Technická podpora a technické informace
Jak se připojím na online kurz (webinář)?
Po přihlášení a úhradě obdržíte e-mailem informační email před konáním akce a následně 1 pracovní den před konáním také odkaz na připojení k online výuce. Kurz nebo školení probíhá přes spolehlivou platformu Whereby. V e-mailu budou uvedeny i případné technické pokyny.
Co potřebuji k účasti na online kurzu, školení?
Dobré a stabilní internetové připojení, počítač nebo tablet s kamerou a mikrofonem a internetový prohlížeč (doporučujeme prohlížeč Chrome).
Mohu si zkusit připojení předem?
Ano, připojení si můžete vyzkoušet 10–15 minut před zahájením kurzu. U rekvalifikačních kurzů, specializačních a kvalifikačních studií organizujeme také zkušební připojení, termín zkušebního připojení obdržíte před zahájením kurzu (studia).
V případě potíží můžete kontaktovat naši technickou podporu.
Na koho se mohu obrátit, když mám technický problém s připojením?
Kontakt na technickou podporu je uveden v informačním emailu nebo emailu s odkazem pro připojení. Technická podpora je také dostupná na našem tel. čísle +420 734 839 966 jako samostatná volba a je dostupná i mimo pracovní dobu, resp. v době konání online školení či kurzů.
Co dělat, když mi nedorazil odkaz na online kurz?
Zkontrolujte složku hromadné pošty nebo spam. Pokud tam e-mail s odkazem není, kontaktujte nás – odkaz vám znovu zašleme.