DVPP na míru
Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.
- Velký výběr seminářů a workshopů
- Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
- Online, prezenční i kombinovaná forma
- Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
- Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
- S výběrem školení Vám poradíme
Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,
V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.
Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.
Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).
Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.
Seznam všech akreditovaných školení
Název
|
Zdravotník/Zdravotnice zotavovacích akcí
41 vyučovacích hodin
Rekvalifikační kurz je určen těm zájemcům, kteří chtějí splnit zákonné požadavky spojené s organizací zotavovacích akcí. Kurz je navržen pro ty osoby, které chtějí získat vzdělání v oblasti poskytování první pomoci a péče o nemocné v kontextu zotavovacích akcí. Program se zaměřuje na rozvoj klíčových dovedností nezbytných pro efektivní reakci v náročných situacích, čímž přispívá k zajištění bezpečnosti a zdraví účastníků akcí. Účastníci se seznámí s nejnovějšími postupy v první pomoci, péči o nemocné, právními a etickými aspekty práce zdravotníka a zásadami hygieny a prevence infekcí. Tento kurz usiluje o připravenost a schopnost rychle a efektivně reagovat na situace ohrožující zdraví, což je zásadní pro ty, kteří se podílí na organizaci a vedení skupinových aktivit. Kurz je završen zkouškou (písemná a praktická část).
|
Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga
8 vyučovacích hodin
Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a učitelských asistentů porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností.
|
Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga (webinář)
8 vyučovacích hodin
Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a učitelských asistentů porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností.
|
Zrakové vnímání a vizuomotoriky u dětí předškolního věku
6 vyučovacích hodin
Seminář je zaměřen na rozšíření kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti stimulace především zrakového vnímání, jehož rozvoj je významným předpokladem pro úspěšné zvládání školního učiva. Podstatné je zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. Dále si seminář klade za cíl zprostředkovat účastníkům řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového vnímání a vizuomotoriky, které jsou nedílnou součástí vzdělávaní předškolních dětí a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte a působí i jako prevence SPU.
|
Zrakové vnímání a vizuomotoriky u dětí předškolního věku (webinář)
6 vyučovacích hodin
Seminář je zaměřen na rozšíření kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti stimulace především zrakového vnímání, jehož rozvoj je významným předpokladem pro úspěšné zvládání školního učiva. Podstatné je zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. Dále si seminář klade za cíl zprostředkovat účastníkům řadu konkrétních námětů pro rozvíjení zrakového vnímání a vizuomotoriky, které jsou nedílnou součástí vzdělávaní předškolních dětí a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte a působí i jako prevence SPU.
|
Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření
8 vyučovacích hodin
Účastník semináře dokáže včas rozeznávat potencionální stresové situace a jejich spouštěče. Naučí se mapovat své pocity i jejich základní tělesné prožívání. Seznámí se s technikami vhodnými pro zvládnutí akutního stresu a vypjatých emocí, dále i s relaxačními metodami pro práci se stresem dlouhodobým – vyzkouší si Jacobsonovu progresivní relaxaci a imaginační techniky. Seznámí se s otevřenou komunikaci dle principu nenásilné komunikace a dokáže si určit hranice a pravidla, která zefektivní práci s dětmi.
|
Zvládání stresu při práci s nejmenšími dětmi aneb jak předcházet syndromu vyhoření (webinář)
8 vyučovacích hodin
Účastník semináře dokáže včas rozeznávat potencionální stresové situace a jejich spouštěče. Naučí se mapovat své pocity i jejich základní tělesné prožívání. Seznámí se s technikami vhodnými pro zvládnutí akutního stresu a vypjatých emocí, dále i s relaxačními metodami pro práci se stresem dlouhodobým – vyzkouší si Jacobsonovu progresivní relaxaci a imaginační techniky. Seznámí se s otevřenou komunikaci dle principu nenásilné komunikace a dokáže si určit hranice a pravidla, která zefektivní práci s dětmi.
|
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
8 vyučovacích hodin
Cílem vzdělávacího programu je posílit psychickou odolnost pedagogů a jejich schopnost zvládat náročné situace v práci s žáky/studenty. V rámci jednodenního kurzu se naučí lépe zvládat a kontrolovat stres v profesi pedagoga a různými metodami stresovým situacím předcházet.
|
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář)
8 vyučovacích hodin
Cílem vzdělávacího programu je posílit psychickou odolnost pedagogů a jejich schopnost zvládat náročné situace v práci s žáky/studenty. V rámci jednodenního kurzu se naučí lépe zvládat a kontrolovat stres v profesi pedagoga a různými metodami stresovým situacím předcházet.
|
Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP