Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2022/0110-SP/PC

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách

Obsah školení

Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel bude brán na specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení a toho, jaké konfliktní, příp. obtížné situace zde mohou vzniknout a jak jim právě za pomoci specifik tohoto zařízení co nejlépe předejít, případně je vyřešit. Seminář se dále se zaměřuje na téma motivačního rozhovoru při práci s nemotivovaným klientem. Pozornost bude věnována řešení konfliktních a agresivních situací. Součástí kurzu jsou praktické postupy jak s konfliktní situací/agresí pracovat.  


Cíle školení

Cílem semináře je seznámit účastníky s preventivním přístupem ke konfliktním situacím. Účastníci získají návod na způsob vedení motivačního rozhovoru s nemotivovaným klientem. Naučí se vyhodnotit míru agresivní situace a díky tomu správně zvolit možnosti řešení. Zorientují se v jednotlivých fázích konfliktní situace a získají praktické typy, jak v takovém případě jednat, aby byla situace co nejlépe zvládnutá.  


Cena

1 390,00 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)


Další informace a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení s konkrétním termínem:
Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet ONLINE - webinář 27. 09. 2022
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet ONLINE - webinář 08. 11. 2022
Název
Místo - Termín
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
ONLINE - webinář - 27. 09. 2022
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
ONLINE - webinář - 08. 11. 2022

Chci dostávat nabídky školení

KONTAKTUJTE NÁS

Telefonicky +420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
Rekvalifikace: rekval@zretel.cz
Kontaktní formulář

ŠABLONY OP JAK

Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
KOMBINOVANÉ
ONLINE + praxe
Nově lze hradit ze Šablon OP JAK

CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ

Nové termíny zkoušek a přípravných kurzů

DVPP ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení DVPP také online - formou webinářů. Šablony OP JAK je možné realizovat také ONLINE.

PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení pro sociální služby online - formou webinářů. Online vzdělávání pro sociální služby je MPSV umožněno po celou dobu platnosti akreditace.

DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV

Připravili jsme nabídku prohlubujícího vzdělávání Chův pro děti do zahájení povinné školní docházky.

ŠKOLENÍ NA MÍRU

Všechna naše školení zajistíme také na míru na Vašem pracovišti pro Váš pracovní tým:
Pro učitele (DVPP)
Pro sociální služby
Nezávazná poptávka

GERONTOOBLEK - SIMULACE STÁŘÍ

Zážitkový workshop s akreditací MPSV Podrobnosti zde.

LEKTORSKÁ SPOLUPRÁCE

Máte-li zájem o spolupráci na pozici lektor, rádi Vás přivítáme v našem týmu. Požadavky naleznete zde.

Kalendář