Děti s nežádoucím chováním v předškolním a mladším školním věku – co by měli rodiče vědět
Obsah školení
Definice poruch chování a problémového chování a jejich možnosti intervence, diagnostika poruch chování v různých odborných pracovištích, příčiny poruch chování, dítě s ADHD a ADD – projevy a zásady péče o tyto děti, vybrané projevy nežádoucího chování (lhaní, krádeže, záškoláctví, útěky, toulání, agrese a šikana) a možnosti jejich řešení ve školním i domácím prostředí, pomoc rodičům dětí s nežádoucím chováním ve škole i mimo školu.
Vzdělávací cíle
Účastníci se seznámí se základními charakteristikami dětí s poruchami chování a potížemi v chování a možnostmi řešení těchto potíží, zjistí, kteří odborníci se podílejí na diagnostice poruch chování a příčiny jejich vzniku, naučí se základní charakteristiky projevů dětí s ADHD a ADD a zásadami péče o tyto děti nejen ve škole, ale i v domácím prostředí, seznámí se s charakteristikami vybraných projevů nežádoucího chování jako je lhaní, krádeže, záškoláctví, útěky, toulání, agrese a šikana a možnostmi jejich řešení ve škole i v rodině, zjistí, jaké možnosti podpory mají rodiče dětí s nežádoucím chování v rámci školy i mimo ni.
Součástí webináře bude diskuze a možnost zodpovídat dotazy účastníků.