Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
24. 01. 2022 - 31. 01. 2022
12:30 - 16:30
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
8 vyučovacích hodin
13874/2021-4-633
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Učitelé speciálních škol
- Asistenti pedagoga
Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu. Prakticky si vyzkouší metody kontroly nad stresem a získají konkrétní tipy, jak předcházet syndromu vyhoření. Účastníci kurzu absolvují sérii aktivit zaměřených na nastavení spolupráce a synergie v týmu, vedení týmu, řešení problémových a netradičních situací mezi kolegy v rámci týmu, s týmem dětí. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole, tzn. prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí.
Absolventka PF Ostravské university - obor pedagogika a psychologie, 1. stupeň ZŠ; PF UK v Praze - studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies Praha - Executive MBA. Pracovala jako učitelka 1. st. a učitelka českého jazyka a matematiky 2. st. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelem a zpravodajem projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti, managementu. Působí jako lektor vzdělávání dospělých.
1 540 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)