Budování týmové spolupráce v pedagogickém sboru
01. 11. 2022
9:00 - 15:30
Praha
bude upřesněno, Praha
8 vyučovacích hodin
8942/2023-5-472
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Asistenti pedagoga
- Ředitelé školy a školských zařízení
‒ Úvod do základů týmové spolupráce
‒ Motivace k týmové spolupráci v pedagogickém sboru
‒ Teorie týmových rolí
‒ Soulad a konflikt potřeb pedagogů a zájmů či potřeb školy
‒ Specifika komunikace zaměřené na spolupráci v týmu pedagogů
‒ Principy účinné zpětné vazby a její využití v efektivní týmové komunikaci
‒ Budování kultury organizace z pozice vedoucích pracovníků ve škole
‒ Možnosti vlivu zaměstnanců na utváření týmového klimatu ve škole
‒ Metody práce s emočním napětím v týmu
‒ Přehled kazuistik ze školského prostředí
Porozumění psychologickým principům a procesům týmové spolupráce mezi pedagogy ve škole. Orientace v týmových rolích zastoupených v týmu i v jejich motivaci k týmové spolupráci. Osvojení principů účinné zpětné vazby a jejího využití v týmové komunikaci. Porozumění tématu klimatu a kultury organizace, na jehož utváření se podílí vedoucí i jednotliví zaměstnanci školy. Posílení vnímavosti k emocím a kvalitě vztahů a dovednosti s napětím v týmu pracovat.
Absolvent oboru Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze a Sociální práce se zaměřením na aplikovanou psychoterapii na Pražské vysoké škole psychosociálních studií. Věnuje se převážně psychoterapii, supervizi a vzdělávání formou přednášek, kurzů a školení, jejichž náplň tvoří na základě různorodých zkušeností z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Má úplné akreditované psychoterapeutické vzdělání v psychodynamickém a daseinsanalytickém směru. Vede si vlastní psychoterapeutickou praxi, je výcvikovým lektorem akreditované psychoterapeutické výcvikové komunity.
1 790 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)