Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
8 vyučovacích hodin
- Chůvy
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé speciálních škol
- Asistenti pedagoga
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci získají náhled na klady tohoto podnětného a relaxačního prostředí a seznámí se se základy a filosofií konceptu snoezelen. Představeny budou také pomůcky pro rozvoj smyslů, jako jsou hmatové panely, hmatový box, aromatické sáčky, čichové pexeso, světelná pera ad. (včetně metodiky práce s nimi) využitelné také v běžném prostředí ZŠ. Součástí semináře bude rovněž zážitkový vstup – ukázka snoezelen jako pedagogicko podpůrného přístupu v běžné škole –, během něhož si účastníci prakticky ověří vybrané techniky a principy multisenzorického přístupu.
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s konceptem multisenzorického prostředí snoezelen a jeho využitím v běžných školách, školních družinách. Na semináři budou prezentovány také videoukázky a zahraniční trendy (Velká Británie) v této oblasti jako příklady dobré praxe vhodné k aplikaci v ČR.
| Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
|---|---|---|---|---|
|
šablony
|
|
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen) | Praha - Via Cordis | 12.11.2025 |
|
Název
Místo - Termín |
|---|
|
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
šablony
Praha - Via Cordis - 12.11.2025 |