Komunikace s klientem se specifickým chováním


Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

A2019/0905-SP/PC

Cílová skupina

  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách

Obsah školení

Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.  


Cíle školení

Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.  


Cena

1 390,00 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)


Další informace a přihlášku zobrazíte kliknutím na název školení s konkrétním termínem:
Cílová skupina Název Místo Termín
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 03. 10. 2022
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 09. 11. 2022
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 28. 11. 2022
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 20. 12. 2022
  • Sociální pracovníci
  • Pracovníci v sociálních službách
Komunikace s klientem se specifickým chováním ONLINE - webinář 31. 01. 2023
Název
Místo - Termín
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 03. 10. 2022
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 09. 11. 2022
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 28. 11. 2022
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 20. 12. 2022
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 31. 01. 2023

Chci dostávat nabídky školení

KONTAKTUJTE NÁS

Telefonicky +420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00
Další vzdělávání: info@zretel.cz
Rekvalifikace: rekval@zretel.cz
Kontaktní formulář

ŠABLONY OP JAK

Naše semináře a kurzy DVPP jsou vhodné i do tzv. Šablon v rámci Operačního programu Jan Ámos Komenský (2021 - 2027)

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
KOMBINOVANÉ
ONLINE + praxe
Nově lze hradit ze Šablon OP JAK

CHŮVA PRO DĚTI V DĚTSKÉ SKUPINĚ

Nové termíny zkoušek a přípravných kurzů

DVPP ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení DVPP také online - formou webinářů. Šablony OP JAK je možné realizovat také ONLINE.

PRO SOCIÁLNÍ SLUŽBY ONLINE

Nabízíme akreditovaná školení pro sociální služby online - formou webinářů. Online vzdělávání pro sociální služby je MPSV umožněno po celou dobu platnosti akreditace.

DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ CHŮV

Připravili jsme nabídku prohlubujícího vzdělávání Chův pro děti do zahájení povinné školní docházky.

ŠKOLENÍ NA MÍRU

Všechna naše školení zajistíme také na míru na Vašem pracovišti pro Váš pracovní tým:
Pro učitele (DVPP)
Pro sociální služby
Nezávazná poptávka

GERONTOOBLEK - SIMULACE STÁŘÍ

Zážitkový workshop s akreditací MPSV Podrobnosti zde.

LEKTORSKÁ SPOLUPRÁCE

Máte-li zájem o spolupráci na pozici lektor, rádi Vás přivítáme v našem týmu. Požadavky naleznete zde.

Kalendář