logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Slovní hodnocení (webinář)


Číslo akreditace

875/2022-4-185

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Obsah školení

Zajímá vás, jak žáky hodnotit slovně, a to nejen sumativně na konci určitého časového úseku? Pracovali byste rádi se slovní zpětnou vazbou průběžně, aby žákům pomáhala při dalším učení a s vaší pomocí se posouval každý dle svých maximálních možností?

Praktický webinář se zaměří na různé formy a metody hodnocení žáků a jejich pozitivní dopad na práci žáků, především na jejich motivaci.

 

Reflexe současné situace ve školách

  • jaký smysl má hodnocení
  • co žáky při hodnocení motivuje/demotivuje
  • jak hodnotit, abychom dosáhli vysoké míry objektivity a pozitivně žáky motivovali

Aktuální právní rámec a formy hodnocení

  • pozitiva a rizika jednotlivých forem a metod hodnocení žáka (heteronomní, autonomní, formativní, normativní, sumativní, kvalitativní, kvantitativní, …)
  • tvorba školních pravidel a kritérií hodnocení jako týmová spolupráce učitelů a žáků

Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • hodnocení není srovnávání
  • hodnocení žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření

Hodnocení a sebehodnocení

  • jak využívat sebehodnocení ke zvyšování objektivity a pozitivní motivace
  • žákovská portfolia jako způsob hodnocení průběhu vzdělávání
  • ukázka různých metod ve výuce a vyvození způsobu jejich hodnocení
  • slovní hodnocení a jeho pravidla
  • práce s texty různých slovních hodnocení
  • jak napsat slovní hodnocení

Vzdělávací cíle

Cílem webináře je zvýšit kompetence pedagogů v používání různých forem hodnocení s důrazem na vytváření funkčního slovního hodnocení. Seznámí se se současnými pedagogickými teoriemi hodnocení a klasifikace žáků.

Aktuálně vypsané termíny
Název Místo Termín
šablony
Slovní hodnocení (webinář) ONLINE - webinář 30. 05. 2024
Slovní hodnocení (webinář)
šablony

ONLINE - webinář - 30. 05. 2024