Učíme se učit
09. 11. 2022
9:00 - 15:30
Praha
bude upřesněno, Praha
8 vyučovacích hodin
21883/2020-4-662
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
Seminář je zaměřen na seznámení pedagogů s procesem učení (studia), funkcemi mozku, učebními strategiemi, technikami a pomůckami. Účastníci budou také seznámeni se způsoby, jak takto nabyté informace využít ve výuce a jak usnadnit svým žákům osvojování nových znalostí. Pedagogové se obeznámí s efektivními učebními strategiemi nejen prostřednictvím přednášky, ale také skrze skupinovou práci a simulaci. V následné diskuzi bude vytvořen prostor pro vzájemné sdílení zkušeností z pedagogické praxe. Do školení budou zahrnuty tyto okruhy:
- Mozek není počítač
- Teorie 3 mozků
- Učení s pravou hemisférou
- Příběh učení, učení příběhem
- Paměť
- Mnemotechnické pomůcky a paměťové techniky v praxi
- Efektivní učební strategie – Učíme se učit
Cílem školení je rozšíření kompetencí a znalostí učitelů v oblasti efektivních učebních strategií, paměťových technik a způsobů využití nejnovějších poznatků o fungování mozku ve výuce.
Absolventka oboru psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a oboru sociální pedagogika na vyšší odborné škole; 6 let praxe školní psycholožky na střední škole; 19 let praxe v oblasti zážitkové pedagogiky a zkušenostního učení – Prázdninová škola Lipnice;3 roky lektorské praxe s rodiči v mateřském centru; absolventka programů Spolu a jinak ve vzdělávání a Adleriánský přístup ve škole a školním poradenství; působila jako personální konsultantka a pracovnice s dětmi v nouzi.
1 790,00 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)
Přihláška
Chci dostávat nabídky školení
KONTAKTUJTE NÁS
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE
CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ
DVPP ONLINE
PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE
WEBINÁŘE PRO VEŘEJNOST
Nabídka webinářů pro rodiče dětí, žáků či příbuzné klientů sociálních služeb.
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV
REKVALIFIKAČNÍ A KVALIFIKAČNÍ KURZY NOVÉ TERMÍNY
ŠKOLENÍ NA MÍRU
Pro učitele (DVPP)
Pro sociální služby