Datum / čas
29.11.2021
08:00-15:15

Místo konání
ONLINE – webinář

Adresa:
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
ONLINE - webinář

Cílové skupiny

  • Pracovníci na úřadě
  • Pracovníci v sociálních službách
  • Pracovník v manažerské, řídicí funkci
  • Sociální pracovníci


Seminář bude probíhat ONLINE - formou webináře (informace a odkaz na webinář obdržíte jeden den před konáním).

 

č. akreditace MPSV:  A2021/0259-SP/PC/VP

 

Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin (29.118:00 – 9:30 + 9:45 – 11:15 + 12:00 – 13:30+ 13:45 – 15:15)

 

Obsah školení:

Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je nastaven tak, aby posunul každého účastníka směrem ke schopnosti autentického a srozumitelného vyjadřování svých potřeb směrem ke kolegům i vedení (příp. podřízeným) tak, aby nedocházelo ke vzniku frustrací. Zároveň posouvá schopnost aktivního naslouchání, hlubokého porozumění a opravdové empatie k ostatním členům týmu/vedení. Jedním z nosných témat školení je přijímání a dávání kritiky/zpětné vazby tak, aby sloužila k rozvoji osob a týmu. Obsahem kurzu je také zaměření se na konflikt, jeho příčiny, důvody a následky jeho odsouvání a praktické návody, jak zlepšit svou dovednost komunikace v konfliktní situaci. Podstata kurzu vychází z filosofie nenásilné komunikace, která je velmi funkční a ověřená praxí. Posun v této oblasti zvyšuje zralost pracovníků a slouží k lepší komunikaci obecně, tedy i směrem ke klientům, veřejnosti a dalším spolupracujícím organizacím.

 

Cíle školení:

Absolvent posune svou schopnost kvalitní, autentické a srozumitelné komunikace směrem k druhým lidem, specificky v rámci týmu/organizace. Bude seznámen s teorií i praxí nenásilné komunikace a na praktických cvičeních se naučí vnést ji do svého života. Bude umět lépe rozeznat emoce a potřeby své i druhých lidí a díky této dovednosti si bude schopen uvědomovat a srozumitelněji komunikovat svá očekávání od druhých, přání a potřeby. Zlepší se jeho dovednost opravdové empatie a skrze cvičení si bude moci uvědomit dopady falešné empatie a nepozorného naslouchání. Účastník bude obeznámen s chybami v komunikaci a bude veden k hluboké introspekci, aby mohl sám rozvinout svou komunikační dovednost a zbavit se chyb. Účastník porozumí více překážkám, bránícím mu v přijetí kritiky od druhých, bude umět lépe a citlivě poskytnout zpětnou vazbu a vyjádřit svůj nesouhlas vůči neoprávněné kritice pochopitelným způsobem. Absolvent porozumí konfliktu, důvodům jeho odsouvání a zlepší svou schopnost otevřít i projít konflikt nenásilnou formou. Bude upozorněn na rizika pasivní agrese jako následek frustrací z nevyřčených emocí a potřeb. Účastníci budou vedeni ke zvědomení svých kvalit a jejich rozvoji.

 

Cílová skupina:

Sociální pracovníci v oblasti sociální prevence, sociální péče a poradenství, pracovníci v sociálních službách v oblasti sociální prevence, sociální péče a sociálního poradenství; pracovníci v manažerské, řídící funkci

 

Lektor:

Mgr. Nela Mátlová 

Absolventka MU Brno, Pedagogická fakulta, obor Sociální pedagogika a volný čas. Pracovala s dětmi a mládeží romského etnika v nízkoprahovém zařízení IQ Roma servis, o. s. Od roku 2010 se zaměřovala na vedení týmu sociálních a pedagogických pracovníků se zaměřením na přímou klientskou práci s romským etnikem v obcích Jihomoravského kraje.

 

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování akreditované vzdělávací akce.

 

Cena: 1390,- /osobu

Přihláška

Odesláním přihlášky vyjadřujete souhlas s Pravidly pro přihlašování
Typ lístku Cena Prostory
standardní vstupenky 1390,00


Pokud se Vám po stisku tohoto tlačítka neobjeví hlášení o odesílání či jiná odezva, kontaktujte nás přímo na email info@zretel.cz