logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Základy koučinku pro pedagogy
Krátká anotace

9 vyučovacích hodin

Koučink je velmi efektivní a moderní metoda k (sebe)rozvoji člověka. Podporuje cestu ke změně, pomáhá v orientaci v problémových situacích, v hledání vhodných řešení a v dosahování krátkodobých i dlouhodobých cílů, ať už v osobním či profesním životě. Účastníci se na semináři dozvědí, jak vypadá koučink a jaké nástroje a techniky využívá – seznámení se s koučovacím procesem včetně ukázky koučovacího sezení a reflexe. Školení nabídne účastníkům náhled na koučink jako na vhodnou metodu pro práci s heterogenní školní skupinou v rámci inkluzivního pojetí vzdělávání. Díky semináři účastníci porozumí základním principům koučinku a odliší ho od jiných forem poradenství, školení, vedení a řízení nebo psychoterapie. Důraz bude kladen na praktické využití koučinku a koučovacího přístupu ve školním prostředí.

Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Hlavním cílem školení je seznámení účastníků s principy koučování/sebekoučování a možnostmi, jak jej využít v pedagogické profesi. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou následně dále pracovat.

Základy koučování
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Koučovací přístup otevírá cestu k rozvoji potenciálu žáků i pedagogů. Kurz nabízí praktické nástroje, jak vést rozhovory jinak – s důvěrou, respektem a skutečným zájmem.

Základy kreativních záznamů pro pedagogy
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Hlavním cílem školení je seznámení pedagogů s originálními způsoby záznamů myšlenek formou tvorby myšlenkových map, které mohou být zajímavým a praktickým nástrojem v rámci prezentací, výuky i řešení problémů.

Základy osobnostně sociálního rozvoje
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na rozvoj osobnosti a profesionálních předpokladů pro všechny pedagogy. Cílem je zprostředkovat možnost sebereflexe a podporovat formování jejich profesní identity, trénovat sebepoznání a rozvíjet zdravé sebevědomí. Témata budou zaměřena především na vlastní sebeuvědomování, na etickou a morální úroveň učitelské, manažérské a jakékoliv jiné profese. Zdůrazní úkol a postavení člověka v procesu pracovního i v procesu osobního života a zaměří se na budování vztahů s vnějším světem. Seminář představuje metody k získání důvěry k sobě i vnějšímu světu, poskytuje návody, jak pracovat sám se sebou, aby dokázal zkvalitňovat nejen svůj profesní, ale i osobní život.

Základy osobnostně sociálního rozvoje (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na rozvoj osobnosti a profesionálních předpokladů pro všechny pedagogy. Cílem je zprostředkovat možnost sebereflexe a podporovat formování jejich profesní identity, trénovat sebepoznání a rozvíjet zdravé sebevědomí. Témata budou zaměřena především na vlastní sebeuvědomování, na etickou a morální úroveň učitelské, manažérské a jakékoliv jiné profese. Zdůrazní úkol a postavení člověka v procesu pracovního i v procesu osobního života a zaměří se na budování vztahů s vnějším světem. Seminář představuje metody k získání důvěry k sobě i vnějšímu světu, poskytuje návody, jak pracovat sám se sebou, aby dokázal zkvalitňovat nejen svůj profesní, ale i osobní život.

Základy práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s problematikou zařazování dvouletých dětí do MŠ v celé šíři, a to teoreticky, tak primárně prakticky. Nedílnou součástí školení jsou i praktické činnosti, které si účastníci sami vyzkouší a které mohou následně využít ve své praxi.

Základy práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s problematikou zařazování dvouletých dětí do MŠ v celé šíři, a to teoreticky, tak primárně prakticky. Nedílnou součástí školení jsou i praktické činnosti, které si účastníci sami vyzkouší a které mohou následně využít ve své praxi.

Základy profesní etiky pro pedagogy
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolvent vzdělávacího programu se bude orientovat v základní terminologii etiky, bude seznámen s morálními zásadami a bude si vědom významu etického chování v praxi pedagoga. Získá informace o obecných etických principech i o etických normách. Bude se orientovat v problematice etických kodexů. Získané poznatky pomohou formovat vztah absolventa k povolání, přispějí k posílení jeho profesních kompetencí a ke schopnosti eticky přistupovat k práci pedagoga v každodenním životě.

Základy profesní etiky pro pedagogy (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolvent vzdělávacího programu se bude orientovat v základní terminologii etiky, bude seznámen s morálními zásadami a bude si vědom významu etického chování v praxi pedagoga. Získá informace o obecných etických principech i o etických normách. Bude se orientovat v problematice etických kodexů. Získané poznatky pomohou formovat vztah absolventa k povolání, přispějí k posílení jeho profesních kompetencí a ke schopnosti eticky přistupovat k práci pedagoga v každodenním životě.

Základy stress managementu pro pedagogy
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Hlavním cílem kurzu je seznámit s možnostmi prevence a řešení profesní krize pomáhajícího povolání. Absolventi kurzu budou schopni jasně vydefinovat, co je u nich spouštěcím momentem psychické zátěže a stresu. Budou mít k dispozici návrhy k řešení a práce se stresem. Součástí kurzu jsou také interaktivní techniky využitelné v průběhu vyučování k vytvoření pozitivní atmosféry a minimalizaci stresu žáků.

Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář si klade za cíl nabídnout určitý konkrétní standart pro tvoření obsahové náplně zápisů do 1. tříd, který by měl jednoznačně vycházet a navazovat na z klíčové kompetence RVP pro MŠ. Pedagogové obdrží i písemné materiály s informacemi, ve kterých oblastech mohou samy rodiče svoje dítě lépe připravit na vstup do školy, tyto základní sepsané informace mohou poskytnout v den zápisů rodičům.

Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář si klade za cíl nabídnout určitý konkrétní standart pro tvoření obsahové náplně zápisů do 1. tříd, který by měl jednoznačně vycházet a navazovat na z klíčové kompetence RVP pro MŠ. Pedagogové obdrží i písemné materiály s informacemi, ve kterých oblastech mohou samy rodiče svoje dítě lépe připravit na vstup do školy, tyto základní sepsané informace mohou poskytnout v den zápisů rodičům.

Záškoláctví a absence
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Záškoláctví a téma absencí řeší většina škol. Jaká jsou související platná právní pravidla? Je možné absencím předcházet? Jaká je úprava omluvených a neomluvených absencí, a co k formě omlouvání uvádí předpisy? Tyto otázky zodpovíme na semináři. Přiblížíme také právní kontext omlouvání žáků v době pandemie.

Záškoláctví a absence (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Záškoláctví a téma absencí řeší většina škol. Jaká jsou související platná právní pravidla? Je možné absencím předcházet? Jaká je úprava omluvených a neomluvených absencí, a co k formě omlouvání uvádí předpisy? Tyto otázky zodpovíme na semináři. Přiblížíme také právní kontext omlouvání žáků v době pandemie.

Zásobník aktivit pro dvojice a týmy v hodinách AJ - Zásobník III.
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Můžete se těšit na ověřené párové a skupinové aktivity do hodin angličtiny zaměřené na konverzaci, rozvoj slovní zásoby a týmovou spolupráci. Vyzkoušíte si spontánní jazykové rozcvičky, které lze ihned aplikovat do výuky bez větší přípravy. Modelově zažijete konverzační hry rozvíjející zásobu klíčových komunikačních frází. Ukážeme si, jak rychle a snadno losovat žáky do skupin a představíme příklady rolí, kterými učitel může žáky během aktivit pověřit. Ukážeme si aktivity organizované na stanovištích, které žáky rozhýbou i pobaví. Ze semináře si odnesete set her nejen pro dvojice, ale i kooperativní aktivity pro čtyřčlenné týmy. Názorně si ukážeme, jak aktivity diferencovat podle jazykových úrovní. Ukážeme si, jak lze organizovat vlastní ústní jazykovou zkoušku nanečisto a pomoci tak žákům přibližně odhadnout, na jaké jazykové úrovni dle CEFR se nacházejí.

Zásobník aktivit pro dvojice a týmy v hodinách AJ - Zásobník III. (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Můžete se těšit na ověřené párové a skupinové aktivity do hodin angličtiny zaměřené na konverzaci, rozvoj slovní zásoby a týmovou spolupráci. Vyzkoušíte si spontánní jazykové rozcvičky, které lze ihned aplikovat do výuky bez větší přípravy. Modelově zažijete konverzační hry rozvíjející zásobu klíčových komunikačních frází. Ukážeme si, jak rychle a snadno losovat žáky do skupin a představíme příklady rolí, kterými učitel může žáky během aktivit pověřit. Ukážeme si aktivity organizované na stanovištích, které žáky rozhýbou i pobaví. Ze semináře si odnesete set her nejen pro dvojice, ale i kooperativní aktivity pro čtyřčlenné týmy. Názorně si ukážeme, jak aktivity diferencovat podle jazykových úrovní. Ukážeme si, jak lze organizovat vlastní ústní jazykovou zkoušku nanečisto a pomoci tak žákům přibližně odhadnout, na jaké jazykové úrovni dle CEFR se nacházejí.

Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež
Krátká anotace

7 vyučovacích hodin

Školení má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci  setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí. V průběhu kurzu budou frekventanti seznámeni se základními právními normami v této oblasti, s metodami práce s dětmi i rodinou. Pozornost je věnována zejména vyhodnocení situace dítěte a rodiny, individuálnímu plánování sociálně právní ochrany dítěte a plánování jednotlivých kroků v duchu SMART kritérií. Formou kazuistik bude poukázáno na příklady dobré praxe. Prostor je věnován i řízené diskusi a zodpovídání dotazů z dané oblasti.

Závadové chování dětí a mladistvých
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí.

Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí.

Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci získají know-how, jak efektivně provázat hodnocení s odměňováním a rozvojem tak, aby motivovali zaměstnance k výkonnosti, osobnímu rozvoji a žádoucí zaměstnance i ke stabilitě.

Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s jednotlivými etapami tvorby systému hodnocení od výběru metod hodnocení přes nastavování měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice až po trénink hodnotitelů ve vedení hodnotících pohovorů.

Zážitkové hry pro děti v přírodě
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabízí nové pohybové hry v přírodě, rozvíjející orientaci dětí v prostoru, zručnost a komunikaci. Dále nabízí spojení pohybu s rytmem, hudbou a slovem. Plánování, organizace a možná úskalí pobytů a tvořivých projektů v přírodě.

Zážitkové hry pro děti v přírodě (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabízí nové pohybové hry v přírodě, rozvíjející orientaci dětí v prostoru, zručnost a komunikaci. Dále nabízí spojení pohybu s rytmem, hudbou a slovem. Plánování, organizace a možná úskalí pobytů a tvořivých projektů v přírodě.

Zážitkové techniky protidrogové prevence
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář stručně přestavuje systém protidrogové prevence v České republice a představuje jednotlivé typy prevence, včetně jejich hlavních cílů a poskytovatelů. Dále se pak podrobněji zaměřuje na způsoby práce s jednotlivcem a se skupinou v rámci primární protidrogové prevence včetně specifických zásad, možných úskalí a problémových momentů. Stěžejní část kurzu zážitkovou a interaktivní formou představuje jednotlivé techniky protidrogové prevence: Z deníku náctileté, Diagram, Karty, Váhy, včetně didaktických zásad a možných problémových momentů realizace jednotlivých technik.

Zdravotní tělesná výchova a její využití ve výuce
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Školení seznámí zúčastněné pedagogy s prvky zdravotní tělesné výchovy na 1. st. ZŠ. Představeny budou činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti, cvičení s overbalem, cvičení s thera-bandem, cvičení na gymbalech a cvičení s pružným lanem (prevence skoliózy).

Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář se zaměří na problematiku tělesné zdatnosti u předškolních dětí. Důraz bude kladen na naplnění cílů v pěti vzdělávacích oblastech RVP PV. Účastníkům budou přiblíženy metodické postupy a poskytnuty náměty pro pohybové činnosti. Seminář bude zaměřen na následující témata: činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti dětí, naplňování dílčích cílů všech pěti vzdělávacích oblastí pomocí pohybových činností, metodické postupy, tvorba třídního vzdělávacího programu z hlediska realizace pohybových činností, výchova v MŠ a tělesná výchova.

Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář se zaměří na problematiku tělesné zdatnosti u předškolních dětí. Důraz bude kladen na naplnění cílů v pěti vzdělávacích oblastech RVP PV. Účastníkům budou přiblíženy metodické postupy a poskytnuty náměty pro pohybové činnosti. Seminář bude zaměřen na následující témata: činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti dětí, naplňování dílčích cílů všech pěti vzdělávacích oblastí pomocí pohybových činností, metodické postupy, tvorba třídního vzdělávacího programu z hlediska realizace pohybových činností, výchova v MŠ a tělesná výchova.

Zdravotník/Zdravotnice zotavovacích akcí
Číslo akreditace

MSMT-19098/2023-2

Krátká anotace

41 vyučovacích hodin

Rekvalifikační kurz je určen těm zájemcům, kteří chtějí splnit zákonné požadavky spojené s organizací zotavovacích akcí. Kurz je navržen pro ty osoby, které chtějí získat vzdělání v oblasti poskytování první pomoci a péče o nemocné v kontextu zotavovacích akcí. Program se zaměřuje na rozvoj klíčových dovedností nezbytných pro efektivní reakci v náročných situacích, čímž přispívá k zajištění bezpečnosti a zdraví účastníků akcí. Účastníci se seznámí s nejnovějšími postupy v první pomoci, péči o nemocné, právními a etickými aspekty práce zdravotníka a zásadami hygieny a prevence infekcí. Tento kurz usiluje o připravenost a schopnost rychle a efektivně reagovat na situace ohrožující zdraví, což je zásadní pro ty, kteří se podílí na organizaci a vedení skupinových aktivit. Kurz je završen zkouškou (písemná a praktická část).

Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a učitelských asistentů porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb