Získávejte klíčové dovednosti pro úspěšné vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností - kurz pro učitele MŠ a ZŠ a asistenty pedagoga
12. 06. 2024
9:00 - 15:30
Praha
bude upřesněno, Praha
8 vyučovacích hodin
8942/2023-5-472
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Asistenti pedagoga
- Úvod do oboru logopedie
- Nejčastější typy narušené komunikační schopnosti
- Speciální vzdělávací potřeby dítěte/žáka s narušenou komunikační schopností (spolupráce s odborníky, podpůrná opatření, úprava pracovního prostředí)
- Speciální vzdělávací potřeby dítěte/žáka s narušenou komunikační schopností (pedagogické postupy a metody pro podporu komunikace, zásady komunikace s dítětem/žákem s NKS, práce s pomůckami a technologiemi)
- Specifika dětí a žáků s NKS při nácviku grafomotoriky/psaní
- Specifika práce u dětí s NKS při rozvoji v oblasti předčtenářských dovedností a specifika práce žáků s NKS při výuce čtení
Cílem kurzu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na téma "Logopedické minimum" by mělo být zlepšení schopnosti učitelů a asistentů pedagoga porozumět speciálním vzdělávacím potřebám a efektivně pracovat s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností. Konkrétně by měli účastníci kurzu získat následující kompetence:
Magisterský titul získala na Ostravské univerzitě v oboru Speciální pedagogiky. Praxi získala jako vedoucí učitelka v MŠ dále jako učitelka prvního stupně v malotřídní ZŠ. Několik let působila jako školní logoped při SPC v Kolíně i jako školní logoped a učitel ve spec. školství. Vedla také praxe účastníků v rámci studia primární logopedické prevence. Na poli pedagogiky působí soustavně od roku 2005. V současné době navazuje na své zkušenosti lektora akreditovaných školení v oblasti DVPP.
2 150 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)