logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží


Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Hodinová dotace

6 vyučovacích hodin

Obsah školení

  • Vliv rodinné a osobní anamnézy na vznik ADHD/ADD a jiných neurovývojových poruch
  • Neuro-vývojové poruchy
  • Přetrvávající primární reflexy
  • Celostní přístup jako léčba a životní styl
  • Potřeba včasné podpory s celostním přístupem jako prevence obtíží v chování i v učení
  • ADHD/ADD a sekundárně se rozvíjející obtíže
  • specifika ve vývojových etapách u neklidných dětí
  • kazuistiky

Vzdělávací cíle

Cílem semináře je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků zdůrazněním celostního přístupu k poskytování podpory neklidným dětem a žákům mateřských a základních škol, nabídnout jim možnosti, jakým způsobem upravit podmínky výchovy a výuky v MŠ a ZŠ tak, aby se minimalizovaly potíže v chování dítěte jako jednotlivce i obtížné situace, které jeho chování vyvolává v rámci třídního kolektivu. Součástí semináře budou také kazuistiky jednotlivých dětí, ukázky vhodných pomůcek i novinky z přístupů ze zahraničí.