logo
po – pá 8:00 – 16:00

Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě – zřízení pozice asistenta pedagoga, náplň práce.


Hodinová dotace

5 vyučovacích hodin

Obsah školení

 

1.     Legislativní zabezpečení funkce asistenta pedagoga

2.     Podmínky zřízení pozice asistenta pedagoga v ZŠ

3.     Požadovaná odborná kvalifikace asistenta pedagoga

4.     Náplň práce asistenta pedagoga – vzájemná spolupráce učitele a asistenta pedagoga – vytyčení kompetencí

5.     Metodická podpora a vedení asistenta pedagoga

6.     Úloha školského poradenského zařízení při zavádění funkce asistenta pedagoga

7.     Specifikace funkce osobního asistenta a pedagogického asistenta

8.     Jak sestavit individuálně vzdělávací plán pro integrované dítě s asistentem pedagoga -  struktura, forma, obsah

Vzdělávací cíle

 

Seminář si klade za cíl zaměřit se především na oblast kompetencí a pracovní náplně asistenta pedagoga a na jeho metodické vedení (kdo má metodické vedení poskytovat,  jak má být metodické vedení zajišťováno a co má být jeho obsahem). Zodpovězeny budou nejčastější dotazy na možnosti a postup při zajištění asistentů pedagoga - základní informace k zajišťování asistenta pedagoga do třídy, v níž je vzděláván žák nebo žáci se zdravotním postižením.