Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
8 vyučovacích hodin
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Vychovatelé školských zařízení
- Asistenti pedagoga
Seminář pro pedagogické pracovníky je zaměřený na problematiku specifických poruch učení, která je v mnoha ohledech příčinou možného školního neúspěchu u jinak normálně nadaných dětí. Seminář seznámí účastníky se základní terminologií a poskytne jim základní znalosti pro primární vstupní pedagogickou diagnostiku specifických poruch učení – dysgrafie, dyslexie a dysortografie. Tím se zvýší jejich kompetence a budou schopni přizpůsobit výuku potřebám žáků se SPU vzhledem k zohlednění jejich speciálně vzdělávacích potřeb.
Cílem kurzu je účastníky seznámit s problematikou SPU – dysgrafie, dyslexie a dysortografie. Seminář si klade za cíl rozšířit poznatky pedagogů/vychovatelů/asistentů v problematice SPU – jak rozpoznat projevy, jak je správně vyhodnotit…Dále si klade za cíl rozšířit kompetence pedagogů o základní nejvhodnější přístupy k dětem s SPU v běžných hodinách a třídách. Probrány budou formy práce a možnosti hodnocení těchto dětí.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
šablony
|
|
Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář) | ONLINE - webinář | 13.11.2025 - 04.12.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Jak nejlépe porozumět dítěti se specifickými poruchami učení (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 13.11.2025 - 04.12.2025 |