logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Dítě s odlišným mateřským jazykem v MŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jakým způsobem s žáky pracovat a jak postupovat, abychom hodili dětem záchranný kruh spočívající ve správně zvoleném pedagogickém postupu a abychom je nenechali utopit se v prostředí, kde jsou odlišný jazyk a jiná kultura faktory způsobující znevýhodnění a překážky? Na to vše by vám měla dát odpověď právě tento seminář.

Doškolovací kurz základního školního lyžování
Krátká anotace

25 vyučovacích hodin

Náměty pro zpestření výuky lyžování dětí na lyžařských výcvikových kurzech. Využití škály pomůcek při výuce lyžování dětí. Současné trendy ve sjezdovém lyžování. Prohlubování a zdokonalování lyžování účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k lyžování.

Doškolovací kurz základního školního snowboardingu
Krátká anotace

25 vyučovacích hodin

Náměty pro zpestření výuky snowboardingu dětí na lyžařských výcvikových kurzech; Využití škály pomůcek při výuce snowboardingu dětí; Současné trendy v metodice výuky snowboardingu; Zásady organizace výcvikových kurzů a zapojování snowboardových družstev; Zdokonalování jízdy účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k snowboardingu.

Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem programu jsou možnosti a využití dětských her k rozvíjení nejrůznějších schopností a dovedností dětí. Náměty tvoří soubor her a činností, které můžeme nabídnout dětem během pobytu v mateřské škole, odpoledne ve školní družině v rámci přípravy na vyučování, během zájmových činností nebo jako aktivity ke zpestření výuky. Cílem školení je rozvíjet a prohlubovat individuální schopnosti, motivovat k pestré a námětově bohaté činnosti, podněcovat k organizování a plánování práce, vlastního učení, zábavy či hry a zaměřovat se na odpovědnost za kvalitu vlastní práce. Icebreakery a kontaktní hry. Hry s padákem. Hry bez materiálové náročnosti a bez náročné přípravy. Hry do místnosti, budovy.

Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávacího programu je představení využití dětských her k rozvíjení nejrůznějších schopností a dovedností dětí. Náměty tvoří soubor her a činností, které můžeme nabídnout dětem během pobytu v mateřské škole, odpoledne ve školní družině v rámci přípravy na vyučování, během zájmových činností nebo jako aktivity ke zpestření výuky ve škole: Seznamovací a kontaktní hry; Hry s lany, provázky a šátky; Hry do místnosti bez materiálové náročnosti a bez náročnosti přípravy; Energizery; Hry uvolňující atmosféru.

Drogy ve škole
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představuje systém protidrogové prevence v České republice a zaměřuje se na nejčastěji zneužívané drogy, včetně příčin, projevů, účinků a důsledků užívání jednotlivých typů látek a také to, jak a zda je možné diagnostikovat potenciální intoxikaci ve školním prostředí či v jiných výchovných institucích, ať už laicky či testově. Ozřejmuje také legislativu, která souvisí s drogovou problematikou. Nabízí základní orientaci v řešení situací souvisejících s drogami ve školním prostředí a různé pohledy na ně, ať už v rámci preventivních aktivit či případných intervencí ze strany školy.

Drogy ve škole (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představuje systém protidrogové prevence v České republice a zaměřuje se na nejčastěji zneužívané drogy, včetně příčin, projevů, účinků a důsledků užívání jednotlivých typů látek a také to, jak a zda je možné diagnostikovat potenciální intoxikaci ve školním prostředí či v jiných výchovných institucích, ať už laicky či testově. Ozřejmuje také legislativu, která souvisí s drogovou problematikou. Nabízí základní orientaci v řešení situací souvisejících s drogami ve školním prostředí a různé pohledy na ně, ať už v rámci preventivních aktivit či případných intervencí ze strany školy.

Duševní zdraví pro každý pracovní den
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Vzdělávací program má pedagogickým pracovníkům ukázat, jak se od stresu, stresorů a stresových reakcí dá „dojít“ k syndromu vyhoření. S využitím získaných poznatků se budeme zabývat konceptem duševního zdraví a zároveň prevencí syndromu vyhoření.

Duševní zdraví pro každý pracovní den (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Vzdělávací program má pedagogickým pracovníkům ukázat, jak se od stresu, stresorů a stresových reakcí dá „dojít“ k syndromu vyhoření. S využitím získaných poznatků se budeme zabývat konceptem duševního zdraví a zároveň prevencí syndromu vyhoření.

Dysgrafie – specifická vývojová porucha učení – psaní
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na problematiku specifické poruchy postihující oblast psaní - dysgrafii. Účastníci se podrobně seznámí s danou problematikou, s příčinami vzniku této poruchy a specifiky přístupu k práci s takto znevýhodněnými dětmi. Kromě teoretických informací budou prezentovány také poznatky z praxe a doporučení pro práci ve výuce i mimo ni.

Dyskalkulie - reedukace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář poskytne pedagogům kromě základního vhledu do problematiky dyskalkulie také praktické příklady námětů, jak dyskalkulii zohledňovat ve výuce a jak vhodně postupovat při její reedukaci. V praktických ukázkách si učitelé vyzkouší pracovat s kompenzačními a reedukačními pomůckami. Vzájemně si vymění zkušenosti z práce s těmito dětmi a budou jim předány náměty na individuální i skupinové reedukační hodiny.

Dyslexie – specifická vývojová porucha učení – čtení
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na problematiku specifické poruchy postihující oblast čtení - dyslexii. Účastníci se podrobně seznámí s danou problematikou, s příčinami vzniku této poruchy a specifiky přístupu k práci s takto znevýhodněnými dětmi. Kromě teoretických informací budou prezentovány také poznatky z praxe a doporučení pro práci ve výuce i mimo ni.

Dyslexie a dysortografie prakticky pro 1. stupeň ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávacím cílem je seznámit pedagogy, s tím, co konkrétního se skrývá pod pojmy dyslexie a dysortografie a která oslabení psychických a poznávacích funkcí se podílejí na těchto poruchách. Cílem je podívat se nejenom na dané obtíže, ale také na dítě a na možné důsledky, pokud nejsou tato oslabení akceptována a neprobíhá vhodná náprava a dobrá znalost zmiňovaných obtíží ze strany učitele.

Dyslexie, dysortografie a dyspraxie na 1. stupni ZŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s obecnou charakteristikou poruch učení – dyslexie, dysortografie a dyspraxie a pochopí vzájemné souvislostí mezi rozvojem zrakového a sluchového vnímání, řečí, pozorností, motorikou a úspěšností ve čtení a psaní. Příčiny vzniku těchto obtíží a začlenění žáků s těmito poruchami učení do výuky realizované v duchu inkluze. Praktické zaměření na dyslexii – na reedukaci čtení, práci s textem, souvislost se zrakovým vnímáním a očními pohyby, na dysortografii – grafickou stránku písemného projevu, uplatňování gramatických pravidel, samostatný písemný projev a na dyspraxii – jak se projevuje v předškolním a školním věku. Hodnocení a klasifikaci těchto žáků. Vhodné pomůcky, počítačové programy a vhodná úprava učebních materiálů. Vedení reedukačních hodin v souladu s IVP.

Dysortografie – specifická vývojová porucha učení – porozumění gramatice
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na problematiku dysortografie – specifickou poruchu učení postihující oblast porozumění gramatickým pravidlům, tvarosloví a syntaxu. Účastníci se podrobně seznámí s danou problematikou, s příčinami vzniku této poruchy a získají náhled na specifika přístupu k práci s takto znevýhodněnými dětmi. Kromě teoretických informací budou prezentovány také poznatky z praxe a doporučení pro práci ve výuce i mimo ni. Přehled témat: Pojem dysortografie; Charakteristika jednotlivých projevů (obtíží); Sluchová diferenciace; Sluchová analýza a syntéza; Měkčení; Kvantita; Slabý jazykový cit; Hranice slov v písmu; Záměny; Zohlednění a přístup v běžné vyučovací hodině.

Dyspraxie a další poruchy motoriky
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poskytnout podporu učitelům, kteří se dostávají do styku s dětmi trpícími koordinačními potížemi, jež mohou být projevem dyspraxie. Účastníci se budou schopni základního rozpoznání obtíží souvisejících s dyspraxií.

Efektivní komunikace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Během semináře účastníci poznají jednotlivé složky komunikace, porozumí komunikačnímu procesu a naučí se rozpoznávat prvky, které komunikaci narušují. Budou mít možnost prakticky procvičit některé komunikační techniky - vstřícné naslouchání a já-sdělení, aktivní naslouchání, poskytování zpětné vazby pozitivní i negativní. Naučí se rozlišovat některé typy otázek a používat je v praxi, poznají, co jim v aktivním naslouchání brání. Dále poznají jednotlivé komunikační typy lidí a způsob, jak s nimi efektivně komunikovat.

Efektivní komunikace (8h.)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zabývá funkčním nastavením předpokladů a zásad k úspěšné komunikaci s rodiči žáků, s kolegy, s nadřízenými a podřízenými pedagogickými zaměstnanci, atd. Předkládá informace o důvěryhodnosti mluvčího, přesvědčivosti sdělení, zaujetí posluchačů, překonávání námitek, udržení pozornosti a nejčastějších bariérách v komunikaci. Ukáže návod, jak redukovat konflikty kolem sebe, jak využít čas a energii na příjemnější rozhovory a získat otevřenější a pevnější vztahy s lidmi, kteří jsou důležití k vzájemné spolupráci.

Efektivní komunikace (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zabývá funkčním nastavením předpokladů a zásad k úspěšné komunikaci s rodiči žáků, s kolegy, s nadřízenými a podřízenými pedagogickými zaměstnanci, atd. Předkládá informace o důvěryhodnosti mluvčího, přesvědčivosti sdělení, zaujetí posluchačů, překonávání námitek, udržení pozornosti a nejčastějších bariérách v komunikaci. Ukáže návod, jak redukovat konflikty kolem sebe, jak využít čas a energii na příjemnější rozhovory a získat otevřenější a pevnější vztahy s lidmi, kteří jsou důležití k vzájemné spolupráci.

Efektivní komunikace pedagogů
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout pedagogickým pracovníkům metodické postupy v oblasti identifikování a analýzy stereotypů a bariér v komunikaci, změny v komunikaci na základě procvičení a sebereflexe. Program bude zaměřen na osobnost žáků, rozvoj jejich efektivní komunikace, sebevědomí a respektu.

Efektivní komunikace pedagogů (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout pedagogickým pracovníkům metodické postupy v oblasti identifikování a analýzy stereotypů a bariér v komunikaci, změny v komunikaci na základě procvičení a sebereflexe. Program bude zaměřen na osobnost žáků, rozvoj jejich efektivní komunikace, sebevědomí a respektu.

Efektivní komunikace s rodiči asertivní kooperativní metodou win-win
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí formou přesných návodů a praktických cvičení s kooperativní metodou Win-Win (vítěz-vítěz), získají praktické návody, jak tuto metodu efektivně využít v obtížných rozhovorech s rodiči, staršími žáky, s kolegy nebo při jednání s vedením školy. V modelovém cvičení si účastníci si osvojí, jak vést efektivní rozhovor formou správných otázek a přesných odpovědí. Seznámí se s postupem Komunikačních mostů, které jsou základem kooperativních metod.

Efektivní komunikace s rodiči asertivní kooperativní metodou win-win (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí formou přesných návodů a praktických cvičení s kooperativní metodou Win-Win (vítěz-vítěz), získají praktické návody, jak tuto metodu efektivně využít v obtížných rozhovorech s rodiči, staršími žáky, s kolegy nebo při jednání s vedením školy. V modelovém cvičení si účastníci si osvojí, jak vést efektivní rozhovor formou správných otázek a přesných odpovědí. Seznámí se s postupem Komunikačních mostů, které jsou základem kooperativních metod.

Efektivní komunikace u pedagogů
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout pedagogickým pracovníkům metodické postupy v oblasti identifikování a analýzy stereotypů a bariér v komunikaci, změny v komunikaci na základě procvičení a sebereflexe. Program bude zaměřen na osobnost žáků, rozvoj jejich efektivní komunikace, sebevědomí a respektu.

Efektivní komunikace u pedagogů (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout pedagogickým pracovníkům metodické postupy v oblasti identifikování a analýzy stereotypů a bariér v komunikaci, změny v komunikaci na základě procvičení a sebereflexe. Program bude zaměřen na osobnost žáků, rozvoj jejich efektivní komunikace, sebevědomí a respektu.

Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na problematiku vyvážení učení/studia, volnočasových aktivit a odpočinku. Účastníci budou seznámeni s typy práce s časem ve škole i v domácím prostředí. Představeny budou možnosti práce s akutním i dlouhodobým stresem ve školním prostředí v návaznosti na odlišnosti v preferencích kognitivních kanálů a stylů učení dle modelu VARK, 7 efektivních návyků pro úspěšné a spokojené žáky (S. Covey) a relaxační techniky a dechová cvičení.

Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na problematiku vyvážení učení/studia, volnočasových aktivit a odpočinku. Účastníci budou seznámeni s typy práce s časem ve škole i v domácím prostředí. Představeny budou možnosti práce s akutním i dlouhodobým stresem ve školním prostředí v návaznosti na odlišnosti v preferencích kognitivních kanálů a stylů učení dle modelu VARK, 7 efektivních návyků pro úspěšné a spokojené žáky (S. Covey) a relaxační techniky a dechová cvičení.

Efektivní postupy v řešení šikany
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Získání teoretických i praktických znalostí o výskytu a řešení šikany na školách. Osvojení dovedností jak šikaně porozumět v kontextu fungování třídního kolektivu, jak postupovat při jejím řešení, a jak výskytu šikany na školách účinně preventivně předcházet.

Efektivní postupy v řešení šikany (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Získání teoretických i praktických znalostí o výskytu a řešení šikany na školách. Osvojení dovedností jak šikaně porozumět v kontextu fungování třídního kolektivu, jak postupovat při jejím řešení, a jak výskytu šikany na školách účinně preventivně předcházet.

Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Na semináři bude kombinováno prezentování teoretických konceptů komunikace a řešení konfliktů, řízená diskuse mezi učiteli a lektorem, samostatná práce nad tématy komunikace a konfliktů ve skupinách i praktické nácviky komunikačních technik ve dvojicích. Obsahem semináře je i souhrn doporučení efektivního jednání v konfliktu s rodiči, komunikace v konfliktu a manipulace, shrnutí efektivních komunikačních technik k řešení konfliktu, doporučení k prohloubení sebejistoty a duševní stability při zvládání náročných konfliktních situací s rodiči.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb