Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
8 vyučovacích hodin
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
Účastníci se naučí, jak klienty motivovat k různým aktivitám, jaké způsoby motivace máme a jak je prakticky využít. Budou informováni o rozdílech vnější a vnitřní motivace a tom, jak propojit potřeby klienta v této oblasti a možnosti nabídky zařízení. Účastníci získají ukázky konkrétních expresivních technik vhodných pro práci s klienty v NZDM, naučí se dobře postavit volnočasovou aktivitu tak, aby byla zajímavá a sloužila k dalšímu prohloubení vztahu s klientem.
Cílem kurzu je provést účastníky procesem stavby volnočasových aktivit od jeho počátku až po závěrečnou reflexi tak, aby aktivity sloužily jako prostředek k prohloubení další spolupráce mezi pracovníky a uživateli služby. Absolventi získají nejen teoretické informace, ale i praktické dovednosti v procesu vedení aktivit ve specifickém prostředí NZDM.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM | ONLINE - webinář | 27.05.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
ONLINE - webinář - 27.05.2025 |