Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
8 vyučovacích hodin
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.
Účastník získá základní informace o fungování mozku, komunikaci a proč s nimi vědomě pracovat v sociální praxi.
Účastník se seznámí se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat.
Účastník se seznámí s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit.
Účastník získá poznatky o tom, jak se připravit pro funkční rozhovor, podrobně se seznámí s podpůrným typem rozhovoru.
Účastník se teoreticky seznámí s fázemi podpůrného rozhovoru a v praktických cvičeních si osvojí, jak jej využít pro typ klientů, se kterými se praxi setkává.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách | ONLINE - webinář | 26.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
ONLINE - webinář - 26.06.2025 |