Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8 vyučovacích hodin
A2023/1326-SP/PC/PP/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Neformální pečovatelé
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální složkou a vedení rozhovoru jako základního prostředku porozumění. Účastníci se nejprve seznámí se sociálně psychologickými charakteristikami uživatelů služeb romského etnika. Tyto informace jim pak následně pomohou k lepší orientaci v jejich specifickém komunikačním stylu a k efektivnější komunikace s nimi. Školení se bude rovněž zabývat komunikačními bariérami a možnostmi komunikace v rámci asertivního jednání a řešením možných konfliktů.
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty | Praha | 20.11.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Praha - 20.11.2024 |