logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00


Komunikace s klientem se specifickým chováním


Termín

22. 09. 2020
09:00 - 16:00

Místo

Praha - školicí prostory "Pronájem Klimentská"
Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město 110 00

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2023/0866-SP/PC/VP

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci

1390 Kč / osoba
Přihláška

Obsah

Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  


Vzdělávací cíle

Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.  


Cena

1 390 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

PŘIHLAŠOVÁNÍ UZAVŘENO