logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření v učitelských profesích jako takových a péčí pracovníků o sebe.Obsahem semináře budou praktické podněty a techniky pro předcházení, včasné rozpoznání a diagnostiku vznikajícího syndromu vyhoření, včetně podpůrných opatření v rámci pracovního prostředí i soukromého života. Cílem semináře je naučit účastníky rozpoznat potenciálně rizikové situace a faktory vzniku syndromu, včas je eliminovat a předcházet tak vyhoření.

Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření v učitelských profesích jako takových a péčí pracovníků o sebe. Obsahem semináře budou praktické podněty a techniky pro předcházení, včasné rozpoznání a diagnostiku vznikajícího syndromu vyhoření, včetně podpůrných opatření v rámci pracovního prostředí i soukromého života. Cílem semináře je naučit účastníky rozpoznat potenciálně rizikové situace a faktory vzniku syndromu, včas je eliminovat a předcházet tak vyhoření.

Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je objasnit principy vzniku osobnosti z hlediska pedagogických potřeb, utváření identity jako východiska k vysvětlení existence a významu krizí v životě pedagoga. Naučit se, jak rozpoznat syndrom vyhoření sebe sama, jako pedagoga a jak si mohu pomoci. Nalézt odpovědi na otázky, vzniklých při příznacích vyhoření.

Syndrom vyhoření a jak mu předcházet, work-life balance … aneb jak se (nejen ve škole) nezbláznit
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník školení bude seznámen s okolnostmi a příčinami syndromu vyhoření ve školním prostředí. Bude mít možnost s kolegy sdílet zkušenosti z praxe a vzájemně se podpořit. Přehodnotí si své nastavení vyváženého života mezi prací a soukromým životem. Stanoví si strategii předcházení syndromu vyhoření.

Syndrom vyhoření a jak mu předcházet, work-life balance … aneb jak se (nejen ve škole) nezbláznit (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník školení bude seznámen s okolnostmi a příčinami syndromu vyhoření ve školním prostředí. Bude mít možnost s kolegy sdílet zkušenosti z praxe a vzájemně se podpořit. Přehodnotí si své nastavení vyváženého života mezi prací a soukromým životem. Stanoví si strategii předcházení syndromu vyhoření.

Tandemová (párová) výuka
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je podrobně zaměřený na tandemovou (párovou) výuku, konkrétně na její přínos pro efektivní vedení výchovně vzdělávacího procesu, na přínos této výuky pro žáky, pro učitele, na úskalí a pozitiva této výuky, na metody vhodné pro tento způsob výuky, na postup zavádění této výuky do školy, na druhy tandemové výuky jako na různé formy podpory či spolupráce pedagogů. Součástí semináře je příprava hodiny podle modelu 3S od plánování až po reflexi této hodiny. Účastníci si prakticky vyzkouší připravit hodinu pro tandemovou (párovou) výuku.

Tandemová (párová) výuka (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je podrobně zaměřený na tandemovou (párovou) výuku, konkrétně na její přínos pro efektivní vedení výchovně vzdělávacího procesu, na přínos této výuky pro žáky, pro učitele, na úskalí a pozitiva této výuky, na metody vhodné pro tento způsob výuky, na postup zavádění této výuky do školy, na druhy tandemové výuky jako na různé formy podpory či spolupráce pedagogů. Součástí semináře je příprava hodiny podle modelu 3S od plánování až po reflexi této hodiny. Účastníci si prakticky vyzkouší připravit hodinu pro tandemovou (párovou) výuku.

Tělesná výchova v současné MŠ a jejím vzdělávacím programu
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na začlenění pohybových činností do školního vzdělávacího programu MŠ. Představeny budou příklady her, cvičení a činností, které je možno zařadit do režimu dne v MŠ. V semináři budou zahrnuty oblasti organizace práce a metody řízení činností, rozvoj flexibility a tvořivosti učitele a spolupráce s rodiči. Seminář poskytne také praktické ukázky pohybových her s aktivním zapojením účastníků.

Tělo, gesto, hlas – psychofyzické základy komunikace
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na psychofyzickou přípravu pedagogů, vychovatelů a asistentů pedagoga, která je stěžejní ke zvládnutí přirozené a účinné komunikace, nejen v rámci vzdělávacího procesu. Program je založen na práci s komunikačními prvky (tělo, gesta, neverbální komunikace, hlas, intonace, artikulace, slovní kondice, rétorické figury). Vychází se z vrozených vloh, získaných schopností a dovedností účastníků, které jsou v programu dále rozvíjeny. Nejedná se o výuku umělé manipulativní komunikace typické pro „manažerské“ vzdělávání. Seminář se také nevěnuje speciálním způsobům komunikace (např. bazální komunikace, specifika komunikace s lidmi s kombinovanými vadami, specifika komunikace s lidmi s autistickým spektrem, specifika komunikace s hluchoněmými osobami atp.).

Tělo, gesto, hlas II. – Psychofyzická zdatnost
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je dovést účastníky k uvědomění si podstaty komunikace. Zvědomit jim jejich vlastní tělesné zkušenosti a procesy v komunikaci. Zdokonalit jejich schopnost vědomé práce s těmito zkušenostmi a procesy. Naučit frekventanty ovládat tělo, gesto, hlas. Poskytnout účastníkům základní schopnosti a dovednosti, které jim pomohou v jejich následném celoživotním procesu kultivace vlastní komunikace.

Terorizmus
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Školení je zaměřeno na uvedení účastníků do problematiky terorizmu, jeho příčin a důsledků. Důraz je kladem na následné začlenění získaných znalostí do výuky společenskovědních předmětů. Úvod do problematiky terorizmu (vysvětlení pojmů). Typologie terorizmu (představení možných pohledů na členění terorizmu). Příčiny, důsledky a podmínky terorizmu. Náboženský terorizmus (islámský a potratový terorizmus). Etnicko-teritoriální terorizmus (bretonský, korzický a baskický terorizmus). Ultrapravicový terorizmus (Ku Klux Klan, ultrapravicové organizace v USA a Evropě). Ultralevicový terorizmus (Frakce Rudé armády - Německo). Ekoterorizmus. Terorizmus v prostředí střední Evropy (zkoumání možných teroristických útoků v oblasti střední Evropy). Boj s terorizmem.

Terorizmus (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Školení je zaměřeno na uvedení účastníků do problematiky terorizmu, jeho příčin a důsledků. Důraz je kladem na následné začlenění získaných znalostí do výuky společenskovědních předmětů. Úvod do problematiky terorizmu (vysvětlení pojmů). Typologie terorizmu (představení možných pohledů na členění terorizmu). Příčiny, důsledky a podmínky terorizmu. Náboženský terorizmus (islámský a potratový terorizmus). Etnicko-teritoriální terorizmus (bretonský, korzický a baskický terorizmus). Ultrapravicový terorizmus (Ku Klux Klan, ultrapravicové organizace v USA a Evropě). Ultralevicový terorizmus (Frakce Rudé armády - Německo). Ekoterorizmus. Terorizmus v prostředí střední Evropy (zkoumání možných teroristických útoků v oblasti střední Evropy). Boj s terorizmem.

Time management aneb efektivní hospodaření s časem
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Školení účastníkům přiblíží, co je to time management a proč bychom se jím vůbec měli zabývat. Po tomto úvodu, bude následovat individuální zhodnocení situace každého z účastníků. Následně budou představeny způsoby, jak si rozvrhnout čas efektivněji, stanovit priority, získat kontrolu nad vlastním časem a vyzrát nad tzv. „zloději času“.

Time management nejen pro učitele … aneb čas je příliš drahý na to, s ním plýtvat
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník školení bude seznámen se strategií a metodami práce s vlastním časem, tříděním úkolů, plánováním a stanovováním cílů. Účastník si následně optimalizuje či vytvoří vlastní systém plánování.

Time management nejen pro učitele … aneb čas je příliš drahý na to, s ním plýtvat (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník školení bude seznámen se strategií a metodami práce s vlastním časem, tříděním úkolů, plánováním a stanovováním cílů. Účastník si následně optimalizuje či vytvoří vlastní systém plánování.

Tradiční i netradiční pohybové činnosti a hry v MŠ a ŠD
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na praktické ukázky pohybových her s aktivní účastí účastníků, pohybové hry v přírodě, v tělocvičně, v místnosti. Účastníci se seznámí s využitím tradičního náčiní (balóny, lano, švihadlo…) i netradičního náčiní (kolíčky na prádlo, nafukovací balónky, tácky, noviny apod…): Hry pro rozvoj rychlostních, vytrvalostních, obratnostních schopností. Hry do úvodních částí TV, na uklidnění a závěr hodiny. Hry pro osvojování různých způsobů lokomoce. Hry pro ovlivňování kondičních a koordinačních předpokladů. Hry soutěživé, honičky. Hry pro rozvoj pohybové představivosti a tvořivost. Hry pro rozvoj sebedůvěry a odvahy. Hry kontaktní.

Trauma u dětí (kategorie, projevy, následky) (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

- Proč trauma u dětí? - Cesta k aktuálnímu pohledu na trauma dětí - Specifika problematiky PTSD u dětí - Projevy v souvislosti s následky traumatu - Specifika dětských reakcí, epigenetické souvislosti - Kategorie dětského traumatu - Diagnostika následků traumatu u dětí - Systém péče, principy následné a terapeutické péče

Trénink komunikačních dovedností a asertivity
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz slouží k získání teoretických znalostí a především praktických dovedností v sociálních interakcích s posluchači/studenty a v prezentačních dovednostech. Kurz je zaměřen na účinné způsoby komunikace. Účastníci získají nástroje, jak komunikovat způsobem, aby je ostatní poslouchali. Dozví se, jak pracovat na úrovni těla a hlasu, jaké techniky využít při přípravě tématu, jak být v dobrém vztahu s posluchači a jak reagovat na podněty a připomínky posluchačů. Součástí kurzu je poznání možností asertivity a praktický trénink. Účastníci se učí aplikovat získané znalosti do praxe. Kurz je koncipován jako interaktivní a prožitkový.

Trénink komunikačních dovedností a asertivity (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz slouží k získání teoretických znalostí a především praktických dovedností v sociálních interakcích s posluchači/studenty a v prezentačních dovednostech. Kurz je zaměřen na účinné způsoby komunikace. Účastníci získají nástroje, jak komunikovat způsobem, aby je ostatní poslouchali. Dozví se, jak pracovat na úrovni těla a hlasu, jaké techniky využít při přípravě tématu, jak být v dobrém vztahu s posluchači a jak reagovat na podněty a připomínky posluchačů. Součástí kurzu je poznání možností asertivity a praktický trénink. Účastníci se učí aplikovat získané znalosti do praxe. Kurz je koncipován jako interaktivní a prožitkový.

Třídní pravidla na 1. stupni ZŠ
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je předat účastníkům informace a též zprostředkovat praktické zkušenosti, aby dokázali následně ve své praxi efektivně pracovat s třídními pravidly, připravit se na případná úskalí a možnosti jejich řešení. Představeny budou též konfliktní situace, které mohou při vyžadování třídních pravidel nastat.

Třídní pravidla na 2. stupni ZŠ
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je předat účastníkům informace a též zprostředkovat praktické zkušenosti, aby dokázali následně ve své praxi efektivně pracovat s třídními pravidly, připravit se na případná úskalí a možnosti jejich řešení. Představeny budou též konfliktní situace, které mohou při vyžadování třídních pravidel nastat.

Třídní učitel, nejlepší znalec třídy
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Třídní učitel, nejlepší znalec třídy (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci se seznámí s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence, které vedou k efektivní výuce, k tvorbě pozitivního klimatu ve třídě a ve škole a k prevenci negativních jevů ve školním prostředí. Budou jim představeny nástroje pro pozitivní ovlivňování žáka a třídního kolektivu, seznámí se s různými styly vedení a různými typy autorit a jejich vlivu na třídní klima.

Třídnické hodiny
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny jako součást rozvoje sociálních dovedností žáků
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Program zaměřen na vedení třídnických hodin třídním učitelem tak, aby nešlo o pouhá jednostranná sdělení a řešení organizačních záležitostí směrem k žákovi, ale aby šlo o vzájemný dialog učitel - žák. Ukazuje se, že tam, kde se ve školách staly třídnické hodiny součástí vyučování, dochází ke zlepšení klimatu třídy, k rozvoji sociálních (komunikačních) dovedností žáků i k rozvoji zdravých interpersonálních vztahů v třídním kolektivu.

Třídnické hodiny jako součást rozvoje sociálních dovedností žáků (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Program zaměřen na vedení třídnických hodin třídním učitelem tak, aby nešlo o pouhá jednostranná sdělení a řešení organizačních záležitostí směrem k žákovi, ale aby šlo o vzájemný dialog učitel - žák. Ukazuje se, že tam, kde se ve školách staly třídnické hodiny součástí vyučování, dochází ke zlepšení klimatu třídy, k rozvoji sociálních (komunikačních) dovedností žáků i k rozvoji zdravých interpersonálních vztahů v třídním kolektivu.

Třídnické hodiny v kostce
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Třídnické hodiny v kostce (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Třídnické hodiny jsou nezbytnou součástí práce třídního učitele, seminář se zaměřuje na to, jak vést třídnické hodiny, je to nástroj pro preventivní působení, zároveň to je možnosti, jak významným způsobem vést třídní kolektiv, dále ale také nástroj, jak zajistit kvalitní vztahy ve třídním kolektivu, význam třídnických hodin spočívá v tom, že zvyšují kvalitu celého výchovně vzdělávacího procesu

Tvorba a význam kritérií pro hodnocení zaměstnanců ve školách … aneb bez vzájemné zpětné vazby se nikam neposuneme
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník školení bude seznámen se strategií a metodami pro tvorbu a význam kritérií pro hodnocení zaměstnanců ve školách a jak s těmito výsledky dále pracovat. Sám si poté optimalizuje či vytvoří vlastní systém hodnocení a prokonzultuje.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb