logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají rozšiřující informace z fungování mediálního světa a způsobů, jak informace předat a představit žákům školního věku. Účastníci se dozví dvě základní tematické oblasti – jak pracovat a využívat dokumentární film při práci se žáky, a jak pracovat s důvěryhodností a relevantností informací.

Mentoring optikou ředitele
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je určen pro vedoucí pedagogické pracovníky škol a školských zařízení a zahrne následující oblasti: Mentoring na úrovni vedení školy; Kultura školy Jak na otevřené podpůrné otázky; Mentoring jako nástroj růstu učitelského týmu; Mentoring jako nástroj individuální kolegiální podpory; Mentoring jako podpůrný nástroj podpory výtěžnosti seminářů a kurzů ; Externí mentoring; Interní mentoring

Mentorské dovednosti učitele
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je podpora začínajícím mentorům v jejich roli, tj. odborné rady, doporučení a informace, jak správně postupovat mentorskou pomocí, jak si vytvořit správný vztah s mentorem, čemu se vyhnout, a na co klást důraz, jak provést ověření úspěšnosti dosažení stanovených cílů, a jak postupovat při uvádění začínajících učitelů do praxe v jednotlivých fázích poradenského procesu.

Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku
Krátká anotace

9 vyučovacích hodin

Seminář zlepší orientaci účastníků v oblasti jazykové výchovy, smyslového a zrakového vnímání u předškolních dětí. Všechny tyto aspekty jsou důležité pro nácvik čtení a psaní a tvoří základ předčtenářské gramotnosti. Úroveň jejich rozvoje ovlivňuje úspěšnost dítěte, proto je cílem předškolního vzdělávání jejich každodenní rozvíjení a procvičování. Seminář poskytne účastníkům konkrétní metodické postupy v těchto oblastech, jež jsou výstupními standardy (kompetencemi) pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte. Seminář zahrne následující z oblastí: Role a význam jazykové výchovy u předškolních dětí. Péče o správnou výslovnost. Metodika rozvoje slovní zásoby, gramatiky a slovního vyjadřování. Časová orientace. Postavení jazykové výchovy ve výchovně-vzdělávacím procesu MŠ. Rozvoj souvislého vyjadřování.

Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář zlepší orientaci účastníků v oblasti jazykové výchovy, smyslového a zrakového vnímání u předškolních dětí. Všechny tyto aspekty jsou důležité pro nácvik čtení a psaní a tvoří základ předčtenářské gramotnosti. Úroveň jejich rozvoje ovlivňuje úspěšnost dítěte, proto je cílem předškolního vzdělávání jejich každodenní rozvíjení a procvičování. Seminář poskytne účastníkům konkrétní metodické postupy v těchto oblastech, jež jsou výstupními standardy (kompetencemi) pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte. Seminář zahrne následující z oblastí: Role a význam jazykové výchovy u předškolních dětí. Péče o správnou výslovnost. Metodika rozvoje slovní zásoby, gramatiky a slovního vyjadřování. Časová orientace. Postavení jazykové výchovy ve výchovně-vzdělávacím procesu MŠ. Rozvoj souvislého vyjadřování.

Metodika vedení třídnických hodin
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Konzultovat s učiteli možnosti vedení třídnických hodin, ve kterých se zaměříme na pravidelnou práci se vztahy uvnitř třídy, rozvoj osobností dětí a jejich sociální dovednosti, možnosti řešení aktuálních problémů ve třídě, práci s pravidly třídy, prevenci sociálně patologických jevů.

Metodika vedení třídnických hodin
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit pedagogické pracovníky s důležitostí třídnických hodin, ale také všeobecně s možnostmi jejich náplně. Pedagogové se naučí, jak vést třídnickou hodinu, jaká témata v ní rozebírat, jaké aktivity zvolit vzhledem k dané potřebě, jak je efektivně provést a také jak je efektivně vyhodnotit, aby přinesly očekávaný výsledek.

Metodika vedení třídnických hodin (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit pedagogické pracovníky s důležitostí třídnických hodin, ale také všeobecně s možnostmi jejich náplně. Pedagogové se naučí, jak vést třídnickou hodinu, jaká témata v ní rozebírat, jaké aktivity zvolit vzhledem k dané potřebě, jak je efektivně provést a také jak je efektivně vyhodnotit, aby přinesly očekávaný výsledek.

Metody aktivizace a motivace žáků v hodinách matematiky
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Prožitkový interaktivní seminář - jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky max. do výuky v hodinách matematiky. Účastníkům budou nabídnuty metody a formy práce podporující realizaci školské reformy, také činnosti aktivizační na koncentraci a pozornost, činnosti relaxační. Účastník by pak měl ve svých hodinách matematiky zvládnout, prakticky použít, rozvinout a aplikovat průběžné motivační a aktivizační techniky podle podmínek školy, samostatné rozvinout výukové postupy a činnosti, které napomohou ,,vtáhnout“ děti do výuky matematiky, podat maximální výkon, odstranit nudu, výuku provádět pestrou a zajímavou formou tak, aby se vytvářel pozitivní vztah dětí k učení, dosahovalo se vzdělávací strategie rozvíjející kompetence žáků a realizovali se, naplnili cíle učiva ŠVP a dosahovali očekávaných výstupů.

Metody motivace a aktivizace žáků v hodinách ČJ na 1. a 2. stupni ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Prožitkový interaktivní seminář - jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky max. do výuky v hodinách českého jazyka na 1. a na 2. stupni ZŠ. Účastníkům budou nabídnuty metody a formy práce podporující realizaci školské reformy, také činnosti aktivizační na koncentraci a pozornost, činnosti relaxační. Účastník by pak měl ve svých hodinách českého jazyka zvládnout, prakticky použít, rozvinout a aplikovat průběžné motivační a aktivizační techniky podle podmínek školy, samostatné rozvinout výukové postupy a činnosti, které napomohou ,,vtáhnout“ děti do výuky, podat maximální výkon, odstranit nudu, výuku provádět pestrou a zajímavou formou tak, aby se vytvářel pozitivní vztah dětí k učení, dosahovalo se vzdělávací strategie rozvíjející kompetence žáků a realizovali se, naplnili cíle učiva ŠVP a dosahovali očekávaných výstupů.

Metody motivace a aktivizace žáků v hodinách vlastivědy, přírodovědy či dějepisu, zeměpisu a přírodopisu
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Prožitkový interaktivní seminář - jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky max. do výuky v hodinách vlastivědy, přírodovědy na 1. stupni či dějepisu, zeměpisu a přírodopisu na 2. stupni. Účastníkům budou nabídnuty metody a formy práce podporující realizaci školské reformy, také činnosti aktivizační na koncentraci a pozornost, činnosti relaxační. Účastník by pak měl ve svých hodinách zvládnout, prakticky použít, rozvinout a aplikovat průběžné motivační a aktivizační techniky podle podmínek školy, samostatné rozvinout výukové postupy a činnosti, které napomohou ,,vtáhnout“ děti do výuky, podat maximální výkon, odstranit nudu, výuku provádět pestrou a zajímavou formou tak, aby se vytvářel pozitivní vztah dětí k učení, dosahovalo se vzdělávací strategie rozvíjející kompetence žáků a realizovali se, naplnili cíle učiva ŠVP a dosahovali očekávaných výstupů.

Mindfulness - emoce, všímavost a stres
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník zážitkově orientovaného workshopu získá přehled o přínosu základních emocí a naučí se základům všímavosti (mindfulness), které může začít ihned aplikovat v každodenním životě. Techniky mindfulness jsou vhodné pro zvyšování odolnosti vůči stresu, zvyšování pozornosti a koncentrace. Pracovníci tak budou více uvědomělí a budou lépe umět regulovat své emoce a pracovat s napětím.

Moderní metody ve vzdělávání
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s aktivizujícími metodami v práci pedagoga MŠ a pečující osoby v DS. Získají přehled o tom, na čem jsou jednotlivé metody založeny a za jakých podmínek mohou být v praxi využívány. Cílem je rovněž ukázat, jaký je přínos těchto metod v práci pedagogů a pečujících osob a jejich vliv na všestranný rozvoj dítěte.

Moderní metody ve vzdělávání (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s aktivizujícími metodami v práci pedagoga MŠ a pečující osoby v DS. Získají přehled o tom, na čem jsou jednotlivé metody založeny a za jakých podmínek mohou být v praxi využívány. Cílem je rovněž ukázat, jaký je přínos těchto metod v práci pedagogů a pečujících osob a jejich vliv na všestranný rozvoj dítěte.

Moderní výukové metody rozvíjející soft skills
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Čeká vás pestrý výběr aktivit, didaktických her a metod pro individuální i skupinovou práci. Seminář vám přinese praktické návody, jak snadno a srozumitelně uchopit téma klíčových kompetencí. Na těchto aktivitách si ukážeme jak rozvíjet paletu základních čtyř měkkých dovedností (soft skills), jako jsou dokončování práce, komunikace, sebekontrola a spolupráce, a jak na nich budovat užitečné pracovní návyky. Následně si ukážeme celý rámec měkkých dovedností, které je možné rozvíjet ve školním prostředí. Ukážeme si, jak učivo předat pomocí příběhu a tím prodloužit zapamatování. Vyzkoušíte si, jak k tomu využít tablety nebo mobilní telefony jako doplněk moderní výuky. Ukážeme si, jak do výuky díky metodě SOLE zařadit projektovou výuku využívající hraní rolí, která efektivně rozvíjí dovednosti spolupráce a poutavé prezentace. Inspirujte se technikami, jak výukové aktivity diferencovat a jak ke zpětné vazbě využít soft skill karty.

Moderní výukové metody rozvíjející soft skills (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Čeká vás pestrý výběr aktivit, didaktických her a metod pro individuální i skupinovou práci. Seminář vám přinese praktické návody, jak snadno a srozumitelně uchopit téma klíčových kompetencí. Na těchto aktivitách si ukážeme jak rozvíjet paletu základních čtyř měkkých dovedností (soft skills), jako jsou dokončování práce, komunikace, sebekontrola a spolupráce, a jak na nich budovat užitečné pracovní návyky. Následně si ukážeme celý rámec měkkých dovedností, které je možné rozvíjet ve školním prostředí. Ukážeme si, jak učivo předat pomocí příběhu a tím prodloužit zapamatování. Vyzkoušíte si, jak k tomu využít tablety nebo mobilní telefony jako doplněk moderní výuky. Ukážeme si, jak do výuky díky metodě SOLE zařadit projektovou výuku využívající hraní rolí, která efektivně rozvíjí dovednosti spolupráce a poutavé prezentace. Inspirujte se technikami, jak výukové aktivity diferencovat a jak ke zpětné vazbě využít soft skill karty.

Motivace a aktivizace žáků v rámci společného vzdělávání
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

V semináři se učitelé dozvědí, jak přimět žáka k převzetí zodpovědnosti za vlastní proces učení. Učitelé zjistí jak pracovat s různou úrovní schopností u žáků a jak na to při přípravě, realizaci a vyhodnocování hodin adekvátně reagovat. Seminář poukáže na roli učitele v konstruktivní škole – podpůrná činnost při metakognitivních procesech - při sebereflexi a sebehodnocení vlastních silných a slabých stránek. Zjistí, jak přispět svým přístupem ke společnému vzdělávání při zachování inkluzivních principů.

Motivace a motivátory ve školním prostředí
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami. - Motivace – jak dosáhnout pozitivního motivačního přesvědčení? Katalog podpůrných opatření – Podpora motivace žáka - Motivační faktory; Vnitřní a vnější motivace; Důvody motivačních problémů ve škole - Motivační teorie; Jak motivovat sám sebe - Hodnocení jako motivační faktor - Motivující a demotivující činitelé; Projevy motivovaného a nemotivovaného žáka, Zlozvyky - Jak motivovat „nemotivované“ dítě - Efektivní metody použitelné ve třídě; Jak najít ztracenou motivaci; Tajemství motivace týmu

Motivace a motivátory ve školním prostředí (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami. - Motivace – jak dosáhnout pozitivního motivačního přesvědčení? Katalog podpůrných opatření – Podpora motivace žáka - Motivační faktory; Vnitřní a vnější motivace; Důvody motivačních problémů ve škole - Motivační teorie; Jak motivovat sám sebe - Hodnocení jako motivační faktor - Motivující a demotivující činitelé; Projevy motivovaného a nemotivovaného žáka, Zlozvyky - Jak motivovat „nemotivované“ dítě - Efektivní metody použitelné ve třídě; Jak najít ztracenou motivaci; Tajemství motivace týmu

Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Základem úspěchu je, aby učení žáky bavilo. Pokud se budou nové věci dozvídat rádi a na hodinu se budou těšit, máte z velké části vyhráno. Každé učení by mělo být poutavé a smysly podněcující. Existuje přímé spojení mezi tím, jak se děti cítí a jak se chovají. Když se dítě cítí dobře, bude se tak i chovat. A jak jim můžeme pomoci, aby se cítily dobře? Když přijmeme jejich pocity. Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami, které si budou moct účastníci vyzkoušet.

Motivace a motivátory ve školním prostředí v kostce (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Základem úspěchu je, aby učení žáky bavilo. Pokud se budou nové věci dozvídat rádi a na hodinu se budou těšit, máte z velké části vyhráno. Každé učení by mělo být poutavé a smysly podněcující. Existuje přímé spojení mezi tím, jak se děti cítí a jak se chovají. Když se dítě cítí dobře, bude se tak i chovat. A jak jim můžeme pomoci, aby se cítily dobře? Když přijmeme jejich pocity. Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami, které si budou moct účastníci vyzkoušet.

Motivace k vyrovnanému pracovnímu a osobnímu životu
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je představit motivační stimuly, které ukážou unaveným učitelům, cestu, jak setrvat ve své profesi, jak se cítit šťastně v práci i doma a šířit vnitřní pohodu kolem sebe. Motivace, sebepoznání, sebeúcta… jsou základní faktory, se kterými by měl každý učitel umět pracovat, což se pozitivně projeví v jeho budoucích interakcích s vnějším světem. Cílem je taky otevřít dveře do kvalitního života s novou budoucnosti založenou na dobrých vztazích se svým okolím, a především sám se sebou.

Motivace k vyrovnanému pracovnímu a osobnímu životu (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je představit motivační stimuly, které ukážou unaveným učitelům, cestu, jak setrvat ve své profesi, jak se cítit šťastně v práci i doma a šířit vnitřní pohodu kolem sebe. Motivace, sebepoznání, sebeúcta… jsou základní faktory, se kterými by měl každý učitel umět pracovat, což se pozitivně projeví v jeho budoucích interakcích s vnějším světem. Cílem je taky otevřít dveře do kvalitního života s novou budoucnosti založenou na dobrých vztazích se svým okolím, a především sám se sebou.

Motivační pohybové hry (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pohybové hry v místnosti i venku, metody a techniky rozvíjející tělesné schopnosti dětí, orientaci v prostoru, zručnost, schopnost spolupráce a komunikace. Seminář nabízí praktické ukázky přímé práce s dětmi, konkrétní hry plné zajímavých motivací probouzejících zájem dětí o pohybové činnosti a techniky tvoření pohybových celků a projektů jejich cílem je rozvoj pohybových schopností.

Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Osvojení základních principů a doporučených postupů v jednání pedagoga v komunikaci s žáky a celým třídním kolektivem. Osvojení metod pedagogicko-psychologické práce učitele s třídním kolektivem, a to v prevenci i při řešení sporů mezi žáky ve třídě.

Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Osvojení základních principů a doporučených postupů v jednání pedagoga v komunikaci s žáky a celým třídním kolektivem. Osvojení metod pedagogicko-psychologické práce učitele s třídním kolektivem, a to v prevenci i při řešení sporů mezi žáky ve třídě.

Možnosti využití dechových cvičení v prostředí mateřské školy
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Hlavním cílem semináře je rozšíření kompetencí pedagogických pracovníků v otázce metodického vedení dětí předškolního věku v činnostech, které souvisí s nácvikem správného dýchání. Stimulace – edukace dětí v této oblasti je významným předpokladem pro prevenci vzniku nebo snahy zmírnění obtíží související s narušenou komunikační schopností u dětí. Dalším cílem je také naučit děti vnímat pocity při práci s vlastním tělem a dechem jako vhodnou formu relaxace a nabídnout tak vhodné možnosti při nácviku koncentrace pozornosti.

Multikulturní výchova a vzdělávání dětí v mateřské škole
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Charakteristika předškolního období; Multikulturní výchova a dítě předškolního věku; Vymezení pojmu multikulturní výchova a souvisejících pojmů; Pedagogické předpoklady a vize spojované s multikulturní výchovou; Legislativní zakotvení MV v českém vzdělávacím systému; Multikulturní výchova a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; Romové, Vietnamci a Ukrajinci v mateřské škole; Metodika multikulturní výchovy v mateřské škole (metody, aktivity); Praktická ukázka projektu do integrovaného učení hrou – návrh témat; Tvorba myšlenkových map; Evaluace tematických částí.

Multikulturní výchova a vzdělávání dětí v mateřské škole (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Charakteristika předškolního období; Multikulturní výchova a dítě předškolního věku; Vymezení pojmu multikulturní výchova a souvisejících pojmů; Pedagogické předpoklady a vize spojované s multikulturní výchovou; Legislativní zakotvení MV v českém vzdělávacím systému; Multikulturní výchova a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; Romové, Vietnamci a Ukrajinci v mateřské škole; Metodika multikulturní výchovy v mateřské škole (metody, aktivity); Praktická ukázka projektu do integrovaného učení hrou – návrh témat; Tvorba myšlenkových map; Evaluace tematických částí.

Myšlenkové mapy (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Hlavním cílem semináře je seznámení se způsobem zaznamenávání myšlenek formou tvorby myšlenkových map, sketchnotes a zároveň pochopení principů při tvorbě těchto vizuálních záznamů. Tyto formy vizuálního myšlení jsou využitelné v široké škále činností – např. v rámci prezentací, výuky i řešení problémů. Velký důraz je v kurzu kladen na názorné ukázky, kdy si účastníci sami vyzkouší jednotlivé možnosti tak, aby měli konkrétní využitelné výstupy, se kterými mohou následně pracovat v praxi.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb