Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a


Termín

05. 12. 2022
8:00 - 15:15

Místo

ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2019/1246-SP/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

Obsah školení

Seminář se zaměřuje na praktickou přípravu zaměstnanců poskytovatelů sociálních služeb na tvorbu a zpracování standardu kvality č. 15 se zaměřením na kritérium 15a (průběžná kontrola a hodnocení, zda je způsob poskytování sociální služby v souladu s definovaným posláním, cíli a zásadami sociální služby a osobními cíli jednotlivých osob). Školení přiblíží jeho účastníkům základní povinnosti vyplývající z tohoto standardu ve vztahu k hodnocení kvality sociální služby. Účastníky dále seznámí s možnými metodami kvalitativního i kvantitativního výzkumu se zaměřením na tvorbu dotazníků. Součástí je také zkušební tvorba vlastního dotazníku, jeho představení kolegům a identifikace výzkumných chyb. Předkládané poznatky budou účastníkům předávány jako praktický návod pro tvorbu a úpravy metodických materiálů služby.  


Cíle školení

Účastníci pochopí povinnosti poskytovatelů definované standardem č. 15, zejména pak kritérium 15a. Budou si vědomi, jak vypadá správně definovaný cíl služby a je ji vyhodnocovat. Seznámí se s vybranými metodami kvalitativního a kvantitativního výzkumu v sociálních službách a přípravou dotazníku pro hodnocení vybrané oblasti vlastní sociální služby. V neposlední řadě bude přínosem také sdílení náhledu na možné metody hodnocení s ostatními kolegy a načerpání motivace pro další přípravu na inspekci kvality.  


Lektor

Mgr. Jiří Vlček, DiS.
Absolvent FSS MU (obor Sociální politika a sociální práce), FF MU (obor Filosofie) a Evangelické akademie Brno (obor Sociálně právní činnost). Zabývá se koučováním a supervizí; poskytuje poradenství při zavádění standardů kvality a při přípravě poskytovatelů na inspekci. Působí také jako asistent náměstka pro služby v Diakonii ČČE (metodické vedení interních kontrolorů kvalit). V minulosti pracoval na pozicích zástupce ředitele, manažer kvality a metodik, pracovník krajského úřadu, pastorační asistent a pracovník přímé péče v různých službách.

Cena

1 390,00 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

* Toto pole je povinné

Údaje o účastníkovi

Údaje o dalším účastníkovi

ve formátu dd.mm.rrrr (např. 29.02.1975)


Fakturační údaje




Chci dostávat nabídky školení

KONTAKTUJTE NÁS

Telefonicky +420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
Rekvalifikace: rekval@zretel.cz
Kontaktní formulář

ŠABLONY OP JAK

Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
KOMBINOVANÉ
ONLINE + praxe
Nově lze hradit ze Šablon OP JAK

CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ

KURZY LYŽOVÁNÍ A SNOWBOARDINGU PRO UČITELE

Základní i doškolovací

DVPP ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení DVPP také online - formou webinářů. Šablony OP JAK je možné realizovat také ONLINE.

PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení pro sociální služby online - formou webinářů. Online vzdělávání pro sociální služby je MPSV umožněno po celou dobu platnosti akreditace.

PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Kurz k získání kvalifikace pro praci na pozici pracovník v sociálních službách

DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV

Připravili jsme nabídku rozšiřujícího vzdělávání chův.

GERONTOOBLEK - SIMULACE STÁŘÍ

Zážitkový workshop s akreditací MPSV Podrobnosti zde.

LEKTORSKÁ SPOLUPRÁCE

Máte-li zájem o spolupráci na pozici lektor, rádi Vás přivítáme v našem týmu. Požadavky naleznete zde.

Kalendář

listopad 2022
P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4