logo
po – pá 8:00 – 16:00

Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM


Číslo akreditace

A2022/0241-SP/PC

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Obsah školení

Účastníci se naučí, jak klienty motivovat k různým aktivitám, jaké způsoby motivace máme a jak je prakticky využít. Budou informováni o rozdílech vnější a vnitřní motivace a tom, jak propojit potřeby klienta v této oblasti a možnosti nabídky zařízení. Účastníci získají ukázky konkrétních expresivních technik vhodných pro práci s klienty v NZDM, naučí se dobře postavit volnočasovou aktivitu tak, aby byla zajímavá a sloužila k dalšímu prohloubení vztahu s klientem.  

Vzdělávací cíle

Cílem kurzu je provést účastníky procesem stavby volnočasových aktivit od jeho počátku až po závěrečnou reflexi tak, aby aktivity sloužily jako prostředek k prohloubení další spolupráce mezi pracovníky a uživateli služby. Absolventi získají nejen teoretické informace, ale i praktické dovednosti v procesu vedení aktivit ve specifickém prostředí NZDM.  

Aktuálně vypsané termíny
Název Místo Termín
Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM ONLINE - webinář 27.05.2025
Název
Místo - Termín
Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
ONLINE - webinář - 27.05.2025