický pracovníků v oblasti inkluze.

Inkluze není integrace
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je představit a společně hledat základ inkluzivního pojetí v ideálu. Pochopit, z čeho inkluze pramení, kam směřuje, odhalovat její filosofický základ. Budeme se zabývat inkluzí ve společnosti, úžeji ve školním prostředí, třídě. Na čemž lze snáze vidět, co inkluze není, jaká rizika lze vidět při jejím uplatňování, kdo je inkluzivní učitel, nejen speciální pedagog, aj. Budou představeny další přístupy k jedincům se speciálními potřebami (segregace, exkluze, …), pojmy jako je akceptace, norma, normalita, jinakost, odlišnost, humanizace, atd. Na semináři bude ukázáno, jak lze k druhému inkluzivně přistupovat, jaké osobní nastavení je potřeba mít a posilovat, na čem jsou založeny inkluzivní přístupy a školy.

Inspirace pro rozvíjení čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka a literatury (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je seznámit učitele s inovativními metodami, postupy a technikami, jejichž pomocí je možno rozvíjet čtenářství a podporovat čtenářskou gramotnost, vytvářet u žáků kladný vztah ke čtení, schopnost porozumění, kritického hodnocení textu, komunikaci s textem, hledání informací v textu a jejich aplikaci v praxi atd.

Inspiromat efektivní výuky na 1. stupni ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je nabídnout pedagogům pestrou paletu her, námětů a praktických ukázek, které zvyšují efektivitu vyučování, podporují u dětí zájem o vyučování, vytvářejí bezpečné prostředí školní třídy. Seminář je inspirací, jak zapalovat, hořet, ale nevyhořet.

Integrace dítěte s odlišným mateřským jazykem do mateřské školy
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou integrace dětí s odlišným mateřským jazykem do výchovně-vzdělávacího procesu v mateřských školách. Účastníci společně s lektorem projdou teoretickou i praktickou část tématu. Ujasní si základní pojmy, seznámí se s problematikou v širším kontextu, legislativními východisky, a odhalí možnosti podpory pro jednotlivé organizace. V praktické části semináře se účastníci ponoří do integrace dítěte s OMJ krok po kroku a osvojí si náměty s ukázkami dobré praxe.

Integrace dítěte s odlišným mateřským jazykem do mateřské školy (webinář)
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou integrace dětí s odlišným mateřským jazykem do výchovně-vzdělávacího procesu v mateřských školách. Účastníci společně s lektorem projdou teoretickou i praktickou část tématu. Ujasní si základní pojmy, seznámí se s problematikou v širším kontextu, legislativními východisky, a odhalí možnosti podpory pro jednotlivé organizace. V praktické části semináře se účastníci ponoří do integrace dítěte s OMJ krok po kroku a osvojí si náměty s ukázkami dobré praxe.

Jak motivovat žáky k učení
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

V semináři se učitelé dozvědí, jak zasahuje motivace žáků do jejich školní úspěšnosti. Pochopí, jakým způsobem mohou ve třídě navodit atmosféru, která u žáků vybudí vnitřní motivaci k učení. Budou seznámeni s tím, jaké formy a metody podporují aktivizaci žáků, získají konkrétní náměty do hodin.

Jak motivovat žáky k učení (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

V semináři se učitelé dozvědí, jak zasahuje motivace žáků do jejich školní úspěšnosti. Pochopí, jakým způsobem mohou ve třídě navodit atmosféru, která u žáků vybudí vnitřní motivaci k učení. Budou seznámeni s tím, jaké formy a metody podporují aktivizaci žáků, získají konkrétní náměty do hodin.

Jak na polytechnické vzdělávání
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tématem tvořivé dílny je nahlédnutí do různých možností výuky polytechniky, kde hlavním materiálem budou přírodniny a práce s nimi. Účastníci semináře si vytvoří knihu na zásobník činností s přírodním materiálem. Společně prozkoumáme pozitiva a možná úskalí takové výuky. Účastníci si ověří, že techniky lze využít jak s dětmi předškolního věku, tak školního. Materiál, se kterým budou účastníci v průběhu semináře pracovat je běžně dostupný a nabízí širokou škálu využití.

Jak na rozvoj dovedností dětí předškolního věku v oblasti sebeobsluhy a pracovních činností?
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v sebeobslužné a pracovní oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj dovedností dětí předškolního věku v oblasti sebeobsluhy a pracovních činností? (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v sebeobslužné a pracovní oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku?
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v hudební oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj hudebních dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v hudební oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj pohybových dovedností dětí předškolního věku?
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v pohybové oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj pohybových dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností v pohybové oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku?
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností ve výtvarné oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak na rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku? (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je poukázat na vhodné metodické postupy a formy práce s ohledem na věkové zvláštnosti dětí předškolního věku. Nedílnou součástí budou ukázky realizace činností ve výtvarné oblasti, které účastníci mohou následně využít ve své praxi.

Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je účastníky seznámit s problematikou SPU – dysgrafie, dyslexie a dysortografie. Seminář si klade za cíl rozšířit poznatky pedagogů/vychovatelů/asistentů v problematice SPU – jak rozpoznat projevy, jak je správně vyhodnotit…Dále si klade za cíl rozšířit kompetence pedagogů o základní nejvhodnější přístupy k dětem s SPU v běžných hodinách a třídách. Probrány budou formy práce a možnosti hodnocení těchto dětí.

Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je účastníky seznámit s problematikou SPU – dysgrafie, dyslexie a dysortografie. Seminář si klade za cíl rozšířit poznatky pedagogů/vychovatelů/asistentů v problematice SPU – jak rozpoznat projevy, jak je správně vyhodnotit…Dále si klade za cíl rozšířit kompetence pedagogů o základní nejvhodnější přístupy k dětem s SPU v běžných hodinách a třídách. Probrány budou formy práce a možnosti hodnocení těchto dětí.

Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na hry a činnosti, které oživí vyučování, zvednou žáky ze židle a vypnou unavenou hlavu. Hry lze zařadit do výuky českého jazyka, matematiky, hudební výchovy, dramatické výchovy nebo do třídnických hodin. Nabízený soubor her a činností také otevírá radost, spontánnost, hravost, kreativitu, soustředění a komunikaci, vede ke zlepšení chování žáků, ke zmírnění agrese, ke vzájemné toleranci a vzájemnému respektu. Všechny hry, nápady a náměty jsou prakticky vyzkoušené, vycházejí bezprostředně z praxe na prvním stupni ZŠ. Seminář je inspirací, jak motivovat žáky a jak dosáhnout toho, aby výuka nebyla nudou.

Jak podporovat vývoj zdravého sebevědomí u nejmenších dětí
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastník semináře se naučí rozlišovat komunikaci, která snižuje a zvyšuje sebevědomí dětí. Seznámí se s principy respektující přístupu a dokáže použít empatickou reakci, sebevyjádření a některé efektivní komunikační dovednosti – popis, sdělení, očekávání, možnost volby. Ujasní si, kde a jakým způsobem stanovit hranice, vyzkouší si pozici přirozené autority. Dokáže nahradit trestání vyvozením přirozeného důsledku a posilování posunů ve vývoji dětí jejich popisem místo pochval a nálepkování.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb