Šablona
Objevujeme v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace
28092/2021-4-972
Hodinová dotace
4 vyučovací hodiny
Obsah školení
Konstruktivistický přístup k vyučování vychází z přesvědčení, že učení je dynamický proces, ve kterém žáci musí být aktivními účastníky. K aktivnímu přístupu k učení lze žáky podněcovat různými způsoby. Objevování je jednou z typických aktivit v tomto směru.
Představena budou tato témata:
- Příprava avktivit pro objevování v matematice
- Od konkrétních modelů k obecnějším vztahům
- Komunikace mezi žák-učitel a mezi žáky vzájemně
- Zařazování návodů a rozšíření
- Vysvětlování a dokazování
- Ukázky vhodných situací pro vyučování matematiky na 2. stupni ZŠ
Cíle školení
Cílem semináře je ukázat na konkrétních pracovních materiálech široké možnosti, které zařazování objevování do vyučování matematiky přináší, a usnadnit učitelům přípravu podnětných vzdělávacích situací.
Chci dostávat nabídky školení
KONTAKTUJTE NÁS
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
ŠABLONY OP JAK
Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)
LOGOPEDICKÝ ASISTENT
KURZ PRVNÍ POMOCI SE ZAMĚŘENÍM NA DĚTSKÝ VĚK
Pro pečující osoby v dětských skupinách, chůvy, pedagogy a personál MŠ a pro rodiče
ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE
CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ
PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Kurz k získání kvalifikace pro praci na pozici pracovník v sociálních službách