logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené na lež a polopravdy


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2023/0824-SP/PC/PP/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

Termíny


Obsah

Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v rodinách či v zařízeních sociálních či jiných služeb. Absolvent se dozví teoretické informace i praktické příklady z oblasti lži, nepravdy, polopravdy, milosrdné lži, účelové lži, manipulace, lhaní ze strachu, lhaní proto, abych obstál. atd. Dozví se v tomto základním kurzu něco o příčinách vzniku lži, důsledcích a tzv. jednodušších cestách protkaných lží a lhaním, které někteří klienti využívají. Bude seznámen s kazuistikami klientů i s příklady z praxe, které se tématu týkají.


Vzdělávací cíle

Hlavním cílem je představit účastníkům téma lži z různých stran, pohledů a historie. Účastník kurzu po jeho absolvování bude posílen v respektující komunikaci s lidmi se specifickými potřebami, zvláště u klientů, kteří využívají lež jako prostředek k zajištění svých potřeb. Dílčím cílem je umožnit účastníkům zamyslet se nad vlastní reakcí a komunikací, pokud se dozvím lež a jak pracovat se svými emocemi. Účastník kurzu bude seznámen s odlišnými komunikačními vzorci svých klientů a dozví se o možnostech, jak s klienty dále pracovat a lépe se domluvit, přestože přesně nevíme, zda lžou nebo mluví pravdu.


Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Neformální pečovatelé
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené na lež a polopravdy ONLINE - webinář 20. 06. 2024