Jak vyzrát na čtenářskou gramotnost ve 4. a 5. ročníku ZŠ (webinář)
28092/2021-4-972
4 vyučovací hodiny
Obsah semináře vychází z požadavků RVP ZV na rozvíjení klíčových kompetencí v rámci ŠVP. Zohledňuje různé učební strategie žáků, využívá mezipředmětové vztahy, prolínání vzdělávacích oblastí a průřezových témat s předmětem ČJL. Seminář nabízí inspirace, jak pomocí rozmanitých metod motivovat žáky ke čtení, rozvíjet základy jejich čtenářské gramotnosti, naučit je pracovat s krásnou literaturou i s odborným a publicistickým textem, vyhledávat klíčové informace a pracovat s nimi. Účastníci si prakticky vyzkoušejí vybrané aktivity spojené s prací s textem a seznámí se některými technikami, jejichž pomocí je možno docílit funkční čtenářské gramotnosti.
Cílem semináře je seznámit učitele s inovativními metodami, postupy a technikami, jejichž pomocí je možno rozvíjet čtenářství a podporovat čtenářskou gramotnost, vytvářet u žáků kladný vztah ke čtení, schopnost porozumění, kritického hodnocení textu, komunikaci s textem, hledání informací v textu a jejich aplikaci v praxi atd. Texty a aktivity jsou vybrány s přihlédnutím k mentální zralosti žáků ve 4. a 5. ročníku ZŠ.
Chci dostávat nabídky školení
KONTAKTUJTE NÁS
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
ŠABLONY OP JAK
Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)
ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE
CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ
DVPP ONLINE
PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV
REKVALIFIKAČNÍ A KVALIFIKAČNÍ KURZY NOVÉ TERMÍNY
ŠKOLENÍ NA MÍRU
Pro učitele (DVPP)
Pro sociální služby