logo
po – pá 8:00 – 16:00

Management a kvalita v sociálních službách


Číslo akreditace

A2023/0299-SP/PC/VP

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Obsah školení

Kurz je určen pro zaměstnance na všech úrovních řízení. Zaměřuje na manažerské dovednosti a techniky. Seznamuje s jednotlivými technikami jako je plánování, organizování, rozhodování, kontrolování aj.  Kurz pomáhá upevnit znalosti v oblasti kvality v sociálních službách se zaměřením na její požadavky, měření a specifika. Kurz pomáhá v orientaci při sledování a hodnocení kvality v sociálních službách a její návaznost na Standardy kvality sociálních služeb. Kurz seznamuje s provázaností kvality sociálních služeb a manažerského řízení.

Vzdělávací cíle

Po absolvování kurzu se účastníci budou orientovat v základních manažerských technikách a dovednostech. Budou schopni na různých úrovních managementu tyto používat. Budou chápat smysl kvality v sociálních službách. Budou se orientovat v základních metodách jejího sledování a hodnocení. Budou schopni posoudit a zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb v závislosti na systému řízení.