logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Základy stress managementu pro pedagogy
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Hlavním cílem kurzu je seznámit s možnostmi prevence a řešení profesní krize pomáhajícího povolání. Absolventi kurzu budou schopni jasně vydefinovat, co je u nich spouštěcím momentem psychické zátěže a stresu. Budou mít k dispozici návrhy k řešení a práce se stresem. Součástí kurzu jsou také interaktivní techniky využitelné v průběhu vyučování k vytvoření pozitivní atmosféry a minimalizaci stresu žáků.

Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář si klade za cíl nabídnout určitý konkrétní standart pro tvoření obsahové náplně zápisů do 1. tříd, který by měl jednoznačně vycházet a navazovat na z klíčové kompetence RVP pro MŠ. Pedagogové obdrží i písemné materiály s informacemi, ve kterých oblastech mohou samy rodiče svoje dítě lépe připravit na vstup do školy, tyto základní sepsané informace mohou poskytnout v den zápisů rodičům.

Zápis do prvních tříd ZŠ z různých úhlů pohledu – obsah, rozsah a forma (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář si klade za cíl nabídnout určitý konkrétní standart pro tvoření obsahové náplně zápisů do 1. tříd, který by měl jednoznačně vycházet a navazovat na z klíčové kompetence RVP pro MŠ. Pedagogové obdrží i písemné materiály s informacemi, ve kterých oblastech mohou samy rodiče svoje dítě lépe připravit na vstup do školy, tyto základní sepsané informace mohou poskytnout v den zápisů rodičům.

Záškoláctví a absence
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Záškoláctví a téma absencí řeší většina škol. Jaká jsou související platná právní pravidla? Je možné absencím předcházet? Jaká je úprava omluvených a neomluvených absencí, a co k formě omlouvání uvádí předpisy? Tyto otázky zodpovíme na semináři. Přiblížíme také právní kontext omlouvání žáků v době pandemie.

Záškoláctví a absence (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Záškoláctví a téma absencí řeší většina škol. Jaká jsou související platná právní pravidla? Je možné absencím předcházet? Jaká je úprava omluvených a neomluvených absencí, a co k formě omlouvání uvádí předpisy? Tyto otázky zodpovíme na semináři. Přiblížíme také právní kontext omlouvání žáků v době pandemie.

Zásobník aktivit pro dvojice a týmy v hodinách AJ - Zásobník III.
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Můžete se těšit na ověřené párové a skupinové aktivity do hodin angličtiny zaměřené na konverzaci, rozvoj slovní zásoby a týmovou spolupráci. Vyzkoušíte si spontánní jazykové rozcvičky, které lze ihned aplikovat do výuky bez větší přípravy. Modelově zažijete konverzační hry rozvíjející zásobu klíčových komunikačních frází. Ukážeme si, jak rychle a snadno losovat žáky do skupin a představíme příklady rolí, kterými učitel může žáky během aktivit pověřit. Ukážeme si aktivity organizované na stanovištích, které žáky rozhýbou i pobaví. Ze semináře si odnesete set her nejen pro dvojice, ale i kooperativní aktivity pro čtyřčlenné týmy. Názorně si ukážeme, jak aktivity diferencovat podle jazykových úrovní. Ukážeme si, jak lze organizovat vlastní ústní jazykovou zkoušku nanečisto a pomoci tak žákům přibližně odhadnout, na jaké jazykové úrovni dle CEFR se nacházejí.

Zásobník aktivit pro dvojice a týmy v hodinách AJ - Zásobník III. (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Můžete se těšit na ověřené párové a skupinové aktivity do hodin angličtiny zaměřené na konverzaci, rozvoj slovní zásoby a týmovou spolupráci. Vyzkoušíte si spontánní jazykové rozcvičky, které lze ihned aplikovat do výuky bez větší přípravy. Modelově zažijete konverzační hry rozvíjející zásobu klíčových komunikačních frází. Ukážeme si, jak rychle a snadno losovat žáky do skupin a představíme příklady rolí, kterými učitel může žáky během aktivit pověřit. Ukážeme si aktivity organizované na stanovištích, které žáky rozhýbou i pobaví. Ze semináře si odnesete set her nejen pro dvojice, ale i kooperativní aktivity pro čtyřčlenné týmy. Názorně si ukážeme, jak aktivity diferencovat podle jazykových úrovní. Ukážeme si, jak lze organizovat vlastní ústní jazykovou zkoušku nanečisto a pomoci tak žákům přibližně odhadnout, na jaké jazykové úrovni dle CEFR se nacházejí.

Závadové chování dětí – mezioborová spolupráce školy a kurátora pro děti a mládež
Krátká anotace

7 vyučovacích hodin

Školení má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci  setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí. V průběhu kurzu budou frekventanti seznámeni se základními právními normami v této oblasti, s metodami práce s dětmi i rodinou. Pozornost je věnována zejména vyhodnocení situace dítěte a rodiny, individuálnímu plánování sociálně právní ochrany dítěte a plánování jednotlivých kroků v duchu SMART kritérií. Formou kazuistik bude poukázáno na příklady dobré praxe. Prostor je věnován i řízené diskusi a zodpovídání dotazů z dané oblasti.

Závadové chování dětí a mladistvých
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí.

Závadové chování dětí a mladistvých (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy závadového chování dětí a mladistvých s možnostmi těch, kdo vykonávají sociálně právní ochranu dětí.

Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci získají know-how, jak efektivně provázat hodnocení s odměňováním a rozvojem tak, aby motivovali zaměstnance k výkonnosti, osobnímu rozvoji a žádoucí zaměstnance i ke stabilitě.

Zavedení systému hodnocení a tvorba objektivně měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice v ZŠ – školení sborovny
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s jednotlivými etapami tvorby systému hodnocení od výběru metod hodnocení přes nastavování měřitelných ukazatelů pro jednotlivé pracovní pozice až po trénink hodnotitelů ve vedení hodnotících pohovorů.

Zážitkové hry pro děti v přírodě
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabízí nové pohybové hry v přírodě, rozvíjející orientaci dětí v prostoru, zručnost a komunikaci. Dále nabízí spojení pohybu s rytmem, hudbou a slovem. Plánování, organizace a možná úskalí pobytů a tvořivých projektů v přírodě.

Zážitkové hry pro děti v přírodě (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář nabízí nové pohybové hry v přírodě, rozvíjející orientaci dětí v prostoru, zručnost a komunikaci. Dále nabízí spojení pohybu s rytmem, hudbou a slovem. Plánování, organizace a možná úskalí pobytů a tvořivých projektů v přírodě.

Zážitkové techniky protidrogové prevence
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář stručně přestavuje systém protidrogové prevence v České republice a představuje jednotlivé typy prevence, včetně jejich hlavních cílů a poskytovatelů. Dále se pak podrobněji zaměřuje na způsoby práce s jednotlivcem a se skupinou v rámci primární protidrogové prevence včetně specifických zásad, možných úskalí a problémových momentů. Stěžejní část kurzu zážitkovou a interaktivní formou představuje jednotlivé techniky protidrogové prevence: Z deníku náctileté, Diagram, Karty, Váhy, včetně didaktických zásad a možných problémových momentů realizace jednotlivých technik.

Zdravotní tělesná výchova a její využití ve výuce
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Školení seznámí zúčastněné pedagogy s prvky zdravotní tělesné výchovy na 1. st. ZŠ. Představeny budou činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti, cvičení s overbalem, cvičení s thera-bandem, cvičení na gymbalech a cvičení s pružným lanem (prevence skoliózy).

Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář se zaměří na problematiku tělesné zdatnosti u předškolních dětí. Důraz bude kladen na naplnění cílů v pěti vzdělávacích oblastech RVP PV. Účastníkům budou přiblíženy metodické postupy a poskytnuty náměty pro pohybové činnosti. Seminář bude zaměřen na následující témata: činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti dětí, naplňování dílčích cílů všech pěti vzdělávacích oblastí pomocí pohybových činností, metodické postupy, tvorba třídního vzdělávacího programu z hlediska realizace pohybových činností, výchova v MŠ a tělesná výchova.

Zdravotní tělesná výchova v mateřské škole (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář se zaměří na problematiku tělesné zdatnosti u předškolních dětí. Důraz bude kladen na naplnění cílů v pěti vzdělávacích oblastech RVP PV. Účastníkům budou přiblíženy metodické postupy a poskytnuty náměty pro pohybové činnosti. Seminář bude zaměřen na následující témata: činnosti a náměty pro rozvoj tělesné zdatnosti dětí, naplňování dílčích cílů všech pěti vzdělávacích oblastí pomocí pohybových činností, metodické postupy, tvorba třídního vzdělávacího programu z hlediska realizace pohybových činností, výchova v MŠ a tělesná výchova.

Zdravotník/Zdravotnice zotavovacích akcí
Číslo akreditace

MSMT-19098/2023-2

Krátká anotace

41 vyučovacích hodin

Rekvalifikační kurz je určen těm zájemcům, kteří chtějí splnit zákonné požadavky spojené s organizací zotavovacích akcí. Kurz je navržen pro ty osoby, které chtějí získat vzdělání v oblasti poskytování první pomoci a péče o nemocné v kontextu zotavovacích akcí. Program se zaměřuje na rozvoj klíčových dovedností nezbytných pro efektivní reakci v náročných situacích, čímž přispívá k zajištění bezpečnosti a zdraví účastníků akcí. Účastníci se seznámí s nejnovějšími postupy v první pomoci, péči o nemocné, právními a etickými aspekty práce zdravotníka a zásadami hygieny a prevence infekcí. Tento kurz usiluje o připravenost a schopnost rychle a efektivně reagovat na situace ohrožující zdraví, což je zásadní pro ty, kteří se podílí na organizaci a vedení skupinových aktivit. Kurz je završen zkouškou (písemná a praktická část).

Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a učitelských asistentů porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností.

Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a učitelských asistentů porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností.

Životní stabilita a psychosomatika
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tak jako v přírodě, ani v životě není nic ideálního a už vůbec ne dlouhodobě. Čemu by se ale měl člověk věnovat v rámci své duchovní hygieny, co ovlivňuje jeho kvalitu života – jeho stabilitu? Představíme si oblasti, které na nás mají vliv. Co jsou to za oblasti a jak reagovat na životní situace, aby náš život byl stabilní, bude součásti tohoto semináře. Důležité je nejen pochopení vlivů, závislostí a provázaností s duševním stavem, co popisuje Psychosomatika jako věda o psyché = duše a soma = tělo, ale také vědět co nejvíce ovlivňuje náš fyziologický stav a naše tělesné zdraví.

Životní stabilita a psychosomatika (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tak jako v přírodě, ani v životě není nic ideálního a už vůbec ne dlouhodobě. Čemu by se ale měl člověk věnovat v rámci své duchovní hygieny, co ovlivňuje jeho kvalitu života – jeho stabilitu? Představíme si oblasti, které na nás mají vliv. Co jsou to za oblasti a jak reagovat na životní situace, aby náš život byl stabilní, bude součásti tohoto webináře. Důležité je nejen pochopení vlivů, závislostí a provázaností s duševním stavem, co popisuje Psychosomatika jako věda o psyché = duše a soma = tělo, ale také vědět co nejvíce ovlivňuje náš fyziologický stav a naše tělesné zdraví.

Zlepšujeme komunikaci zákonných zástupců a mateřské školy
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci budou seznámeni s tématy souvisejícími s problematikou komunikace pracovníků MŠ se zákonnými zástupci dětí: Vymezení prostředků umožňujících komunikaci školy a zákonných zástupců, jejich pozitiva a negativa, příklady využití v praxi (informativní schůzky, standartní okamžiky při předávání dítěte, konzultační hodiny, akce školy, tvořivá odpoledne, elektronická komunikace, informační deska, dotazníky, schránka důvěry ap.); Komunikace při zápisu k předškolnímu vzdělávání; Komunikace při adaptaci dítěte na mateřskou školu; Komunikace před zápisem dítěte do základní školy.

Změň svůj dech, změníš si život
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář zaměřený na určení kvality dechového vzorce a jeho změnu na „funkční“ tedy zdraví prospěšný. Je určený lidem, pracují hodně „hlavou“, kteří ve své práci používají hlas, ale také těm, kteří chtějí zlepši svoji kondici, lidem, kteří se cítí unavení, mají pocit horšího soustředění, nekvalitní spánek, dechové problémy, bolesti zad či další „civilizační“ neduhy související především se stresem a také nedostatkem pohybu.

Změň svůj dech, změníš si život (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Seminář zaměřený na určení kvality dechového vzorce a jeho změnu na „funkční“ tedy zdraví prospěšný. Je určený lidem, pracují hodně „hlavou“, kteří ve své práci používají hlas, ale také těm, kteří chtějí zlepši svoji kondici, lidem, kteří se cítí unavení, mají pocit horšího soustředění, nekvalitní spánek, dechové problémy, bolesti zad či další „civilizační“ neduhy související především se stresem a také nedostatkem pohybu.

Zrakové vnímání a vizuomotoriky u dětí předškolního věku
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na rozšíření kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti stimulace především zrakového vnímání, jehož rozvoj je významným předpokladem pro úspěšné zvládání školního učiva. Podstatné je zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. Dále si seminář klade za cíl zprostředkovat účastníkům řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového vnímání a vizuomotoriky, které jsou nedílnou součástí vzdělávaní předškolních dětí a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte a působí i jako prevence SPU.

Zrakové vnímání a vizuomotoriky u dětí předškolního věku (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na rozšíření kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti stimulace především zrakového vnímání, jehož rozvoj je významným předpokladem pro úspěšné zvládání školního učiva. Podstatné je zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. Dále si seminář klade za cíl zprostředkovat účastníkům řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového vnímání a vizuomotoriky, které jsou nedílnou součástí vzdělávaní předškolních dětí a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte a působí i jako prevence SPU.

Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník semináře dokáže včas rozeznávat potencionální stresové situace a jejich spouštěče. Naučí se mapovat své pocity i jejich základní tělesné prožívání. Seznámí se s technikami vhodnými pro zvládnutí akutního stresu a vypjatých emocí, dále i s relaxačními metodami pro práci se stresem dlouhodobým – vyzkouší si Jacobsonovu progresivní relaxaci a imaginační techniky. Seznámí se s otevřenou komunikaci dle principu nenásilné komunikace a dokáže si určit hranice a pravidla, která zefektivní práci s dětmi.

Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník semináře dokáže včas rozeznávat potencionální stresové situace a jejich spouštěče. Naučí se mapovat své pocity i jejich základní tělesné prožívání. Seznámí se s technikami vhodnými pro zvládnutí akutního stresu a vypjatých emocí, dále i s relaxačními metodami pro práci se stresem dlouhodobým – vyzkouší si Jacobsonovu progresivní relaxaci a imaginační techniky. Seznámí se s otevřenou komunikaci dle principu nenásilné komunikace a dokáže si určit hranice a pravidla, která zefektivní práci s dětmi.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb