Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
19. 06. 2019
09:00 - 16:00
Brno - ZŠ Kamínky
Kamínky 368/5, Brno - Nový Lískovec 63400
8 vyučovacích hodin
A2022/0110-SP/PC
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel bude brán na specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení a toho, jaké konfliktní, příp. obtížné situace zde mohou vzniknout a jak jim právě za pomoci specifik tohoto zařízení co nejlépe předejít, případně je vyřešit. Seminář se dále se zaměřuje na téma motivačního rozhovoru při práci s nemotivovaným klientem. Pozornost bude věnována řešení konfliktních a agresivních situací. Součástí kurzu jsou praktické postupy jak s konfliktní situací/agresí pracovat.
Cílem semináře je seznámit účastníky s preventivním přístupem ke konfliktním situacím. Účastníci získají návod na způsob vedení motivačního rozhovoru s nemotivovaným klientem. Naučí se vyhodnotit míru agresivní situace a díky tomu správně zvolit možnosti řešení. Zorientují se v jednotlivých fázích konfliktní situace a získají praktické typy, jak v takovém případě jednat, aby byla situace co nejlépe zvládnutá.
1 390 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)