šablony
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář)
Hodinová dotace
8 vyučovacích hodin
Obsah školení
- Souvislost tématu s RVP a novou informatikou.
- Předpoklady správného a zdravého zapojení ICT do vzdělávání: správné držení těla, ochrana očí, kyberbezpečnost.
- Digitipy pro snazší přípravu výuky.
- Mobilní aplikace vhodné k objevování krajiny a určování druhů.
- Robotické vzdělávací pomůcky a digitální mikroskopy.
- Umělá inteligence: nástroje na tvorbu/úpravu obrázků, Canva a chatboti.
- Tvorba webu jako třídního projektu.
- Webové aplikace na tvorbu šifer.
- Ukázka metodické řady s využitím nejoblíbenějších ICT nástrojů.
- Tipy na zdroje dalších informací. Programy a projekty s touto tematikou v ČR.
Vzdělávací program je určen mj. učitelům prvouky/přírodopisu/biologie, kteří chtějí více využívat ICT při přípravě a zejména realizaci výuky. Účastníci se seznámí s využitím ICT k podpoře zájmu žáka o environmentální témata a jeho spolupráce s ostatními.
Vzdělávací cíle
Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj dovedností ve využívání ICT nástrojů. Účastníci si vyzkouší tvorbu výukové lekce za použití zmíněných nástrojů. Budou schopni začleňovat ICT do environmentálního vzdělávání tak, aby se zvýšil zájem žáků nejen o ICT nástroje, ale také o matematiku, přírodní jevy a procesy i kooperaci během jejich poznávání.
Aktuálně vypsané termíny
| Název | Místo | Termín | |
|---|---|---|---|
|
šablony
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář) | ONLINE - webinář | 15.12.2025 |
|
šablony
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář) | ONLINE - webinář | 19.03.2026 |
|
šablony
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář) | ONLINE - webinář | 19.05.2026 |
|
Název
Místo - Termín |
|---|
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 15.12.2025 |
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 19.03.2026 |
|
Digitipy pro přípravu a realizaci výuky na ZŠ (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 19.05.2026 |