Komunikace s klientem se specifickým chováním
8 vyučovacích hodin
A2019/0905-SP/PC
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.
Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.
1 390,00 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)
Další informace a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení s konkrétním termínem:
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 27. 06. 2022 - 28. 06. 2022 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 03. 10. 2022 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 09. 11. 2022 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 28. 11. 2022 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 20. 12. 2022 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 31. 01. 2023 |
Název
Místo - Termín |
---|
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 27. 06. 2022 - 28. 06. 2022 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 03. 10. 2022 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 09. 11. 2022 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 28. 11. 2022 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 20. 12. 2022 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 31. 01. 2023 |
Chci dostávat nabídky školení
KONTAKTUJTE NÁS
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE
CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ
DVPP ONLINE
PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE
WEBINÁŘE PRO VEŘEJNOST
Nabídka webinářů pro rodiče dětí, žáků či příbuzné klientů sociálních služeb.
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV
REKVALIFIKAČNÍ A KVALIFIKAČNÍ KURZY NOVÉ TERMÍNY
ŠKOLENÍ NA MÍRU
Pro učitele (DVPP)
Pro sociální služby