logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání a sdělování špatných zpráv


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2023/1681-SP/PC/PP/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

Termíny


Obsah

Kurz se věnuje tématu komunikace, konkrétně je zaměřen na specifika komunikace mezi sociální službou a rodinami klientů v nepříjemných situacích. Zabývá se oblastmi střetů zájmů, oprávněných požadavků ze strany služby a sdělování nepříjemných zpráv. Klade si za cíl posílit sebejistotu a dovednosti zejména sociálních pracovníků, ale i dalších zaměstnanců služeb, kteří přicházejí do styku s rodinami klientů. Součástí kurzu je i seznámení u jednotlivých pracovních pozic, jaké jsou jejich pravomoci a kompetence v rámci sociální služby, aby nedocházelo k přesahování těchto kompetencí. Současně jde o posílení dovedností, jak informace sdělit. Neopomenutelný je etický aspekt sdělování takových zpráv a adekvátní příprava.


Vzdělávací cíle

  • Schopnost zhodnotit, zda se jedná o střet zájmů a vyhodnotit, zda danou situaci mohu řešit, anebo mám odkázat na jiného kolegu v rámci služby (sociálního pracovníka, vedoucího, ředitele atd.)
  • Účastník kurzu se umí připravit na jednání s klientem a jeho rodinou, dokáže připravit sebe, prostředí i podklady.
  • Rozšíření dovednosti zpracovat vlastní emoce při komunikaci a vyjednávání s rodinou klienta, schopnost sebereflexe pracovníka. 


Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání a sdělování špatných zpráv ONLINE - webinář 17. 05. 2024