Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
A2021/0579-SP/PC/PP/VP
8 vyučovacích hodin
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.
Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách | Brno | 29.05.2025 | |
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách | ONLINE - webinář | 26.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
Brno - 29.05.2025 |
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
ONLINE - webinář - 26.06.2025 |