Komunikace s klientem se specifickým chováním


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2023/0866-SP/PC/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

Obsah školení

Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  


Cíle školení

Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.  


Cena

1 590 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)


Další informace a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení s konkrétním termínem:
Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 24. 10. 2023
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 20. 11. 2023
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 19. 12. 2023
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 12. 02. 2024
Název
Místo - Termín
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 24. 10. 2023
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 20. 11. 2023
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 19. 12. 2023
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 12. 02. 2024

Chci dostávat nabídky školení

KONTAKTUJTE NÁS

Telefonicky +420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
Rekvalifikace: rekval@zretel.cz
Kontaktní formulář

ŠABLONY OP JAK

Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)

KURZ PRVNÍ POMOCI SE ZAMĚŘENÍM NA DĚTSKÝ VĚK

Pro pečující osoby v dětských skupinách, chůvy, pedagogy a personál MŠ a pro rodiče
 

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
KOMBINOVANÉ
ONLINE + praxe
Nově lze hradit ze Šablon OP JAK

KURZY LYŽOVÁNÍ A SNOWBOARDINGU PRO UČITELE

Základní i doškolovací

PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Kurz k získání kvalifikace pro praci na pozici pracovník v sociálních službách

DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV

Připravili jsme nabídku rozšiřujícího vzdělávání chův.

GERONTOOBLEK - SIMULACE STÁŘÍ

Zážitkový workshop s akreditací MPSV Podrobnosti zde.

LEKTORSKÁ SPOLUPRÁCE

Máte-li zájem o spolupráci na pozici lektor, rádi Vás přivítáme v našem týmu. Požadavky naleznete zde.

Kalendář