logo
po – pá 8:00 – 16:00


Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

Termíny


Obsah

Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.  


Vzdělávací cíle

Účastník získá základní informace o fungování mozku, komunikaci a proč s nimi vědomě pracovat v sociální praxi. 
Účastník se seznámí se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat.
Účastník se seznámí s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit.
Účastník získá poznatky o tom, jak se připravit pro funkční rozhovor, podrobně se seznámí s podpůrným typem rozhovoru.
Účastník se teoreticky seznámí s fázemi podpůrného rozhovoru a v praktických cvičeních si osvojí, jak jej využít pro typ klientů,  se kterými se praxi setkává.


Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách ONLINE - webinář 26.06.2025
Název
Místo - Termín
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
ONLINE - webinář - 26.06.2025