Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
13874/2021-4-633
8 vyučovacích hodin
‒ Úvod do sociálně-psychologických principů koheze třídního kolektivu
‒ Motivace k souladu a soudržnosti třídního kolektivu
‒ Teorie kultury a klimatu třídního kolektivu.
‒ Význam třídního učitele v budování pozitivních vztahů v třídním kolektivu.
‒ Význam autority pedagoga v psychosociálním vývoji žáka
‒ Utváření a budování vztahu mezi pedagogem a žákem, učitelem a třídním kolektivem.
‒ Faktory, které mohou vztah mezi pedagogem a žákem pokazit nebo posílit.
‒ Možnosti pedagoga při řešení sporů mezi žáky.
‒ Shrnutí efektivních komunikačních technik k práci se zpětnou vazbou mezi žáky.
‒ Citlivé a konstruktivní sdělování kritiky a nesouhlasu, formulace a přijetí ocenění.
‒ Možnosti prevence vzniku konfliktů v třídním kolektivu.
‒ Metody pedagogicko-psychologické práce učitele se třídou.
‒ Pedagogicko-psychologické techniky a postupy adaptace nového žáka do kolektivu, navázání vztahu učitele s novou třídou apod.
‒ Teoretická i praktická doporučení k vedení třídnických hodin
Osvojení základních principů a doporučených postupů v jednání pedagoga v komunikaci s žáky a celým třídním kolektivem. Osvojení metod pedagogicko-psychologické práce učitele s třídním kolektivem, a to v prevenci i při řešení sporů mezi žáky ve třídě, a také v podpoře inkluzivního prostředí.
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
Šablona
|
Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář) | ONLINE - webinář | 29. 06. 2023 |
Název
Místo - Termín |
---|
"Šablona" - Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky (webinář)
Šablona
ONLINE - webinář - 29. 06. 2023 |
Chci dostávat nabídky školení
KONTAKTUJTE NÁS
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
ŠABLONY OP JAK
Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)