Vzdělávání pro sociální služby


Vzdělávání pro sociální služby

Nabízíme školení a kurzy pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách a vedoucí pracovníky akreditovaná MPSV ČR.
- Online, prezenční i kombinovaná forma
- Rozsáhlý výběr seminářů, workshopů
- Kvalifikační kurzy
- Zkušení lektoři s praxí v sociálních službách
- Všechna školení lze realizovat také na míru pro váš tým
- Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení
V případě, že je školení realizováno formou on-line, je u místa konání uvedeno ONLINE - webinář.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín |
---|---|---|---|
|
Aktivizace v kostce |
|
|
|
Cílování a škálování v sociálních službách |
|
|
|
Dítě s traumatem a jeho socializace |
|
|
|
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v sociálních službách |
|
|
|
Domácí násilí | ||
|
Efektivní komunikace | ||
|
Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka |
|
|
|
Financování a finanční řízení neziskové organizace pro nefinanční manažery |
|
|
|
Gerontooblek - simulace stáří | ||
|
Gerontooblek v aktivizačních činnostech pro uživatele sociálních služeb |
|
|
|
Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a |
|
|
|
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka |
|
|
|
Individuální plánování v praxi (nejen) pečovatelských služeb |
|
|
|
Jak napsat kvalitní smlouvu o poskytnutí sociální služby |
|
|
|
Jak porozumět uživateli s Alzheimerovou nemocí – úvod do problematiky |
|
|
|
Jak založit sociální podnik |
|
|
|
Kognitivní rehabilitace a jiné aktivizační činnosti u osob s demencí | ||
|
Kompetence opatrovanců a opatrovníků při poskytování sociální služby |
|
|
|
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně |
|
|
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním |
|
|
|
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání a sdělování špatných zpráv |
|
|
|
Kreativní myšlení v praxi | ||
|
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
|
|
|
Manipulace a jak s ní pracovat |
|
|
|
Nenásilná komunikace - úvod do metody prakticky |
|
|
|
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet | ||
|
Paliativní péče v sociálních službách |
|
|
|
Péče a možnosti komunikace při práci s osobami s Alzheimerovou nemocí |
|
|
|
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty | ||
|
Podpora samostatnosti klientů a podpora pečujících |
|