Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
22. 03. 2022 - 23. 03. 2022
13:00 - 16:30
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
8 vyučovacích hodin
13874/2021-4-633
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Učitelé speciálních škol
- Asistenti pedagoga
Rozděleno do dvou dnů: 22.3. 13:00 – 14:30 + 15:00 - 16:30, 23.3. 13:00 – 14:30 + 15:00 - 16:30
Jedná se o vzdělávací program zaměřený na úvod do sebepoznání a osobnostních kvalit pro pedagogické pracovníky.
Reflektována budou témata:
- Úvod do sebepoznání a sebereflexe pedagogických pracovníků
- Psychohygiena
- Stres
- Syndrom vyhoření
- Metody posilování sebereflexe a cvičení na redukci stresu
- Metody zaměřené se na minimalizaci a prevenci syndromu vyhoření
Cílem tohoto vzdělávacího programu je pracovat s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Dále pak rozšíření znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření a zájem o další odborný růst a vzdělávání v dané tématice.
Absolventka PF Ostravské university - obor pedagogika a psychologie, 1. stupeň ZŠ; PF UK v Praze - studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies Praha - Executive MBA. Pracovala jako učitelka 1. st. a učitelka českého jazyka a matematiky 2. st. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelem a zpravodajem projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti, managementu. Působí jako lektor vzdělávání dospělých.
1 540 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)