logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet


Termín

07. 12. 2020
09:00 - 15:30

Místo

Olomouc
bude upřesněno, Olomouc

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2022/0110-SP/PC

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách

1390 Kč / osoba
Přihláška

Obsah

Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel bude brán na specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení a toho, jaké konfliktní, příp. obtížné situace zde mohou vzniknout a jak jim právě za pomoci specifik tohoto zařízení co nejlépe předejít, případně je vyřešit. Seminář se dále se zaměřuje na téma motivačního rozhovoru při práci s nemotivovaným klientem. Pozornost bude věnována řešení konfliktních a agresivních situací. Součástí kurzu jsou praktické postupy jak s konfliktní situací/agresí pracovat.  


Vzdělávací cíle

Cílem semináře je seznámit účastníky s preventivním přístupem ke konfliktním situacím. Účastníci získají návod na způsob vedení motivačního rozhovoru s nemotivovaným klientem. Naučí se vyhodnotit míru agresivní situace a díky tomu správně zvolit možnosti řešení. Zorientují se v jednotlivých fázích konfliktní situace a získají praktické typy, jak v takovém případě jednat, aby byla situace co nejlépe zvládnutá.  


Cena

1 390 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO