logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Výuka podle učebních stylů žáka (webinář)


Termín

30. 11. 2022
8:00 - 15:30

Místo

ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Cílová skupina

  • Učitelé MŠ
  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé SŠ
  • Pedagogové volného času
  • Vychovatelé školských zařízení
  • Učitelé speciálních škol
  • Asistenti pedagoga

1540 Kč / osoba
Přihláška

30.11. 8:00 - 9:30 + 10:00 - 11:30 + 12:00 - 13:30 + 14:00 - 15:30



Obsah

Seminář je zaměřený na vnímání individuality žáků (každého z nás) z pohledu příjímání informací, jejich zpracování a jejich uchování. Věnuje se učebním stylům žáků, jejich vlivu na vzdělávání žáků versus vyučovací styl pedagoga, přehlednému pohledu na různé učební styly, které úzce souvisí s percepčními oblastmi, které jsou u nás dominantní, s tím jaké máme sociální potřeby, emoční potřeby a fyziologické potřeby, jaké preferujeme prostředí pro výuku Věnuje se stavbě hodiny, ve které by se zohledňovaly učební styly žáků. Součástí semináře jsou konkrétní aktivity pro efektivní výuku z pohledů učebních stylů žáků.


Vzdělávací cíle

Cílem semináře:

  • uvědomit si individualitu každého žáka a jeho potřeb ve výchovně-vzdělávacím procesu z pohledu učebních stylů
  • seznámit se s učebními styly žáků
  • obohatit se o konkrétní aktivity a vyučovací metody, které zohledňují učební styly žáků

  • Lektor

    Mgr. Lenka Rybářová

    Absolventka pedagogické fakulty UK v Praze,  koučovacího a mentorského výcviku, dlouholetá pedagožka působící také ve vedení ZŠ, nebo jako koordinátorka inkluze a výchovná poradkyně. Ve své lektorské praxi se věnuje aplikaci koučovacích technik, metodické podpoře a vedení začínajících učitelů, zavádění a podpoře tandemové výuky, metodické podpoře učitelů v práci s dětmi se SPUCH, atd.

    Cena

    1 540 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

    Přihláška

    PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO